19. Válka?

94 17 28
                                    

Pohled stáda Black moon:

,,Sakra! Ona tu není?! Zmizela!" Rozezněl se už nad ránem táborem stáda Black moon podrážděný křik velitelky. Většina slonů ještě podřimovala, ale zástupkyně která byla už dávno na nohou přispěchala k Midnight která zamračeně zírala do jámy kam uvěznili slonici ze stáda White sun. ,,Někdo pro ní asi přišel v noci a pomohl jí..." Poznamenala zamyšleně Lake. ,,Teď nemají důvod opustit území, nemusí se už bát o členku." Vyhrkla Midnight a podívala se na Lake, velmi jí překvapilo že nezuří. Její věrná zástupkyně se spíš tak škodolibě šklebila a dívala se do prázdna. Ona má zase nejspíš nějaký nápad. Lake se usmála. Ještě nás sám Mystery bude s hrůzou v očích prosit, ať se slitujeme. ,,Svolej to líné stádo, Midnight." Řekla a švihla chobotem. 

Sloni se unaveně zvedali a mířili ke kameni. ,,Ta slonice z White sun zdrhla." Začala velitelka. Nikdo nebyl moc překvapený, bylo jim to celkem jedno. Midnight chvíli mlčela, nevěděla co říct. Tak co máme teď za plán? Pomohlo by už maximálně něco jako vál- ne to ne... Z myšlenek jí vytrhla Lake, která jí odstrčila na stranu a postavila se dopředu. ,,Prostě jim vyhlásíme válku!" Vykřikla rozhodně zástupkyně. Midnight už chtěla něco namítnout, ale Lake jí znovu přerušila. ,,Mají lepší území! Oni mají obrovské jezero, trávu... prostě všechno! A co máme my?" Křičela. Sloni začali souhlasně troubit. Velitelce se nebezpečně zaleskly černé oči. Takhle to nejde! Lake má pravdu, zasloužíme si jejich území! Náhle změnila názor, odstrčila zástupkyni, hrdě se napřímila a pronikavě zatroubila. 

Stádo se rozešlo a skoro každý stál teď někde pod stromem a nechával si vše projít hlavou. Moth a Rain postávali na slunci. ,,Tobě se ten nápad líbí, že vyhlásíme White sun válku?" Zeptal se Rain a pootočil na Moth hlavu. Ta po chvíli přemýšlení odpověděla: ,,Co chceš jiného dělat? Já s Lake souhlasím. Nemůžu se dočkat, až bude celé to úžasné území naše!" Vzrušeně zamávala ušima. ,,Asi máš pravdu." Kývl Rain a usmál se na ní. ,,A jste si opravdu jistí, že je to dobrý nápad?" Řekl vážně tmavý slon, který se náhle objevil za jejich zády. Moth se na něj hned otočila. ,,V čem je problém?" Zvědavě naklonila hlavu na stranu. ,,Třeba v tom, že jich je čtrnáct, pokud se nemýlím a nás je deset?!" Řekl. Rain souhlasně zamručel. ,,A taky v tom, že oni se můžou celé dny cpát čerstvou trávou, takže jsou silní a my..." Nedoořekl to, nechtělo se mu přiznat že oni jsou prostě slabší než White sun. ,,To Lake jaksi nedomyslela!" Poznamenala Moth naštvaně. 

,,Hej! Jak si tu válku představujete?!" Vykřikla podrážděně Moth přes celý tábor. Všichni na ní zaměřili svou pozornost a dívali se na ní nechápavými pohledy. Moth protočila očima. ,,Vždyť jich je víc a jsou silnější, jak je můžeme porazit?" Křikla. Sloni se po sobě podívali. ,,Moth má naprostou pravdu!" Řekla Acacia a ostatní také přikyvovali. Dark podrážděně zatroubil. Lake i Midnight vylezli z křoví a přiběhly ke zbytku stáda. ,,Co se děje?!" Křikla otráveně. Všichni začali troubit a navzájem se překřikovat. Velitelka i zástupkyně zaslechli, že všem došlo že takhle proti White sun nemají šanci. Midnight jen zůstala tiše zírat na troubící stádo. Lake se celá vzteky nafoukla a naštvaně zafuněla. ,,Tak to ne, já se nevzdám! Musí existovat nějaký způsob jak je přemoct!" Zašeptala si sama pro sebe.

______________________________________

Tak a se to tu začíná rozjíždět! XD

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 19, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat