12. Grey zmizela?!

53 18 22
                                    

Pohled stáda White sun:

Shiny ráno vzbudil velký rámus. Dusot, křik a troubení bylo slyšet všude kolem, znělo to jakoby se snad právě probudila uprostřed boje. Shiny se unaveně postavila. Chvíli musela pozorně poslouchat, co ty sloni vykřikují. ,,Grey zmizela! Kde je Grey? Co se stalo?!'' Z toho jí došlo, že se Grey někam ztratila. Shiny velmi překvapilo, že si zmizení Grey všimli snad všichni sloni, ona se sotva probudila.

,,Shiny!'' Volala Oasis prodírající se panikařícími slony. ,,Oasis!'' Zaradovala se Shiny a běžela jí naproti. ,,Asi už sis všimla, že Grey zmizela.'' Řekla Oasis otráveně. Shiny kývla. ,,Proč kvůli tomu tak vyvádí? Já s jejím zmizením nemám problém.'' Odfrkla si Shiny. Oasis moc dobře věděla proč, proto chápavě přikývla. Najednou se za nimi objevil Mount s Woodem. Tvářili se úplně stejně jako Oasis a Shiny, naprosto s nimi souhlasili.

Všichni čtyři otráveně sledovali tábor.
Tusk vypadal nejvíce vyděšeně, zoufale volal: ,,Grey? Grey, notak, kde jsi?'' Shiny si všimla že se s tím jednozubým slonem Grey bavila. Hlupák. Pomyslela si. Jen se snaží si tu všechny, kromě , zpřátelit a on na to naletěl?! Mystery to všechno z dálky pozoroval a přemýšlel, Bee rozdávala rozkazy. ,,Savanna s Light jdou prohledat les, Autumn a Waterfall omrknou pláně, Tusk a Claw se podívají do křovin.'' Všichni se rozutekli a v táboře zůstala jen matka River s mládětem Sun, velitel se zástupkyní a Wood, Mount, Oasis a Shiny. Stáli tam nehybně jako čtyři baobaby, začínali se cítit trochu trapně.

,,Co tu jen tak stojíte? Je vám snad jedno, že zmizela členka stáda?'' Obořil se na ně Mystery. Oasis neudržela jazyk za zuby a plná zlosti odsekla: ,,Jo! Přesně tak! Je mi to úplně fuk!'' Mystery zřejmě takovou reakci vůbec nečekal. Jeho překvapený výraz ale brzy nahradil přísný pohled zabodávající se do Oasis. Svižně k ní došel a ona schytala kopanec do nohy. ,,Příště si dej pozor, co říkáš!'' Oasis rychle pokývala hlavou a všichni nepatrně ucouvli. ,,Jděte se po ní taky podívat!'' Rozkázal Mystery a odešel.

Oasis si chobotem jemně pohladila bolavý místo na noze. ,,Neboj, příště nebudu kecat hlouposti, akorát bys to zase odbesla ty moje milována noho.'' Zasmála se, aby odlehčila situaci. Rozesmálo to ale jen Wooda, který se chtěl Oasis jakémkoliv způsobem zalíbit. ,,Tak pojďte.'' Povzdechl si Mount.

______________________________________

Tak teď je snad jasné, koho Black moon unesli. :D

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat