4. Co bude dál?

63 24 10
                                    

Pohled stáda White sun:

Ráno, už za svítání, všichni sloni z White sun stáli shromáždění kolem kamene, na kterém stál velitel Mystery se svou zástupkyní Bee. Všichni byli ospalí a nechápali, proč se museli sejít tak brzy.

Mystery na vteřinu zavřel oči a vybavil si, co se vlastně v noci stalo. Otevřel je a nadechl se. ,,V noci, když jste všichni spali, přišla sem velitelka Black moon a její zástupkyně.'' Začal a rozhlédl se po slonech. Všichni, co do teď nevnímali, udiveně vykulili oči, našpicovali uši a začali dávat pozor, co velitel říká. ,,Řekli mi, že jim vyschlo jezero a nemají co pít.'' Pokračoval Mystery. Většina slonů otočila hlavu a podívala se na jejich plné jezero. ,,Samozřejmě jsem jim nabídl pomoc. Navrhl jsem, aby jsme si naše území rozdělili. Ale oni nesouhlasili, řekli že se nechtějí dělit. Chtějí celé naše území pro sebe, řekli a prý že to půjde po dobrém, nebo po zlém.'' Dořekl to Mystery. Všichni si začali něco šeptat, byli překvapení a zmatení. ,,Rozchod, můžete jít.'' Zatroubil ještě velitel a sešel z kamene.

,,Co si o sobě Black moon myslí?!'' Vykřikla podrážděně Waterfall a naštvaně zahodila trs trávy který držela v chobotu. ,,Je to divné, ale je mi jich i trochu líto. Vždyť se podívej na to jejich území, je celé černé, jako bez života a nemají co pít a skoro ani jíst.'' Řekla Shiny a podívala se do dálky. ,,Mě jich teda líto není. Nepřijmuli pomoc, tak mají smůlu.'' Ozval se hlas přicházejícího Autumna.
Waterfall se na něj ohlédla a usmála se. Autumn přišel až k ní a pohladil jí chobotem. ,,No... to je pravda.'' Přikývla Shiny a raději se šla pást za Mountem, aby ty dva nerušila.

Oasis jen tak stála v trávě a dívala se do prázdna. Na chvíli z hlavy vypustila Wooda a přemýšlela o Black mooc. Vyhlásí nám válku? Budou nám vyhrožovat? Napadnou nás? Co když prohrajeme? Co když zklamu? Co když... Z myšlenek jí vytrhl hlas nějakého slona, který stál zřejmě přímo před ní. ,,Bojíš se?'' Zeptal se Wood starostlivě. Oasis překvapeně vykulila oči a znervózněla, jako vždy v přítomnosti Wooda.
,,J- já...nevím... asi...'' Koktala zmateně. Wood se jí podíval do očí a konejšivě jí pohladil chobotem. V tu chvíli se Oasis uklidnila.

,,Už jsi přemýšlel, co budeme dělat?'' Zeptala se zástupkyně Bee Mysteryho. ,,Ještě jsem nic nevymyslel, ale asi nezbývá než jen... čekat. Nemůžeme se nechat vyhnat z území.'' Řekl Mystery zamyšleně a utrhl si trs trávy. ,,Nechci další bitvu...'' Povzdechla si Bee. ,,Nejspíše na ní dojde, pokud neopustíme území, ale to neuděláme.'' Předpokládal velitel. ,,Takže budeme jen ostražití a budeme dávat pozor?'' Zeptala se Bee. ,,Vypadá to, jako jediná možnost.'' Zakončil to Mystery a šel se napít k jezeru. 

Celý zbytek dne mezi slony probíhaly různé debaty. Všichni se snažili zachovat chladnou hlavu a moc nepanikařit, což se některým moc nevedlo. Ale k večeru už si všichni všechno urovnali v hlavě a šli v klidu spát.

_____________________________________

Dnes dvě kapitoly! :) Tak snad nejsou odfláklé.
Nezoufejte pokud se tam ještě neobjevila vaše postava. Postupně se tam objeví každá, jen nemůžu všechny nacpat do několika prvních kapitol. ;)

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat