10. Nápad

48 18 7
                                    

Pohled stáda Black moon:

Midnight chodila sem a tam, při tom hluboce přemýšlela. Žádný nápad pořád nepřicházel. Tak co jim provedu? Náhle zaslechla dusot. Blížila se k ní Lake s podlým nadšením ve tváři. Velitelka se zastavila, zvedla hlavu a počkala až k ní přijde.

,,Mám nápad!'' Zachichotala se zlomyslně Lake. Midnight se také uchechtla: ,,Tak povídej.'' Lake švihla chobotem a nadechla se. ,,Vybereme někoho, kdo se do White sun vplíží a unese nějakého člena. Pak budeme se Mysteryho a jeho stádo snažit přesvědčit, aby území opustili, jinak unesenému něco provedeme.'' Řekla Lake, na svůj plán byla hrdá, moc se jí zamlouval. Midnight vypadala, že nebude souhlasit. Už nepatrně otočila hlavu do strany, aby jí zavrtěla, ale zarazila se. Chvíli mlčela, rozmyslela si to. ,,Dobře, souhlasím. Můžeme to udělat.'' Usmála se na Lake. Zástupkyně nadšeně zajiskřilo v očích. ,,To jsem ráda...'' Řekla ještě a odešla.

Midnight zavrtěla hlavou. Ne, není to špatné! Okřikla vlastně sama sebe, snažila se si namluvit že to, co se chystá dělat není špatné. Tak a dost! Je to pro dobro stáda! Nebudu myslet na hlouposti, prostě to uděláme! Nakonec se jí podařilo odehnat to otravné svědomí.

,,Teď když vám Lake řekla nás plán, vyberu kdo ho uskuteční.'' Pronesla velitelka stojící na kameni ke slonům seřazeným pod ním. ,,Půjde... Dark a Acacia.'' Řekla rozhodně Midnight. Dark se hrdě napřímil. Acacia po chvíli kývla hlavou. ,,Samozřejmě se tam vydáte v noci.'' Dodala Lake a podívala se na zapadající slunce. ,,Zatím rozchod.'' Křikla velitelka.

______________________________________

O dost kratší kapitolka... :/
No, snad bude brzy další. :D

Sloní klyKde žijí příběhy. Začni objevovat