2

116 11 9
                                    

           KYOSHI SAVAŞÇILARI 

AANG,

        Bulduğu yeni bir hava bükücülük numarası ile Katara'yı etkilemeye çalışırken Lynn, Momo ile oynuyordu.
"Evet, Aang, çok havalı."
"Ama numarayı yapmıyordum bile."
Lynn ilgisini kucağındaki lemurdan Katara'ya çevirdi,
"Dünyama hoş geldin Katara."
Sırıtması üzerine Katara ona dönmeden el salladı.
Aang kız kardeşinin de onun bulduğu yeni numaraya ilgisiz kalmasına bozulmuştu,
"Lynn, sen bari ilgilen!"
Lynn omuz silkti,
"Daha iyisini yaptığını görmüştüm, bu o kadar da ilgi çekici değil, küçük kardeşim, kusura bakma."
"Sadece iki yaş küçüğüm!" Diye itiraz etti Avatar.
Lynn ona gülmekle yetindi.
"Hey, siz ikiniz, bir kadın dikiş dikerken onu rahatsız etmeyin!" Diye seslendi Sokka.
Katara ve Lynn aynı anda esmer oğlana sinirleri bozulmuş bir şekilde baktılar,
"Benim bir kız olmamla dikişin ne alakası var?"
Sokka, kız kardeşine döndü,
"Bilirsin, erkekler avcılık ve savaş gibi şeylerde iyiyken kadınlar erkeklerin pantolonunu dikmek gibi şeylerde daha iyidir."
Lynn, öfkeyle Sokka'ya bağırdı,
"Sexist fikirlerini kendine sakla Bumerang Kafa!"
Katara ise elindeki berbat dikili, hatta sadece üç kez iplik geçirilen pantolonu abisinin kafasına attı,
"Pantolonun bitti, ne kadar mükemmel bir işçilik çıkardığıma bak!"
Sokka elindeki pantolonun kocaman deliğine dehşetle baktı, bunu giyemezdi.
"Katara! Sadece şaka yapıyordum! Hadi ama bunu giymem!" Diye itiraz etti kız kardeşine.
"Bu senin sorunun, sanırım senin dikmen gerekiyor." Katara hınzır bir şekilde yanıtladı.
Sokka kendi içinde küçük çaplı bir çöküş yaşıyordu.
Lynn güldü, diğer gerçeklikteki hali şu an bunları canlı gördüğü için oldukça mutluydu.
"Merak etme Sokka, gideceğimiz yerde pantolona ihtiyacın olmayacak!"

•••

Aang, Fil Koi balığı üzerinde sörf yaparken Sokka, Lynn'in yanına oturdu,
"Eee, naber?" Diye sordu yüzünde bir sırıtışla.
Lynn aynı sırıtışı ona gönderdi,
"Pantolonu dikmiyorum, Bumerang."
Sokka'nın ağzından isyan sesleri çıkarken Lynn gülmekle yetindi, bunu hak ediyordu.
"Gelecekteki her şeyi biliyor musun?" Diye sordu Sokka bu sefer.
Lynn, arkasına yaslandı,
"Sizin geleceğiniz? Evet. Kendiminki? Oh, hayır..."
Lynn, kendi geleceğini bilmediği ama herkesinkini bildiği için diğer adının bir kahinden geldiğine yemin edebilirdi.
"Peki...mutlu bir hayatım olacak mı?" Diye sordu. "Ya da Aang, Ateş Lordu'nu yenecek mi?"
Lynn bunun üzerine bir süre sessiz kaldı, aklındaki cümleleri toparladı ve genç savaşçıya döndü,
"Bilimden anlıyor ve onu seviyorsun Sokka, söyle bana, eğer geleceği öğrenirsen gelecekte ne olur?"
Sokka mırıldandı,
"Değişir... Bunu düşünmemiştim, o zaman bütün bildiklerin de hiç olur."
Lynn kafasını salladı onaylayarak,
"Aynen öyle, sana tek söyleyebileceğim başarılı birisisin ve öyle olmaya devam edeceksin, sadece...Katara ile daha önce olan gibi aptallık yapmaya devam etme."
Sokka bir süre sessizliğini korudu,
"Hey, Lynn, birkaç hava bükme numarası göstersene."
Lynn omuz silkti ve eliyle minik bir küre oluşturdu, oluşturduğu küreyi bir topmuşcasına elinden diğer eline attı.
Kısa süre içinde yüzünde bir gülümseme oluşmuş, bu gülümseme de gülüşe dönmüştü.
Sokka onun hava bükme numaralarını izlerken Aang ile ne kadar farklı kişilikleri olduklarını düşünüyordu.
O sırada Aang'in peşindeki Unagi'yi fark etmişlerdi ve paniğe kapılmışlardı.
Katara bütün gücüyle Aang'e seslenirken Aang anlamamıştı.
Bunun üzerine Lynn kardeşine seslendi,
"Aang! UNAGI!"
Aang hava bükerek insan üstü bir hızla yanlarına koştu,
"Bunun olacağını biliyordun değil mi?" Diye sordu Sokka, kız kardeşi yaşındaki genç kıza fısıldayarak.
Lynn ise omuz silkti,
"Kaderle oynayamam."
Onun olacağını biliyordu, aynı Kyoshi savaşçıları tarafından kaçırılıyor olduklarını bildiği gibi.

 Guardian ||ATLAWhere stories live. Discover now