Jisoo'dan
CL bizi çok güzel bir saraya götürmüştü.Burası gerçekten çok büyük ve güzel.Saray koridorlarında onu takip ederken bir kapının önünde durdu.
"İçeri girerken saygılı olmayı unutmayın.Doğa Ana saygıya çok önem verir."diye uyardı bizi CL.
Onu başımızla onayladık.Cl kapıya döndü ve kapıya elini uzatıp tıklattı.İçerden "Gel"diye bir ses duyuldu.
Çok güzel bir ses diye düşünüyordum ki CL kapıyı açıp içeri girdi.Bizde arkasından sonra saygıyla eğildi.
Bizde aynısını yapıp eğildik.Cl doğrulunca bizde doğrulduk.
"Melekler geldi efendim."deyip eliyle bizi gösterdi."Aferin Cl.Sen çıkabilirsin."dedi bir ses.Bu ses nereden geliyor ya? Diye düşünüyordum ki önümüzde bir beden belirdi.
Biz korkuyla geri giderken o bize döndü.Korkmuştum.Yanımdaki CL'e döndüm.Yuh! Ne ara gitti?
"Işınlandı Jisoo."dedi muhtemelen Doğa Ana olan ama kesinlikle anne olamayacak gençliğe sahip kadın bana dönerek.
O benim zihnimi mi okudu az önce?
"Hoşgeldiniz kızlar.Ben Doğa Ana.Dünya'yı dengede tutmakla görevliyim.Ve sizde bana yardım edecek olan meleklerimsiniz. Benim meleklerim."deyip hepimize baktı tek tek."Dünya'yı dengede tutmam için dengede olması gereken dört element var.Ve size düşen de kendi elementinizi korumak.Önce hangi elementi temsil ettiğinizı öğrenelim."deyip bana döndü.
"Önce sen Jisoo.Yanıma gel."dedi.Korkuyla ona doğru gittim.
"Elini uzat."dediğini yapıp elimi uzattım."Gözlerini kapat."deyince kapattım."Açabilirsin."dediğinde açtım ve ona döndüm."Bitti mi? Ben bir şey hissetmedim"dedim
"Sen su elementinin koruyucu meleğisin Jisoo.Onu korumazsan kötü olur."dedi ve Jennie'ye döndü."Sıra sende."
Jennie hemen yanına gidip elini uzattı ve gözlerini yumdu.
"Açabilirsin.Sen hava elementinin koruyucu meleğisin.Aynı şekilde elementini korumak zorundasın."dedi ve Chaeyong'a döndü.
"Gel bakalım Chaeyong."dedi Chae ona doğru yürüyüp elini uzattı ve gözlerini kapattı.
"Gözlerini açabilisin yeni toprak elementi koruyucusu.Diğerleri gibi sende elementini korumak zorundasın."dedi ve Lisa'ya döndü.
"Sana gerek kalmadı.Sende son element olan ateş elementinin koruyucu meleğisin."dedi.Lisa kafasıyla onayladı.
"Gerisini size CL anlatacak."dedi ve Cl'i çağırdı.Kapı çalınca "Gir"dedi Doğa Ana.
CL içeri girdi ve eğildi."Kızları al ve her şeyi anlat.Kolyeleri de ver."dedi Doğa Ana.Cl başıyla onayladı ve bize dönüp "Beni takip edin."dedi ve odadan çıktı bizde arkasından.
Koridordan sağa sapıp tekrar yürüdük.Sonra bir kapının önünde durdu ve kapıyı açıp içeri girdi ve eliyle içeri gösterdi."Buyrun efendim."dedi ve eğildi önümüzde.
Biz kızlarla birbirimize bakarken Jennie içeriye girdi bizde onun gibi içeri girdik ve CL kapıyı kapattı.
İçerde çok güzel iki kız daha vardı.Burdaki herkes güzel olmak zorunda mı arkadaş?
"Hoşgeldiniz efendim.Ben eski hava elementinin koruyucu meleği Gong Minji ama siz bana Minzy diyebilirsiniz."dedi siyah saçlı kız.
Hemen yanındaki de yanımıza gelip "Bende Park Bom.Eski toprak elementi koruyucu meleğiyim."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Roman pour AdolescentsYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...