Pohled stáda White sun:
Ranní probuzení pro Shiny nebylo vůbec příjemné. Doufala že to co se stalo včera večer byl jenom sen, ale to nebyla pravda. Byla to krutá realita. Mounta nikde neviděla, asi někam zmizel. Proč se mi vyhýbá? Co se děje?
Shiny chtěla vysvětlení. Oasis po jejím boku se k ní přitiskla. ,,Jdu si s ním promluvit! Musí ti to vysvětlit!'' Řekla rozhodně a už se chtěla rozejít pryč, Shiny jí ale zastavila. ,,Počkej! Stejně s tebou nebude chtít mluvit, určitě bude nepříjemný... To je mezi mnou a Mountem, nemusíš mi pomáhat.'' Oasis chtěla něco namítat, ale nakonec poslechla. ,,Dobře.''Mount se toulal po louce. Naštvaně kopal do trsů zelené trávy. Co jsem jí udělal? Proč si o mě tohle myslí? Chtěl vysvětlení. Neměl vůbec tušení, že se Shiny cítí stejně...
,,Shiny, co se stalo?'' Vykřikla starostlivě Grey co se hnala za Shiny a utěšující Oasis. ,,Shiny...'' Zašeptala smutně, jakoby s ní soucítila a přitiskla se k ní. Oasis Grey pro bodla pohledem. Něco se mi na tobě nezdá...! Přivřela oči. Ještě se podívala na Shiny která vypadala, že se asi zblázní jestli u ní ta slonice ještě chvíli bude. ,,Vypadni Grey!'' Křikla jí do ucha. Grey trochu nadskočila.
,,Dobře, chápu. Nebudu vás rušit.'' Řekla mile a chápavě, otočila se a odešla pryč. Oasis si ale všimla jejího zlověstného lesku v očích. ,,D- díky Oasis.'' Řekla Shiny a vděčně se na ní podívala uslzenýma očima.Grey si zalezla do křoví a konečně byla sama sebou. Místo nevinného a milého výrazu, který ukazovala slonům ve stádě, nasadila škodolibí výraz. Shiny se zhroutí, s Mountem se rozdělí a pak přijde další část mého plánu... To bude koukat! Po chvíli z houští vylezla a zamířila k Savanně a Light které se o něčem bavily.
,,Co řešíte?'' Zeptala se Grey dvou slonic přátelsky. ,,Shiny... nevíš co se jí stalo?'' Otočila se Savanna. ,,Náhodou vím. Mount jí nějak ignoruje...'' Řekla smutně Grey, ale uvnitř se škodolibě smála. ,,Aha, to je smutné.'' Řekla Light a svěsila chobot. Savanna přikývla. ,,Tak doufám že se to nějak vyřeší a bude zase všechno v pořádku.'' Řekla Grey s úsměvem. Slonice suhlasně pokývali hlavou.
Celý den se mezi Shiny, Oasis a i Woodem který se zeptal co se stalo a soucítil se Shiny. Mount se pořád nevrátil. Velitel Mystery si dělal trochu starosti, co se to děje. Chtěl zasáhnout, ale Bee mu řekla ať ještě počká, že se to mezi tím ještě může samo vyřešit. Mystery dal na její radu a zatím se do toho nemotal. Grey se tvářila, že je z toho celá špatná a probírala to s ostatními slony kteří byli ale na rozdíl od ní smutní opravdu. Shiny byla smutná, ale trochu se jí to potom podařilo ovládnout. Nechtěla se zhroutit a doufala, že se to ještě nějak vysvětlí. Třeba měl jen špatnou náladu... Chlácholila se. Zítra to může být lepší. S touto myšlenkou šla večer spát.
______________________________________
Tak co? Máte nějaké tušení jak se to vyřeší? Určitě ano. XD
Omlouvám se že teď dlouho nebyl (a ještě chvíli nebude) pohled Black moon, ale teď se hlavní dej odehrává ve White sun a kdybych psala Black moon, byli by to kapitolyo nudné a o ničem. Tak snad chápete. ;)
ČTEŠ
Sloní kly
Fantasy[Nejspíš navždy pozastaveno] V rozlehlé savaně žijí dvě stáda slonů. White sun a Black moon. Žijí v míru. Ale jen zatím... Co se stane, když jednomu stádu dojde voda a jeho velitelka začne prahnout po moci, bude chtít získat území sousedního stád...