Yazardan
Elindeki son kartonuda yere bırakıp oflayarak yere oturdu Jennie Kim.
"Öldüm ya! Bu ne böyle bildiğin işkence çekiyoruz."dedi sıkıntıyla.
Elindeki kartonu bandını açmaya çalışırken göz devirdi Jisoo."Abartma Jennie "
"Nasıl abartmayayim unnie sabahtan beri köle gibi çalışıyoruz."dedi Jennie öfkeyle.
"Konuşmasaydın o zaman."dedi bu seferde Jisoo.
"Ya unnie bırak ya sanki bilmiyorsun o kadın bize taktı o yüzden buradayız."dedi Jennie.
"Her neyse boşverin"diye araya girdi Chaeyong.
Lisa'da onu onaylayan sesler çıkardı.
Jennie ayağa kalkıp Jisoo'nun yanına gitti ve o da Jisoo gibi yere oturdu.Ve bantları açmaya çalıştı.
Jennie içinde kitapların olduğu kartonları kütüphaneye taşırken Jisoo bantlarını söküyor Chaeyong alfabetik sıraya diziyor ve Lisa'da uygun raflara yerleştiriyordu.
Neredeyse bir saattir bu işi yapıyorlardı ve çok yorulmuşlardı.
Birden arkadaki kitaplıktan gelen sesle hepsinin dikkati o tarafa döndü.Lisa elindeki kitapları yerleştirip kızlara döndü.
"O da neyin nesiydi?"
"Bilmiyorum"diye sorusuna cevap verdi Chaeyong.
Korkmuşlardı.Şuan okulda sadece onlar vardı.Jisoo ayağa kalktı ve o tarafa doğru yürüdü.Yavaş ve temkinli hareketlerle yürürken Jennie'nin arkasındaki raflardan yine aynı ses geldi.
Korkuyla çığlık attı Jennie.Ve birden Lisa'nın yeni dizdiği dolapliktaki kitaplar devrildi.
Kızlar korkuyla çığlık atıp Jisoo'nun arkasına saklandı.
Birden Jisoo'nun açmayı yarıda bıraktığı karton ışıkla birlikte açıldı.
Çok güçlü bir ışıktı kızlar gözlerini kapattılar.
Birkaç saniye sonra Jisoo büyüklük gösterip elini gözünden ayırdı.
Ayırmasıyla çığlık atıp en arkasında olan Lisa'nın arkasına geçti.
Kızlar Jisoo'nun çığlığıyla gözlerini açtıklarında en önde olan Jennie'nin önünde havada duran ve parlayan kitabı görmesi bir oldu.
Jennie derin bir nefes alıp elini kitaba uzattı ve kitaba dokundu.Dokunmasiyla vücudunda bir şeylerin değiştiğini hissetti ve kitap onu içine çekti.
Kızlar korkuyla Jennie'ye baktı ve Jennie ortadan kayboldu.
"O da neydi Jennie unnie nereye gitti?"diye sordu korkuyla Chaeyong.
"B-bilmiyorum"diye yanıtladı Jisoo.
"Bizde gidelim "diye atıldı Lisa.
"Tamam ama nasıl?"diye sordu Jisoo . Chaeyong ona dönüp "Ben biliyorum kitaba dokundu ve kayboldu.Kitaba dokunursak olur."
"Tamam Jennie'yi yalnız bırakmamalıyız.İlk ben gidiyorum."dedi Jisoo ve elini kitaba uzattı.Eli kitaba dokunduğu gibi kitap onu içine çekti.
Jisoo tamamen kaybolduğunda Chaeyong elini kitaba uzattı ve kitap onu da içine çekti.
Chaeyong kaybolduğunda Lisa elini kitaba uzattı ve kitabın içine çekildi ve ortadan kayboldu.
Lisa'da girdiğinde kitabın ışığı söndü ama hala havadaydı.
Kızlar kaybolduğunda kütüphaneyi bir topuklu ayakkabı sesi doldurdu.
"Bu işte tamam .Asıl şimdi meleklerden korkun bakalım.Artık daha güçlüyüz ve bizim karşımızda hiç şansınız yok bay Kwon Ji-Yong" dedi
Ve yürüyerek kitabı eline alıp parmaklarını şaklattı ve ortadan kayboldu CL.
Ben geldim🐰🐰
Bölüm nasıldı sizce?
Kızlar nereye gitti dersiniz?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bir dahaki bölümde görüşmek üzere 🖐️🖐️
Sizi seviyorum♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Roman pour AdolescentsYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...