7. Lež

59 22 17
                                    

Pohled stáda White sun:

První sluneční paprsky vykukovali z poza kopců. Svítalo a sloni se probouzeli. Grey vlastně ani nespala, celou noc si vymýšlela malý plán. Postavila se a zatím naprosto nevinně si došla k jezeru se napít.
Shiny a Mount se po chvíli také probudili. Stejně jako Grey se šli osvěžit chladnou vodou. ,,Půjdu se projít, zatím Mounte.'' Řekla Shiny a usmála se na něj. Mount jí kývl na pozdrav a Shiny se rozešla pryč.

Grey a Mount zůstali sami u jezera, což se šedé slonici zrovna hodilo. ,,Mounte... asi bych ti měla něco říct.'' Řekla s hranou nejistotou. Mount se na ní otočil a přivřel oči.
,,A co?'' Zeptal se trochu zvědavě. ,,Pojď raději někam...'' Švihla chobotem k hustému křoví. Mount se zamračil. Co tak důležitého mi chce říct?

Rozešli se  ke křoví a zalezli do něj. Grey se nadechla a podívala se do země. ,,Víš... mluvila jsem se Shiny a ona...'' Zasekla se, aby to vypadalo, že se jí to těžko říká. Mount vykulil oči a pokýval hlavou aby hned pokračovala. ,,Řekla, že jsi jen namyšlený slon který s ní je jen kvůli tomu, že je dcera velitele a že lásku k ní jen předvádíš.'' Řekla Grey a trochu couvla. Mount chvíli zaskočeně mlčel, ale po chvíli vybuchl. ,,Cože?'' To nemůže být pravda?! Já jí opravdu miluju! A ona mě taky!'' Vykřikl podrážděně. ,,Je... to pravda.'' Řekla tiše Grey. Mountovi se najednou změnila nálada. Oči se mu zaleskly slzami. Otočil se a rozběhl se pryč.
Grey se škodolibě zasmála a podívala se na Shiny vracející se z procházky. Čeká na tebe nemilé překvapení.

Když už byl večer a na tábor padla tma, Shiny mířila ke stromu pod kterým si lehal Mount. Láskyplně ho pohladila chobotem po hlavě, ale Mount se na ní ani nepodíval, uhnul a odešel k vedlejšímu stromu. Shiny se zmateně dívala jak mizí ve tmě. Udělala jsem něco? Grey schovaná nedaleko v houští se tiše zasmála. Shiny si smutně lehla. Najednou se k ní někdo přitiskl. Tentokrát to byla Oasis, kdo utěšoval.

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat