NİNE

1K 75 90
                                    

Yazardan

İyi okumalar 🐰🐰

Kızlar çoktan saraya varmıştılar.Hemen Doğa Ana'nın emriyle odasına doğru yürüdüler.

Odaya vardıklarında Jisoo kapıyı çaldı."Gir!"dedi Doğa Ana sinirli olan sesiyle.Jisoo gelen emirle derin bir nefes aldı ve kapı kolunu  tutup kapıyı açtı.

Endişeli bir şekilde içeri girdi diğerleride arkasından.Kızlar Doğa Ana'nın karşısında yan yana duruyordular.Saygıyla eğildiler ve tekrar doğrulup ona baktılar çekinerek.

"Bizden habersiz nasıl saraydan dışarı çıkarsınız?!Ya başınıza bir şey gelseydi!?"diye sordu Doğa Ana.

Sonra kızların hizmetçilerine döndü."Sizin göreviniz onlara sahip çıkmak onlara hizmet etmek.Kaçmalarına yardımcı olmak değil!"

Hizmetçiler başını öne eğdiler.Doğa Ana sinirle konuşmaya deva etti.

"Çıkın dışarı!"diye emretti.Hizmetçiler başlariyla onayladılar ve kapıya doğru yürüdüler ve odadan çıktılar.

"Ee nasıl geçti vampirlerle tanışmanız?"diye sordu merakla.Elbette heps Doğa Ana'nın oyunuydu.Vampilerle kızları tesadüfen bir araya gelmişler gibi yapmıştı.Ama aslında öyle olmamıştı.

Kızlara dışarıyı gezmek için bahane üretmelerini istemişti.Bir şekilde hizmetçileri kandırmıştılar.Gizemli Orman'a gitmiştiler.

Tabi bundan GD'nin de haberinin olacağını biliyordu.

Köstebekler bunu hemen GD'ye yetiştirmiş.Gd'de Bangtan'ı göndermişti.

Bu şekilde hem kızlar vampirleri tanımış hemde GD ona yapılan ihaneti öğrenmişti.

"İyi geçti, şahsen beni sevdiler."dedi Jisoo.Doğa Ana diğerlerine döndü."Peki sizi?"diye sordu.

"Bence şuan GD ile bizi nasıl öldüreceklerini planlıyorlardır."diye yanıtladı sorusunu Lisa.

Doğa Ana gülümsedi."O kadar mı kötü?"diye sordu.

"Ben şahsen Jimin'i öldürmeye karar verdim."diye yanıtladı Rosé.

"O senden etkilendi ama"diye konuştu Jennie.

"Bana bir baksana kim benden etkilenmez ki?"diye sordu.

"Haklısın sincabım."dedi Lisa, Chaeyong ona döndü ve öpücük yolladı.

"Her neyse tanıştığınıza göre artık sizinle tanışmak isteyen yeni bir grupla da tanışabilirsiniz."dedi ve kapıya dönüp konuştu.

"Gelebilirsiniz!"diye bağırdı.Kapı açıldı ve içeri dokuz erkek girdi.

Kızlar şaşkınlıkla onlara bakarken onlar Doğa Ana'nın önünde eğildi.

"Gelin oturun çocuklar."dedi.Oğlanlar onun emriyle koltuklara oturdular.

"Kendinizi tanıtın."dedi Doğa Ana.

"Ben Suho grubun lideriyim.Bunlarda arkadaşlarım Beakhyun,d.o,Sehun,Kai,Chanyeol,Lay ,Xiumin ve Chen."diye hepsini eliyle tanıttı.

Kızlar gülümserken Doğa Ana tekrar konuştu."Size vereceğim görev kızlar saraydan çıktığında az önce onları Bangtan'dan koruduğunuz gibi korumak."dedi.

Oğlanlar başını salladı ve Suho konuştu."Merak etmeyin efendim onlar bize emanet.Gözümüz gibi bakacağız."dedi güven verircesine.

Doğa Ana gülümsedi ve arkasını yaslandı.Gd'nin planlarını batırmayı seviyordu hemde çok.

ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin