Pohled stáda Black moon:
Ráno byli všichni sloni ze stáda Black moon velmi zvědaví, jak v noci na území White sun velitelka a zástupkyně dopadly a co teď budou dělat, jak se vyřeší jejich problémy a jestli jim White sun pomůžou.
Všichni se vzbudili brzy a čekali, až je velitelka svolá.Velitelka po chvíli vylezla na kámen a zatroubila. Všichni hned přiběhli a netrpělivě čekali, až promluví.
,,Jak jistě všichni víte, v noci jsme byly já a Lake na území White sun, aby jsme si promluvili s jejich velitelem. Řekli jsme mu o našich problémech a on nám hned nabídl... Pomoc.'' Oznámila Midnight, posledních pár slov řekla trochu váhavě. Lake na velitelku zírala, už se nemohla dočkat až jim řekne, že mají v plánu je z území vyhnat. Tak už to řekni! Proč tak váháš? Midnight po chvíli pokračovala. ,,Nabídli nám polovinu jejich území. Ale my...'' Velitelka se zasekla. Je to, co dělám dobré? Lake jí zašeptala do ucha, že to řekne za ní a Midnight kupodivu souhlasila. ,,Ale... Copak se chcete s těmi přeslazeně milými sloníky dělit o území?!'' Vykřikla Lake.Forest se zamračil na svou sestru. Klidně bych se... dělil. Chtěl něco namítnout, ale rozhodl se, že počká co řekne Lake dál. Rain, slon hned vedle Foresta chvíli váhal, ale pak zavrtěl hlavou na nesouhlas, že se mu s White sun moc nechce dělit o území. Stejný názor měl i Dark, který také začal vrtět hlavou. Pak tu bylo i několik slonů, co byli otázkou dost zaskočení a raději se zatím nevyjadřovali. Mezi ty patřila Acacia, Black, Moth a malé slůně Trunk. Také starší Night nic neřekla, ale její výraz mluvil za vše. Tušila že Lake má až moc zlé úmysly a to se jí nelíbilo.
Lake pokračovala. ,,Musíme je nějak vyhnat z jejich území, nebo je nějak přesvědčit. Musíme vymyslet plán!'' Vykřikla rozhodně. Pár slonů s ní souhlasilo, ale většina nevěděla co si má myslet. Midnight, celou dobu stojící na kameni za Lake se také nijak nevyjádřila. Musela si vše důkladně promyslet. ,,A teď můžete jít.'' Křikla ještě Lake a s hrdě zdviženou hlavou sešla z kamene.
Všem se po celý zbytek dne hlavou honilo milion myšlenek. Všichni byli zmatení, překvapení, zaskočení... Někdo nechtěl být tak zlý a vyhnat sousední stádo. Někomu se ale nápad zástupkyně zamlouval, možná protože pomyslel na to, jak dobře by se na jejich území White sun měli.
______________________________________
Těšte se na příští kapitolu, bude určitě alespoň trochu zajímavější a postupně to bude lepší a lepší a snad napínavé. ;)
ČTEŠ
Sloní kly
Fantasy[Nejspíš navždy pozastaveno] V rozlehlé savaně žijí dvě stáda slonů. White sun a Black moon. Žijí v míru. Ale jen zatím... Co se stane, když jednomu stádu dojde voda a jeho velitelka začne prahnout po moci, bude chtít získat území sousedního stád...