Karakterler

214 13 16
                                    

Cass Montgomery =>

Your casual, friendly neighbour fangirl.

Sıradan, arkadaş canlısı komşu, fangirl.

(Diğer gerçeklikteki )

•••

Cassandra Lynn (soyadı değil iki adı var)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cassandra Lynn (soyadı değil iki adı var)

Aang's older sister, a real protective yet cool airbender.

Aang'in ablası, gerçekten koruyucu ama havalı bir hava bükücü.

Sokka

A dorky, sarcastic warrior of  Southern Water Tribe.

Şapşal, alaycı bir Güney Su Kabilesi savaşçısı.

Aang

A 112 year old kid who happens to be the Avatar and Lynn's younger brother.

112 yaşında Avatar ve Lynn'in küçük kardeşi olan bir çocuk.

Katara

Aang's crush since the first second he saw her, a powerful waterbender who hates sexism.

Aang'in gördüğü ilk saniyeden beri hoşlandığı kız, sexistlikten nefret eden  güçlü bir su bükücü.

Zuko

An honour crazed maniac looking,  young, banished prince who is actually more than that. A real good fire bender.

Onur delisi bir manyak görünümlü, aslında çok daha fazlası olan genç, sürgün edilmiş bir prens. Çok iyi bir ateş bükücü.

Suki

A really great warrior who has a golden heart.

Altın kalbi olan çok iyi bir savaşçı.

Toph

A sarcastic blind girl who is anything but helpless. Best earth bender in the world.

Yardıma muhtaç biri hariç her şey olan alaycı, görme engelli bir kız. Dünyanın en iyi toprak bükücüsü.

Iroh

An old general who regrets what he has done in past, loves tea and would do anything for his nephew who he sees as his own child.

Geçmişte yaptıklarından pişman olan, çay seven ve kendi çocuğu gibi gördüğü yeğeni için her şeyi yapabilecek yaşlı bir komutan.

King Bumi

Aang's close friend from 100 years ago, a real mad genius who had the biggest crush on Lynn when he was a kid.

Aang'in 100 yıl önceden yakın bir arkadaşı, çocukken Lynn'den fazlasıyla hoşlanan deli bir dahi.

Azula

A mad princess who has some mommy issues, wants nothing but to be the Firelord.

Anne sıkıntıları olan deli bir prenses, Ateş Lordu olmaktan başka bir şey istemiyor.

Ty Lee

A real good chi blocker, Azula's childhood bestie, was living in a circus but left to help Azula.

Çok iyi bir Chi blocker, Azula'nın çocukluk en yakın arkadaşı, bir sirkte yaşıyordu ancak Azula'ya yardım etmek için terk etti.

Mai

A powerful girl who doesn't get impressed easy, also Azula's childhood bestie. Has a big crush on Zuko.

Kolay etkilenmeyen güçlü bir kız, ayrıca Azula'nın çocukluk en yakın arkadaşı. Zuko'dan çok hoşlanıyor.

Ozai

Azula and Zuko's father who's a power freak.

Azula ve Zuko'nun güç delisi babası.

Yue

A princess who turned into the moon.

Aya dönüşen bir prenses.

Roman Simon

Cass's best friend, also a fanboy.

Cass'in en yakın arkadaşı aynı zamanda bir fanboy.

Monk Gyatso

Aang's friend, supervisor and father model. He always saw Lynn and Aang as his own children.

Aang'in arkadaşı, danışmanı ve baba modeli. Her zaman Lynn ve Aang'i kendi çocuğu gibi gördü.

Hakoda

A warrior of Southern Water Tribe, Katara and Sokka's father.

Güney Su Kabilesi savaşçısı, Katara ve Sokka'nın babası.

 Guardian ||ATLAWhere stories live. Discover now