6. Nový člen stáda

59 24 18
                                    

Pohled stáda White sun:

Slunce zářilo vysoko na obloze. Bylo příjemné poledne a sloni z White sun si ho naplno užívali. Někteří se přímo vystavoval slunečním paprskům na otevřeném prostranství, někteří se pásli a někteří postávali ve stínu stromů. Všude byl klid a pohoda. 

Wood se vyhříval na slunci u jezera a zrovna dostal žízeň. Stačili mu dva kroky a mohl ponořit chobot do chladivé vody a napít se. Když zvedl hlavu, pohled mu padl na houští na kraji tábora. Zdá se mi to, nebo z toho křoví kouká sloní chobot? Přišel trochu blíž, ale pořád si držel odstup. Obzvlášť, když zjistil, že je to opravdu chobot a určitě nepatří žádnému slonovi z White sun. ,,Kdo je tam?'' Zeptal se pevným hlasem. Křoví zašustilo a vynořila se z něj krásná šedá slonice. Wood na ní zůstal překvapeně zírat, hned ale zatřepal hlavou. ,,Kdo jsi a co tu děláš?!'' Zamračil se. Slonice zamávala ušima a v klidu řekla: ,,Jmenuji se Grey.'' Wood jí zopakoval druhou otázku. ,,Co tady děláš?!'' Slonici se podivně zalesklo v očích. ,,Jsem samotářka a ráda bych se přidala do stáda White sun.'' Řekla rozhodně. Wood si ji ještě chvíli měřil pohledem. Vypadá... divně. Ale nepochází z Black moon. ,,Uvidíme co na to řekne velitel.'' Řekl a rozešel se doprostřed tábora.

Za chvíli si cizí slonice všimli úplně všichni a shromáždili se okolo kamene na kterém už stál Mystery s Bee. Wood přivedl Grey až k nim. ,,Kdo je to?!'' Zeptal se velitel nedůvěřivě. ,,Jmenuje se Grey, je samotářka a chce se přidat k nám do stáda White sun.'' Oznámil Wood. Grey ho pro bodla pohledem. Mluvit umím sama! Na velitele se však mile a nevinně usmála a čekala co na to řekne. Mystery si ji hodnou chvíli prohlížel. Další člen stáda by se hodil...
,,Zkusíme to s tebou, Grey.'' Kývl nakonec a sešel z kamene a všichni se rozešli.

Grey si lehla pod strom, tvářila se, jakoby tu žila už kdovíjak dlouho. Shiny také ležela pod stromem, nedaleko Grey. Vůbec se jí ta slonice nezamlouvala. Z dálky na ní vrhala nedůvěřivé pohledy. No tak, co to dělám?! Zatím nic špatného neudělala, jen je cizí. Musím dát alespoň šanci. Okřikla se v duchu, ovládla se a pousmála se na ní. Grey jí úsměv obětovala, ale Shiny se nezdál moc upřímný. Snažila se to ale ignorovat a raději šla za Mountem.

Grey se zvedla a rozhlédla se po táboře. Všimla si nějakého slona kterému chyběl jeden kel. V duchu se zasmála. Ubožáček, nemá kel. Vypadá opravdu směsně. Nasadila milý výraz a rozešla se k němu. ,,Ahoj, jak se jmenuješ?'' Zeptala se sladce, když došla až k němu. Slon na ní udiveně zíral. Ta je... překrásná. Rychle zavrtěl hlavou a řekl: ,,Já jsem Tusk.'' Překvapovalo ho, že se s ním začala tak pěkná slonice bavit. Grey se usmála. ,,Ty jsi Grey, viď?'' Zeptal se pro jistotu. Grey kývla.

,,Shiny?!'' Zavolal Mystery. Shiny se zvedla a rychle přiběhla. ,,Ano tati?''
Grey odvrátila pohled od Tuska a podívala se na Shiny. To je velitelova dcera, hm... ,,Ukaž Grey území a řekni jí něco o Black moon a tak.'' Přikázal. Shiny vykulila oči. Proč zrovna já? Musela ale přikývnout.  Grey celý rozhovor z dálky poslouchala. Hned se za Shiny rozběhla a usmála se. Shiny se už i úsměv nepokoušela. Něco jí na Grey vadilo. ,,Tak pojď!'' Řekla a rozešla se, aby jí ukázala celé území.

______________________________________

Další kapitola je tu!
Tak co říkáte na Grey?

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat