Pohled stáda White sun:
Proč pro mě poslal zrovna jí? Co si jako myslel?! Snad nedoufala že jí poděkuju. No tak určitě. Namyšlené dceře velitele ani náhodou! Co jí provedu tentokrát? Chtělo by to něco... horšího. Přemýšlela Grey hned po ránu. No alespoň že už jsem tu a můžu pokračovat ve svých plánech. Nerada bych v té ďuzně trčela ještě déle.
,,Shiny!'' Vykřikla Oasis na spící Shiny. Chtěla jí nechat spát a nebudit jí, snažila se ovládat, ale prostě to nevydržela. Musela se co nejdříve dozvědět, jak to v noci probíhalo.
,,No tak už vstávej, Shiny!'' Zakňourala a strčila do ní.
,,C- co?'' Zamumlala Shiny a unaveně otevřela oči. ,,Tak co? V noci? Povídej!'' Vyhrkla nadšeně Oasis. ,,Počkej!'' Probodla jí Shiny pohledem, zvedla se a zamířila k jezeru. Oasis se vydala za ní. Už takhle ráno pořádně pařilo slunce a nějaký osvežující větřík nebo déšť nikde. Shiny si na pustila chobot vodou, zvedla ho nad hlavu a postříkala se. Oasis se přiřítila a do vody jednoduše skočila. Hned se otočila a plavala ke břehu. ,,Tak už mi to řekneš?'' Naléhala. ,,No jo, prosímtě.'' Zasmála se Shiny. ,,Ale ne tady na sluníčku.''Slonice se společně před vedrem skryly do stínu mohutného baobabu. ,,No, bylo to takhle: Šla jsem... došla jsem na území Black moon. Všichni spali, nikoho jsem ne vzbudila a nikdo si mě nevšiml. Našla jsem Grey v jámě, vytáhla jsem jí a šly jsme zpět.'' Řekla Shiny prostě. ,,Tak to jsi zvládla výborně.'' Usmála se Oasis. Shiny kývla. ,,Ale... Co myslíš že bude dál? Tímhle to určitě nekončí. Black moon budou naštvání...'' Dodala starostlivě Shiny. ,,Klid! Žádný strach! Myslíš že nám vyhlásí válku? To by nebyl žádný problém. Je nás víc a jsme silnější. Přece by neměli šanci.'' Řekla optimisticky Oasis. ,,To je pravda.'' Uklidnila se hned Shiny, pořád na ní byly vidět nějaké obavy. Oasis se na ní podívala s přivřenýma očima. ,,Bojíš se, že Grey... něco udělá?'' Zeptala se. Shiny vypadala, že se jí moc nechce odpovídat. ,,No... asi... trochu.'' Přiznala se nakonec. ,,Neboj, to bude určitě taky v pohodě. Dáme si na ní pozor.'' Usmála se Oasis.
Ozvalo se hlasité troubení. Všichni nedobrovolně vylezli z chladných stínů stromů a seřadili se na slunci kolem kamene. ,,Shiny v noci úspěšně přivedla Grey zpět sem z území Black moon.'' Promluvil velitel s úsměvem. Většina slonů otráveně protočila očima, toho si všimli sami. ,,Ale určitě vám dochází, že to není úplně řešení. Black moon budou zuřit a nevíme, co udělají. Musíme mít oči na stopkách.'' Řekl už ne tak nadšeně. ,,Možná nám vyhlásí válku...? Ale jestli to udělají, myslím že nemají šanci. Je nás přece víc a jsme silnější. Doufám že nevymyslí nějakou past.'' Zauvažoval Mystery nahlas. ,,Tak můžete jít.'' Usmál se. Nikdo na nic nečekal, všichni se stáhli zpět do stínu stromů.
Shiny se šla projít někam do lesa.Tak copak jim provedu? Musím jednat rychle, než budou nějaké zmatky kvůli Black moon, pak nebudu mít příležitost. Grey schovaná ve svém oblíbeném keři hořečnatě přemýšlela. Už to mám! Najednou jí v hlavě bleskl nápad. Rychle začala promýšlet detaily.
Grey vylezla z keře. ,,Tusku? Kde jsi?'' Zavolala sladce, ladně zamávala ušima a rozhlédla se. Z keře na druhé straně tábora se hned vynořil jednoklý slon a cválal k ní. ,,Grey!'' Vykřikl nadšeně když těsně před ní zabrzdil. ,,Nedáme si šklofíka v mém keři?'' Nabídla s úsměvem a zamrkala. ,,Jasně, rád.'' Řekl Tusk a následoval jí do keře. Oba si lehli na zem a spokojeně zavřeli oči.
Jakmile Grey zaregistrovala, že Tusk pravidelně oddychuje, zvedla se a vyplížila se z keře. Propletla se mezi houštím až do lesa. Mířila k místu, které viděla, když přicházela sem, do stáda White sun. Tady to je! Zastavila se u jakési jámy. Na nic nečekala. Přitáhla několik větví a zakryla jimi díru. Uchechtla se. Z nejbližšího stromu sloupala kůru a zahrabala jí opodál do země. Vyrazila pryč, běžela lesem až k táboru. Rychle zalezla do keře kde pořád tvrdě spal Tusk. Přitiskla se k němu, zavřela oči ale uši nechala nastražené. Teď už jen doufat, že se někdo půjde projít...
,,Jdu se projít a zároveň obhlídnu okolí v lese.'' Oznámila Bee Mysterymu, který jen kývl. Bee odešla do lesa.
Grey se musela pořádně ovládat, aby se nezačala zlomyslně smát. To mám ale štěstí, to je náhodička. Jde přímo tam, kam chci. Zatím to vypadalo, že jí plán krásně vyjde. Shiny se ještě k tomu před tím toulala někde v lese, bude to na ní! Á už se vrací. Tak to ne přesné načasování. Pomyslela si když uviděla Shiny vycházející z lesa, měřící za Mountem.
Bee se spokojeně procházela lesem. Lesní vzduch jí příjemně ochladil. Rozhlížela se kolem. Najednou šlápla na nějaké větve, uslyšela křupání a náhle jí zmizela pevná zem pod nohama.
______________________________________
No teda, to je dlouhá kapitola. :D
Snad se líbí. ♡
ČTEŠ
Sloní kly
Fantasy[Nejspíš navždy pozastaveno] V rozlehlé savaně žijí dvě stáda slonů. White sun a Black moon. Žijí v míru. Ale jen zatím... Co se stane, když jednomu stádu dojde voda a jeho velitelka začne prahnout po moci, bude chtít získat území sousedního stád...