2 saat
Tam tamına 2 saat geçmişti iki saattir mal gibi mesaja bakiyorum mesaj bana bakiyor.Ailesi yoktu hayata yenik başlamıştı ama bir yandan şanslıydi onu bakan olmuş. Simdi yalnizdi sadece kendisinden bile güvendiği arkadaşı vardı baska kimsesi yoktu. Ve benden birbirmize aile olalım istiyordu adını dahi bilmediğim kişi.........
Sahi sever miydi beni
Başıma birşey geldiğinde hisseder miydi
Bana gerektiğinde dost
Gerektiğinde anne baba
Gerektiğinde kardes
En önemlisi bana ömür boyu eş olur muydu
Kilo alirsam şisman olursam sever miydi
Yüzümde sivilceler olsa çok olsa yine sever miydi
Ağladığımda çirkin olurum o zamanda sever mi
Beni bi cocuk gibi koruyup kollar mıydı
Bir annenin çocuğu sevmesi gibi beni sever miydi??Sevmek.......
6 harfli bir sözcük ama kimisinin içine mutluluk verirken kimisine hüzün verir. Kimisini dünyalar kadar yukseltir, kimisini yerden yere vurur.
Bazı kişiler güzel sever bazılari ise sevemez. Demek ki sevmek olayını herkes yapamiyordu. Sevmek yürek ister kalp ister demek ki bazilarında sevmek için yürek yok. Kalp yok. Peki en önemlisiBende sevmek için yürek var mı?
Bundan yıllar önce vardi. Ama o yüreği kırdılar, yok ettiler. Sonra kimseyi sevmek için yeltenmedim. Yapabilir miydim.
Ikimizde kırıktık. Belki sevgilisi olmuştur belkide olmamıştır. Benim olmadı. O olaylardan sonra olmasında zaten dimi.
Asel:
" bundan 4 sene önceydi.
Ortaokulda sevdiğim biri vardı onu çok seviyodum sevgiyi aşkı acıyı özlemi her duyguyu onunla tattım ben. Onu sevdim ama uzaktan o bilmedi sadece sevdim.
En yakın arkadaşım dediğim kişi bana kazık attı ve gitti anlattı ona adı berk. Okulun popiler oğlanıydı. Bunu ögrenince benimle hep dalga geçti. Bütün okula beni rezil etti. Çirkindim yüzümde sivilceler vardı kiloluydum. Güzel değildim işe. O da dalga geçmek için benimle oldu ama niyeti beni rezil etmekti ettide yapti rezil olmuştum okula. O günden sonra gitmedim okula farklı okula gittim. Sonra yüreğim kırıldı kalbim kırıldı sevmek sevilmek bana uzak oldu anlıyor musun? Unuttum o duyguları hatırlamıyorum sana aile dost olamam. Annemden babamdan sadece para gördüm sevgi görmedim. Ikiside annecilik babacılik oynadılar. Kimsedne sevgi görmedim göremediğim sevgiyi sana nasıl göstereyim özel numara. Isminide hala söylemedin.
Ben kırık kızım kırık kızlar sevilmez. Sen en iyisi başkasını sev. Ben sevilcek biri değilim sanırım. Belkide kötü biriyim bilmiyorum. Benimle ilgili hayallerin vardir ben hiçbirini yapamam güvenmiyorum kendime.Tam da bunları yazdım ve gonderdim. Haklıydım. Ben kimseyi üzmek istemem. Onca açıkça belirttim benden bi halt olmayacağını.
Sonra bir mesaj geldi
Özel numara:
Ben sana: " Gel beraber mükemmel bir çift olalım, hiç ayrılmayalım, herkes bizi kıskansın" demiyorum ki. Gel diyorum beraber insanları boşvererek şarkı söyleyelim diyorum. Dört dörtlük söyleyelim de demiyorum ki. Bilmediğimiz yerleri sallarız Allah ne verdiyse. Ben sana gel beraber yemek yapalım , mükkemmel kekler pişirelim demiyorum ki. Mahvedelim; yemeğinde mutfağıda. Ama giyelim yinede biz yaptık diye. Sonra gel harika hayatımız olsun da demiyorum. Kavga edelim, ayrılalım. Askı kuvvetlendiren ayrılıklar değil mi zaten? Işte, olsun. Sıkıcı bir beraberlik olmasın. Kavga da olsun arada. Beraber kitap okuyalım kültürlü bir çift olalım demiyorum ki ben sana. Gel diyorum, beğendiğimiz kitaplari alalım kültürlü olmak mı ? Boşver. Zevkimize uygun kitaplar okuyalım. Sadece beraber okuyalım diyorum. Sonra ben sana numaradan korku filmi izleyelim böylece sana sarılabileyim romantik olue demiyorum. Gel diyorum, ya komik film izleyelim kahkahalarla eğlenelim. Ya da hüzünlü bir filmle gözyaşlarına boğulalım. Içimizden nasıl geliyorsa yani. Sonra ben sana romantik akşam yemekleri yiyelim, sana çiçekler alınca öp beni demiyorum ki. Gel diyorum söyleyelim bir çiğ köfte, yiyelim beraber. Sonra ben sana ac romantik şarkı dans edelim demiyorum ki. Gel diyorum açalım bir şarkı kopalım beraber.
Sonra ben sana gel sinemaua gidelim güzel romantik filmler izleyelim demiyorum ki salak. Ben diyorumki
Al formaları maça gidelim, bağıralım avazımız çıktığı kadar. Ben demiyorum ki sana mükkemmel bir çift olalım kusursuz, harika anlaşalım. Ben sana mükkemmel kadın ol demiyorum ki.
Gel benimle hayatını yaşa. Kimsen o olDeğiştirme kendini doğal ol gel beraber boşverelim insanları keyfimize bakalım, mutlu olalım."
Ağlaya ağlaya okumuştum. O kadar guzel konuşuyordu ki sevmemek elde değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Müzisyenleri | ARA VERİLDİ|
ChickLitKitap kapağı @theskyus🌹 " Eda, damla, ege, barış'a " Bu zamana kadar yanımda olduğunuz için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Bana evinizi açtınız, yemek verdiniz kiyafet verdiniz, bana aile olmaya çalıştınız. Derdimi dinlediniz yarami sarmaya...