14. Řešení je na světě

44 18 6
                                    

Pohled stáda White sun:

,,Mystery?'' Oslovila ho Bee. Velitel se na ní ani nepodíval, byl totiž hluboce zamyšlený. ,,Mám nápad, jak to vyřešit.'' Usmála se zástupkyně a přišla blíž. Mystery najednou zvedl schlíplé uši a bleskurychle se otočil. ,,Povídej!'' Vyhrkl s nadějí v hlase. ,,Někdo by se k Black moon mohl v noci vplížit a přivést Grey zpět.'' Řekla svůj nápad Bee. Mystery se zamyslel. ,,Jiná možnost asi není. Děkuju Bee.'' Usmál se.

Mystery ještě chvíli přemýšlel. Jestli je to opravdu dobrý nápad a koho tam vůbec vyšle. Shiny! Blesklo mu hlavou. Na svou dceru se přece může spolehnout. Byl téměř rozhodnutý, jen se o ni trochu bál. Co když se něco stane? Obával se. Nakonec ale došel k závěru, že jí musí věřit. Není malá a určitě potěší, že dám takový úkol. Rozhodl se, že ji tam vyšle už dnes v noci. Čím dřív, tím líp.

Od večeře slony vyrušilo Mysteryho troubení. Shiny si do pusy rychle strčila trs trávy, co právě utrhla chobotem a společně s Mountem se vydala ke kameni. Za chvíli už tam bylo poslušně seřazené celé stádo. Tusk se zamračil. Proč se velitel tváři tak šťastně a vítězně? On se snad nebojí, nemá obavy? Léčitel Autumn, který stál poblíž Tuska, se zasmál. Mystery něco vymyslel...? Napadlo ho.
,,Společně s Bee jsme našli řešení naší zapeklité situace.'' Začal velitel a všichni se najednou nadšeně usmáli.
,,Jednoho z vás,'' při těchto slovech se podíval na Shiny, kterou to překvapilo. ,,vyšlu dnes v noci na území Black moon aby přivedl Grey.'' Oznámil Mystery. Sloni se po sobě začali dívat, zajímalo je koho tam pošle. ,,A bude to... Shiny!'' Vykřikl nadšeně velitel a zářivě se usmál na svou dceru. Ta už se ale tak nadšeně netvářila. Shiny celá ztuhla a s vytřešténýma očima se dívala na Mysteryho. Já... jdu... na... území... Black... moon... pro... Grey?! ,,Je ti něco, Shiny?'' Zeptal se Mystery kterému zamrzl úsměv na tváři.
,,N- ne nic, tati. R- ráda půjdu.'' Dostala ze sebe a pokusila se usmát. ,,Dobře. Až bude měsíc nejvýš, vyrazíš.'' Řekl velitel a rozpustil shromáždění.

,,Mounte?!'' Vykřikla Shiny. ,,Klid, to zvládneš, Shiny.'' Začal jí rychle uklidňovat Mount. ,,Proč zrovna já?!'' Zamručela podrážděně. Najednou se u nich objevila Oasis. Shiny se na ní podívala. Prosímtě, řekni mi něco povzbuzujícího. ,,Oh Shiny... nechtěla bych být ve tvé kůži.'' Řekla Oasis a otřásla se při představě že jde zachránit tu mrchu Grey. ,,Tak ti pěkně děkuju.'' Zamumlala otráveně Shiny. ,,Už na to nemysli, nějak to zvládneš. Pojď se alespoň trochu vyspat, než bude půlnoc.'' Mrkl na ní povzbudivě Mount. Shiny zvedla hlavu k obloze kde zahlédla vycházející měsíc. ,,No dobře.'' Přikývla a lehla si ke svému druhovi pod strom. Oasis se usmála, otočila se a spěchala za Woodem. 

______________________________________

Jste překvapení? XD

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat