Epilog

1.1K 53 8
                                    

Pięć lat później

Jungkook

Mijały lata a ja nadal byłem z Jiminem. Kochałem go całym sercem. Wszystko się zmieniło. Jimim znalazł prawdziwą pracę jako nauczyciel tańca. Miał do tego talent.
A ja zajmowałem się domem. 

Co do pani Kim. Akceptuje mój związek z Jiminem i jest super babcią.

Taehyung i Jisoo mają słodkiego syna i są po ślubie i jak na razie nie mają powodu się rozchodzić. 

Suga i Hoseok niestety się rozstali… nie no po prostu wyjechali do japonii. Utrzymujemy kontakt telefonicznie. 

Namjoon i Jin zaadaptowali 4 letnia dziewczynkę i nie zamierzaja sie pobierać. Z Jinem się pogodziłem, spotykamy się codziennie bo on tak samo jak ja nie pracuje. Starszy nie ma czasu a mi Jimin nie pozwala. 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Dzisiaj była nasza rocznica. Czekałam na chłopaka jak wróci z pracy. Była godzina 21 a nadal go nie było. Normalnie wracał o 14 najpóźniej o 15. Martwiłem się trochę a co jak cos mu sie stalo? Nie przecież to Park Jimin. 

Poczułem jak ktoś przytula mnie od tyłu. Odwróciłem się i zobaczyłem Jimina ubranego w garnitur. 

-Cześć kochanie - pocałował mnie w policzek - Chodź zabieram cię gdzieś - szepnął 

-Gdzie? - zapytałem chłopaka

-Niespodzianka - chwycił mnie za reke i wyprowadził z domu.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Piękna gwiaździsta noc nad mostem. Tylko ja i on. Co moglo pojsc zle prawda? 

-Jungkook? -chwycił mnie za ręce - Kochasz mnie?

-Oczywiście -uśmiechnąłem się - A o co chodzi? - uklęknął przede mną pokazując pudełeczko z pierścionkiem zaręczynowym. 

-Jungkook zostaniesz moim mężem - patrzył mi prosto w oczy. Niekontrolowanie łzy zaczeły mi lecieć strumieniem - To jak?
-TAK! - krzyknąłem rzucając się w jego objęcia. Łkałem w jego ubranie ze szczęścia

-Kocham cię wiesz - włożył mi pierścionek na palec i pocałował czule. Całowaliśmy się namiętnie aż nie zabrakło nam powietrza - Chodź do domu zimno się robi

-Nie chce mi się… zabierz mnie - chwycił mnie w stylu pany młodej i zaprowadził do domu. 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Następnego dnia
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Siedzieliśmy w salonie i oglądaliśmy jakiś film romantyczny, w którym była scena seksu. Jestesmy już z soba 5 lat a w dodatku jestesmy już zareczeni. Dobrze wiedziałem że on lubi seks. Odważyłem się w końcu na zbliżenie. Nie robiliśmy tego wcześniej bo mu nie ufałem i bałem się, ale teraz jestem pewien.

-Jimin~~ - usiadłem  mu na kolanach i otarłem się o jego męskość - Może wiesz… 

-Nie mam ochoty - mruknął chcąc mnie ściągnąć z kolan - a tak poza tym wiem że robisz to tylko z wiązku na flm - westchnąłem po raz kolejny ocierajac sie o niego - Ygh Kook przestań - położyłem ręce na jego wybrzuszeniu i zacząłem ugniatać. Jeżeli ja chcę czegoś to to dostanę.

-Jimin dobrze wiemy że tego chcesz - szepnąłem mu na ucho - A ja mam straszną ochotę… 

-Niech ci będzie - przerzucił mnie tak że teraz ja leżałam pod nim - Teraz to się nie wymigasz - przybliżył twarz do mojej szyi i zaczął podarować ją pocałunkami. Pojękiwałem i wzdychałem cicho. 

Potem przeniósł się do moich ust rozbierając moje spodnie oraz koszulkę. Odsunął sie na chwile ode mnie 

-Najlepsze twoje wydanie - szepnął

-M-możesz nie komentować i przejść do konkretów - fuknąłem, całując go w usta

-Jak sobie życzysz…

Zaczął ugniatać mojego prawego sutka podgryzając od czasu do czasu. Stworzył mokrą ścieżkę pocałunków od szyi do gumki moich bokserek. 

Wypchnąłem biodra do przodu aby przekazać mu że chce już przejść dalej. Na szczęście zrozumiał i rozebrał się cały z ubrań a ja sam ściągnąłem swoje bokserki. Chwile jeszcze patrzył na mnie badając całe moje ciało. Zawsydzony zakryłem swoja dolna czesc caiała. 

-Kochanie nie musisz sie wstydzic - musnął moje usta - Gotowy? - spytał chwytając za butelkę lubrykantu, który był pod stołem. 

Co ona tam robiła? Przewidział to? Nigdy ten człowiek nie przestanie mnie zaskakiwać. 

-T-tak - wyjąkałem zakrywajac moja juz czerwona twarz. 

Poczułem jak jego palec wchodzi powoli do mnie. Czulem bol jednak próbowałem tego nie pokazywać. Dołożył drugiego a potem trzeciego. Wyjął je jak zobaczył że jestem już odpowiednio rozciągnięty. 

Chwycił swojego członka i wszedł we mnie do połowy. Rozrywało mnie od środka a łzy leciały strumieniami.

-Shhh…. zaraz przejdzie - całował mnie po całym ciele. 

Rozluźniłem się po chwili a on wszedł całkowicie. Przeczekał chwile i zaczął robić powolne pchnięcia. na początku bolało a potem zmieniło się w to wielka przyjemność. Pojękiwałem z przyjemności. Nie sądziłem że może to być takie przyjemne.

-S-szybciej - jęknąłem oplatając go nogami. 

Przyśpieszył niemal od razu. Krzyczałem z przyjemności na cały dom kiedy starszy celował w moja prostate. Jego szybkie i głębokie pchnięcia doprowadzały mnie do szaleństwa. 

-J-Jm… j-ja - doszedłem na nasze brzuchy a on zaraz po mnie rozlewając się w moim wnętrzu. Byliśmy cali spoceni, ale szczęśliwi - Kocham cię… Jimin

-Ja ciebie też Kook- musnął moje usta.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
KONIEC
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

To już koniec tej książki. 
Dziękuje każdemu kto czytał, dawał gwiazdki i komentował. 
Jesteście najlepsi ♥
Była to dla mnie wielka motywacja aby pisać dalej. 
Mówię od razu nie będzie drugiej części może pojawią się jakieś bonusy świąteczne czy coś w tym stylu. 

Zapraszam też do mojej nowej książki. Mam nadzieje ze wam sie spodoba.
W skrócie mówi to o biednym Jiminie z dzieckiem i JK, który jest bogaty i proponuje mu pewny układ. Książka różni się od tej bo sceny zbliżeń będą częściej. 

 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Dziekuje jeszcze raz i widzimy się w innych moich dziełach ♥♥♥
-Bad_Angiel

(Zakończone) My bad boy / JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz