THİRTEEN

1.5K 88 140
                                    

Bangtan eve vardıklarında  herkes hemen odasına gitmişti.Jimin yatağında ölü misali uzanmış yatıyordu.

Yeni yatağında verdiği rahatlıkla hemen uykuya dalmıştı.O uyurken kendi odasında sıkılmış olan Tae  yatağından kalkıp Jungkook'un odasına ışınlandı.

Jungkook'u yatağında uyuyor olarak beklerken o yatağa uzanmış elinde telefonla oyun oynuyordu.

Tae aklındaki şakaları bir kenara bırakıp onun yanına doğru gitti.Jungkook onun  geldiğini yeni görmüş olacak ki korkuyla geriye doğru gitti.

"Ne zaman geldin lan!"diye kükredi Jk.Tae hiç üstüne alınmadan yatağın diğer tarafına uzandı.

"Yeni."diye sorusunu cevapladı Tae.

"Niye geldin peki?"diye sordu Jk.

"Sıkıldım odada belki oyun oynarız diye geldim."dedi elini Jungkook'un bacağına atıp yavaş yavaş okşarken.

Jungkook bir Tae'ye bir de eline baktı ve aniden elini tutup büktü.

"Ahh!Dur lan gavat!Siktiğimin tavşanı bırak lan!"diye adeta yalvarırken kapı hızla açıldı.

İçeriye bir adet Jin omma ve pembe peluşlu bir terlik girdi.

"Tae!Ne diye bağırıyor sun? Hayır bu evde sen tek yaşamıyorsun.Eğer tek yaşasaydın istediğin kadar anırabilirdin ama tek yaşamıyorsun!Gerçi tek yaşasanda böyle anıramazsın.Sonuçta seninle komşu olma ihtimalimizde var öyle değil mi? Ayy!Bir düşündüm de seninle akraba olmak aynı evde yaşamaktan daha bete-"

"Hyung!"diye bağırdı arkasından Namjoon.Onun bağırmasıyla  sıçrayan Jin elini kalbine atıp arkasını döndü.

"Sen niye bağırıyorsun lan!"diye cirladi.

"Susman için."dedi sakince Namjoon.Jin onun bu haline karşı gülümsedi ve elini beline attı.Sağ elinin altında ki terliğe baktı ve aniden elini kaldırıp Namjoon'a terliği yapıştırdı.

Terliği beklemiyor olan Namjoon elini karnına koyup Jin'e baktı.

"Oha hyung!O nasıl fırlatmaktır ya!"diye söylenirken Jin gülümsedi.

"İyi oldu bu ne zamandır dayak yemiyordun özlemişsindir.Her neyse ben gideyim de yemek yiyeyim."dedi ve Namjoon'un yanında yere düşen terliği alıp odadan çıktı.


Namjoon'da karnını tutarak arkasından gitti.Tae ve Jungkook birbirilerine dönüp baktılar.

"Çak lan velet."dedi Tae.Jungkook elini Tae'nin kine vurup konuştu."Yine dayak yemeden kurtulduk."dedi keyifle Tae de onu onaylayan sesler çıkarıp konuştu.

"Oyun oynayalım mı?"diye sordu.

"Ağlamayacaksan olur."dedi Jk büyük bir keyifle.Tae kafasına bir tane yapıştırdı.

"Sus be!Bu sefer sen ağlayacaksın.Mendil hazırlanan iyi olur."dedi Tae ve oyun oynamaya başladılar.

Diğer taraftan onların sesine uyanmış olan Jimin yataktan kalkıp banyoya doğru gitti.İçeri girip kapıyı kilitledi ve üstündeki t-shirtü çıkardı.Duş almak istiyordu.Elini boynuna atıp kolyesini çıkaracaktı ki kolyenin olmadığını fark etti.

Hemen aynanın karşısına geçip boynuna baktı.Yoktu.Dehşetle hemen yere baktı düşmüş olabilir diye düşünüyordu.Banyoya baktı ama bulamadı.

Çıkardığı t-shirtü tekrar giydi ve odasını aramaya başladı.Her yere baktı ama bulamadı.Hemen odadan çıkıp salona gitti ve Bangtan'ı çağırdı.

"Hyunglar ve veletler!"diye seslendi endişeli bir sesle Bangtan hemen aşağıya inip Jimin'in yanına doğru gitti.

"Ne oldu Jimin?"diye sordu Hobi.

"K-kolyem onu gördünüz mü?"diye sordu.

"Hangisi?"diye sordu Namjoon.

"İçinde Alice'ın fotoğrafının olduğu hep boynumda olan."diye açıkladı Jimin endişeyle.

"Sakin ol Jimin.Gören var mı?"diye sordu Jk.Hepsi hayır anlamda kafa sallarken Jimin'in gözleri dolmaya başlamıştı bile.

"Hadi hep beraber arayalım."dedi Jin.Elini Jimin'in omzuna atıp destekleyen bir sesle konuştu."Merak etme buluruz.Yere düşmüştür."dedi Jin.

Jimin kafa sallayıp göz yaşlarını sildi.Her biri başka bir yere bakarken Jimin endişeyle salona bakıyordu.Ama yoktu.

O kolye onun için çok değerliydi.Alice ona hediye etmişti.Alice'ta da aynı kolyeden vardı ama kolyenin içinde Jimin'in fotoğrafı vardı.

Ona kaybolduğunu nasıl söyleyebilirdi ki.

"Yok işte!Yok! Kaybettim!"diye bağırdı Jimin.Sırtını koltuğa dayayıp yere çöktü ve eliyle yüzünü kapatıp ağlamaya başladı.Hıçkırarak ağlarken Yoongi geldi yanına.

'Jimin ne bu hal ha!?Kendine gel ve!Hemen pes edemezsin.Şimdi bana bugün nerelere gittiğini söyle."dedi.

"Hyung bütün gün beraberdik."dedi Jungkook.Namjoon Yoongi'ye olmamış bu çocuk bakışı atarken konuştu.

"Ormanı arayalım ."dedi ve elini Jimin'e uzatıp konuştu.

"Hadi Jimin.Bırak ağlamayı da gidip bulalım kolyeyi."dedi Namjoon.

Jimin ellerini yüzünden çekip Namjoon'un uzattığı eli tutup kalktı.Gözyaşlarını silip üstünü düzeltti.

"Haklısın hyung gidelim de kolyeyi bulalım."dedi ve çıkış kapısına doğru yürüdü.Bangtan'da onu takip etti.

___________________

Rosé elindeki kolyeye bakıp düşünüyordu.'Bu kolyenin Jimin'e ne işi vardı?''Yoksa Jimin ve ablası sevgili mi?'dünden beri bunları düşünüyordu.

Lisa odaya girince düşünceli bir şekilde oturmuş olan Rosé'ye baktı.Hemen yanına gidip  yanına yatağa oturdu.

"Hadi ama Rosé hala bunu mu düşünüyorsun?"diye sordu Rosé ona dönüp konuştu.

"Ne yapayım Lisa? Aklımdan çıkmıyor.Ya sevgiliyseler?O zaman ne olacak?Eminim ki Doğa Ana GD ile birlikte Bangtan'ı da öldürür ve ben onun üzülmesini istemiyorum."dedi Sakince.

"Olmayabilirler."dedi Jennie.

"Unnie ne zaman geldiniz?"diye sordu Lisa.

"Yeni."diye açıkladı Jisoo.

"Yok unnie.Kesin sevgililer yoksa Jimin neden böyle bir kolye taksın ki?"dedi Rosé.

"Bunu öğrenmenin tek bir yolu var."dedi Lisa.

"Ne?"dedi Jisoo.

"Ona sormak tabiki."dedi Lisa.Kızlar birbirilerine bakarken Rosé konuştu.

"Ben giderim.Hem siz yoruldunuz da."dedi.

"Olmaz!"dedi Lisa ,Jisoo ve Jennie.Bugün güçlerini kullanmayı öğrenmek için erkenden kalkmıştılar ve Cl onları çok yormuştu.

"Hep birlikte gideceğiz."dedi Jisoo.Rosé  onaylayınca Jennie konuştu.

"Ee onları nereden bulacağız?Evlerini bilmiyoruz ki?"diye sordu.

"Merak etme unnie.Biz onları değil onlar bizi bulacaklar."dedi Lisa.

"Nasıl peki?"diye aordu Jisoo.

"Çok basit.Gizemli ormana gideceğiz zaten onlar her zaman bizi buluyor."dedi Lisa.

Kızlar kalkıp hazırlandılar ve odadan gizlice çıkıp Gizemli ormana doğru yürüdüler.


Selam🐇🐇

Nasılsınız?

Biliyorum çok uzun zaman geçti aradan ama vaktim olmadı üzgünüm.😔

Bölüm hakkında ki yorumlar buraya lütfen.🙏

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Sizi seviyorum ♥️🐇♥️

Muah😘😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin