Pohled stáda White sun:
Ani po dlouhém hledání nikdo Grey nenašel. Shiny byla jedině ráda. Ostatní vypadali smutně a skroušeně, Oasis to neskutečně vytáčelo. Tusk vypadal, že se snad zhroutí. Oasis se švihla chobotem přes hlavu, a divila se jeho naivitě.
Shiny a Mount spěchali k jezeru, užít si chvíle bez Grey. Co když se každou chvíli objeví? Říkala si Shiny. Využiju každou chvilku. Snad jen oni si tenhle čas užívali. Oasis vrhala naštvané podhledy na všechny, kteří jen trochu projevili smutek ze zmizení Grey. Kdyby věděli co je zač tak... Hryzla se do jazyka. Wood kolem ní pořád chodil a snažil se jí přivést na jiné myšlenky. ,,Pojď s to užít, jako Mount a Shiny.'' Navrh. Oasis se po chvíli usmála. Proč tu jen ztrácím čas? ,,Tak jo!'' Vykřikla a spolu se rozběhli do lesa.
Vzduchem se rozlétly kapky vody. Shiny a Mount vylezli z vody a oklepali se. Mount se usmál. ,,Shiny, ty jsi ta nejlep-'' Jeho hlas se ztratil v náhlém ohlušující troubení. Do tábora se hnala velitelka Black moon. Všichni se prudce otočili a zůstali překvapeně stát. Z lesa vyběhl i Wood s Oasis. Midnight se odvážně postavila přímo doprostřed tábora a Mystery hned proti ní a zadíval se jí zblízka do černých lesknoucích se očí. ,,Asi by vás zajímalo, kde je jeden z vašich milovaných členů stáda. Většina slonů vytřeštili oči. ,,Kde je?!'' Vykřikl Mystery. ,,Jen klid.'' zasmála se Midnight. ,,Je u mě, v bezpečí a má se výborně.'' Znovu se zasmála. ,,Proč?'' Zeptal se chladně Mystery. ,,Opustíte své území a já vám slonici v pořádku vrátím. Jestli to neuděláte, něco jí udělám...'' Řekla klidně Midnight. Mystery se tvářil zaskočeně. ,,Dám ti čas na rozmyšlenou. Tři dny!'' Vykřikla a zmizela stejně rychle, jako se objevila.
Oasis chtěla zase hned bez přemýšlení něco namítnout. Stihla se ale ovládnout a alespoň si to řekla v duchu. Nehodlám opustit území! Ať si Midnight Grey klidně mučí, mně to nevadí. Shiny si povzdechla, nevěděla co si má teď myslet.
Snad všichni začali Grey litovat a přemýšlet, jak ji zachránit. V Oasis to zase vyvolalo vlnu vzteku. ,,Chcete snad kvůli ní opouštět území?!'' Vykřikla. Všichni se zarazili. Že by se jim vrátil rozum? Pomyslela si Oasis. Všichni se rozhlédli po té kráse... ,,Neopustíme území!'' Začalo se ozývat a Oasis se spokojeně usmála. ,,Tak dost!'' Utišil všechen hluk hlas Mysteryho. ,,Něco vymyslíme. Nemusíte se bát, nehodlám se jen tak vzdát.'' Řekl.
ČTEŠ
Sloní kly
Fantasy[Nejspíš navždy pozastaveno] V rozlehlé savaně žijí dvě stáda slonů. White sun a Black moon. Žijí v míru. Ale jen zatím... Co se stane, když jednomu stádu dojde voda a jeho velitelka začne prahnout po moci, bude chtít získat území sousedního stád...