FOUR

1.3K 98 57
                                    

Namjoon'dan

Gelen emirle birlikte  Ji-Yong'un kaldığı depoya gittik.Dışardaki korumalar bizi görünce eğildiler.

Kapıyı açıp içeri girdik.Ji-Yong yine her zamanki koltuğunda oturmuş bizi bekliyordu.Yanina gidip saygı amacıyla eğildim.

Bangtan'da aynısını yapınca GD bize döndü."Söylesene Namjoon burada ne boklar dönüyor?"diye sordu bana bakıp.

"Hyung biliyorsun Sandara'yı kaçırmamızla Doğa Ana çok sinirlendi.Tabi o sürtük yandaşla-"cümlemi tamamlama müsade etmeden elini kaldırdı ve beni susturdu.

"Yengen Hakkında doğru konuş Namjoon!"dedi.O yenge seni çok pis kandırdı ama.Başımla onayladım.

"Hyung ister kabul et ister etme ama Cl seni pis oyuna getirdi.Hala neden onu koruyorsun?"dedim sinirle Bangtan'da bana katılırken GD ağır hareketlerle kalktı yerinden ve bize doğru geldi.

"Görünen o ki sizi iyi yetiştirememişim.Haddinizin olmadığı işlere karışıyorsunuz.Size böyle mi öğrettim?"dedi bana bakarken.Sonra yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"Senin üvey abin olabilirim.Ama bu demek değil ki diğer adamlarımdan üstünsün.Haddini bil Kim Namjoon!"dedi ismime vurgu yaparak.

Başımı önüme eğdim.Ve Gd'de geri yerine oturdu.Kapı çalınca hepimiz o tarafa döndük.

"Gir!"diye emir verdi GD.İçeri girenlere gülümsedi.

"Araştırma bitti efendim buyrun her türlü bilgi burada var."dedi Jaebum.

GD gülümsedi"Bu çocukları seviyorum işlerinde çok iyiler."dedi bana bakarak.Gd ona uzatılan dosyayı aldı ve Got7'a döndü."Siz çıkabilirsiniz."dedi ve Got7 saygıyla eğilip çıktılar.

"Bu dosyaları alın ve adeta ezberleyin."deyip dosyayı bana attı.Tuttum ve tekrar konuştu."Şimdi çıkın Taeyang'a söyleyinde Sandara'yı getirsin.Baldızımı özledim."dedi.Onaylayıp çıktık.

Koridorlarda dolaşıp Taeyang'ın olduğu odaya gittik.Oraya gidince kapıyı açıp içeri girdik.Taeyong bizi görünce ayağa kalktı."Bir sorun mu var Bangtan?"dedi.

Hayır anlamında kafamı iki yana salladım.

"O zaman burada ne işiniz var?"diye sordu geri yerine otururken.
"GD seni çağırdı."dedim ve Sandara'yı işaret edip "Baldızıyla konuşacakmış"dedim bıkkın bir ses tonuyla.

"O zaman biz gidelim de fazla özlemesin baldızını."dedi ve Sandara'nın içinde bulunduğu kafese gidip kapısının kilidini açtı.

Berbat bir durumdaydı.Saçları ve makyajı dağılmış bir halde ayakta zor duruyordu.Bir melek olmasa ona acıyabilirdim ama o bir melekti

Taeyang Sandara'nın eline kelepçe taktı ve elinden tutup çekiştirmeye başladı.Onlar çıkınca bizde çıktık ve kapıyı kapattım arkamızdan.

"Yazık lan kıza?"dedi Yoongi.Sinirle ona döndüm.
"Sanırım bir melek olduğunu unutuyorsun."dedim öfkeyle.
"Melek olabilir ama o da bir canlı.Bu kadar sert davranmak zorunda mıyız?"diye sordu oda hafif kaşlarını çatarak.

"Yoongi haklı biraz daha böyle davranırlarsa ölecek."diye onu savundu Tae.

"Buna biz karar veremeyiz.Daha önemli işlerimiz var.şu dosyaya bakmak gibi."dedim ve yürüdüm.Onlarsa arkamdan gelirken depodan çıktık.

Gücümüzü kullanıp eve doğru hızla koştuk.

Jİ-YONG'dan

Tıklanan kapıyla o tarafa döndüm."Gir"dememle içeri sevgili baldızım ve Taeyang girdi.Taeyang'a koltuğu gösterdim elimle o da Sandara'yı koltuğa doğru götürdü.Sandara oturunca bana baktı tiksinircesine.

ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin