İyi okumalar🐰🐰
Yazardan
"Evet plan tamamlandı.Köstebekler içeri sızdı."dedi GD önünde oturan Bangtan'a.
Namjoon ona döndü"Harika.Bizim işimiz bittiyse eve gidebilir miyiz hyung?Hepimiz çok yorulduk bugün."diye sordu.
GD ona gülümsedi"Elbette gidebilirsiniz.Bugün dinlenin yarın yorucu bir gün olacak."dedi.
Bangtan ayağa kalkıp saygı amacıyla eğildi ve odadan çıktılar.
Depodan çıktılar ve Tae eve ışınlandı.Diğerleri de vampir hızlarıyla eve koştular.
Eve vardıklarında herkes içeri girmişti.Tae odadaki koltuğa yayılmıştı.
Diğerleri de gelip oturdular ama Jin hemen geri ayağa kalktı.
"Yemek hazırlayacağım.",dedi ve mutfağa doğru yürüdü.
Namjoon'un aklına gelen şey ile hemen Jungkook'a döndü.
"Jungkook odamda masanın üzerindeki dosyayı alıp gelsene."dedi ve Jungkook oflayarak ayağa kalktı aynı zamanda da söyleniyordu.
"Hayır niye ben?Ne güzel oturuyordum."Jimin ona dönüp konuştu"Çok basit çünkü veletsin."dedi alayla.
Jungkook sinirle ona döndü."Sen nesin peki?"diye sordu.Jimin tam ağzını açıp cevap verecekken Yoongi araya girdi.
"Serçe parmaksız"dedi.Diğerleri ona gülerken Jungkook kahkaka atmayı tercih etmişti.
"Hyung ayıp oluyor ama.Büyüksün diye bir şey demiyorum.Dedirtme."diye söylendi hafif bir sinirle.
Yoongi beklemeden konuştu."Tam olarak nerene ayıp oluyor Jimin'cim."dedi alaylı sesiyle ve devam etti.
"Serçe parmağına mı yoksa boyuna mı?"diye sordu.
"Her yerime hyung."diye yanıtladı Jimin.
"Her neyse kesin."dedi Hoseok.Jungkook hemen yukarı çıktı ve dosyayı alıp geri koltuğuna döndü ve dosyayı Namjoon'un önündeki sehpaya attı.Namjoon tam dosyayı açıyordu ki Jin'in sesi inletti evi.
"Hadi lan yemek hazır gelinde yiyin zaten başka bir bok yaptığınız yok."diye de söylendi.
Hepsi mutfağa gitti ve yemek yediler ve tekrar salona geçtiler.
Saat tam 00.25'ti ve en az üç saattir aralıksız dosyadaki bilgileri ezberlemeye çalışıyordular.Hemen hemen hepsini öğrenmiştiler.
Melekleri hakkında iyice bilgi sahibi olmuştular.Namjoon dosyayı kapatıp üyelere döndü.
"Yeter bu kadar.Hepimiz çok yorulduk uyumaya gidelim.Yarın hem yorucu hemde önemli bir gün enerji depolamamız gerek."
Hepsi kendi odasına çekildi.Jimin odasının kapısını açtı ve içeri girdi.
Direk dolabına yöneldi ve içinden bir eşofman altı çıkardı ve üzerindekileri çıkarıp giydi.
Yatağa doğru yürüdü ve kendini yatağa balıklama attı ve tam rahatlamışken yatağın altından bir ses geldi ve yatak çöktü.
"Hayır ya!Tanrım niye ben ya ?Ne günahım var benim be?"diye sordu yukarı bakarken.
"Çok basit çünkü şişkosun."dedi Jungkook kapının arasından başını çıkarmış bir şekilde.
"Kes lan!Hem ben şişko değilim sadece biraz kemiklerim iri."dedi Jimin
"Hı hı kesin öyledir hyung."diye dalga geçti Jungkook.
Jimin tam cevap verecekken yan odadan Jin'in otoriter sesi duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Teen FictionYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...