17. Bee v pasti

47 15 7
                                    

Pohled stáda White sun:

Vyděšené troubení se rozeznělo po krajině. Velitel do teď v klidu podřimoval pod stromy, s trhnutím se ale probral a vyskočil na nohy. Bee! Blesklo mu hlavou. Její hlas by poznal všude, byl si jistý, že to byla ona. Přemýšlel, co se mohlo stát. 

Všichni se začali rozhlížet kolem a napínaly uši. Shiny se propletla mezi ostatními slony k Oasis. ,,To byla Bee?" Ptala se jí, nebyla si totiž tak jistá. ,,Asi jo." Přilývla Oasis. 

I Grey nasadila vyděšený výraz a po boku Tuska vystřelila z keře. ,,Co to bylo?" Ptala se všech okolo. Tak ono se to povedlo. Mám to ale štěstí. V duchu se radovala. Její plán nejspíš přesně vyšel. 

,,Autumne! Pojď, půjdeš se mnou." Překřikl Mystery všechny diskutující slony. Zvolil si zrovna jeho proto, že bylo dost pravděpodobné, že se Bee něco stalo. Navíc  věděl, že Autumn je silný slon a mohl by mu pomoct přemoct jakoukoliv šelmu, která by tam mohla být. Léčítel k němu rychle doběhl a kývl, že chápe. Velitel už na nic nečekal a s Autumnem v patách se rozběhl do lesa, odkud se před chvílí ozvalo troubení. 

Svižným tempem se oba sloni v mžiku dostali na místo, odkud pravděpodobně Bee troubila. Prudce zastavili, do vzduchu se vznes malý oblak prachu. ,,Bee?" Promluvil velitel do ticha. Chvíli se nic neozývalo, i když Autumn s Mysterym napínali své obrovské uši. Najednou ale přece jen něco zaslechli. ,,Tady!" Ozval se hlas Bee. Sloni se rychle otočili a v tu chvíli pochopili. V zemi byla díra. Přispěchali až k ní a v zapětí si oddychli, když dole zahlédli nezraněnou Bee. ,,Bee, jsi  v pořádku?" Musel se Mystery stejně ujistit. ,,Jo... asi jo." Pokývala hlavou. ,,Autumne, chytím tě za ocas a ty se nakloníš pro Bee." Otočil se velitel na Autumna. Ten přikývl, začal se naklánět a spustil dolů chobot, kterého se Bee hned chytla. Mystery ho držel za ocas, zabořil nohy do písku a tahal. Brzy už stála Bee nahoře, na pevné zemi. 

,,Co se stalo?" Zajímal se Mystery. Autumn mezitím už ze všech stran obhlížel jámu. ,,Vypadá to, jako past." Řekl svou teorii. Mystery i Bee. ,,Někdo to tu nastražil, bylo to zakryté větvemi a listím." Poznamenal Mystery když si všiml větví spadaných dole v díře a některých zachycených na okrajích. ,,Tak jasně. Nejsem zas tak blbá, abych padala do nemaskované jámy." Odfrkla si Bee otráveně. Nemyslela to nijak zle, jen se trochu styděla, že se jako zástupkyně nechala chytit do nějaké pasti. ,,No to snad-" Vyhrkl Mystery stojící u stromu s oloupanou kůrou. Autumn pohotově přiskočil k němu. ,,Kůru jí jenom..." Zaraženě civěl na strom, věta se mu nechtěla dokončit. Bee se raději taky otočila a pohled upřela na ten strom. ,,Jenom jeden člen stáda..." Navazoval Mystery na Autumnova slova. ,,Shi- Shiny..." Dostal ze sebe nedobrovolně. Vůbec se mu nechtělo věřit, že za něčím takovým stojí zrovna ta milá a dobrosrdečná Shiny. ,,Přesně... tak." Přikývl chladně Mystery. To snad ani nemůže být pravda?! Tohle že by Shiny udělala? ,,Tenhle strom ukazuje na Shiny. Je to zatím ale jediný důkaz a nic není jisté. V táboře svolám schromáždění a vyslechnu všechny." Řekl jen tak pro info. ,,Už tu nic jiného není? Žádný další důkaz..?" Zeltal se ještě v naději, že by našli ještě něco co by ukázalo, že jeho milovaná dcera je nevinná. Autumn okolí ještě dokonale prošmejdil, ale nic jiného nenašel. Zahrabaná kůra zůstala neobhevená...

______________________________________

No teda, nemám z Grey radost. XD  Bohužel, skočili na to... :/
Ale bez komplikací by to nebyl napínavý příběh. :D

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat