Ne hüzün sürekli, ne de sevinçler"
O gün notu cebime attım, çiçeği çöpe attım. Atmak istemezdim ama soran olursa onlara ne cevap verecektim ya dalga gecselerdi. Bunları göze alamazdım. Gün sonunda eve geldigimde mesajlara girdim
Özel numara 17 mesaj
Çok eğcanlanmıştım. Ömrüm de ilk defa çiçek almıştım ve telefonuma ilk defa farkli bir yerden mesaj geldi diceksiniz ne var bunda sevincek,
Eğer benim kadar yalnız, benim kadar çaresiz isen sana kalem de verseler mutlu olursun sevinirsin. Evde yine kimse yoktu şanslıyım.Mesajları okuduktan sonra ağlama başlamıştım ne saçmalıyodu bu beni kim neden sever ki kimse ile konusamıyorum iletişim kuramiyorum bunlari biliyo muydu? Beni takip etmiş benim sevincim onu mutlu etmiş.
2 senedir tanıyomuş ve 2 senedir seviyo. Nasıl ya annem babam bile beni bu kadar sevmiyodur. Kim sever ki sevgiler bama gore gerçek değildir hiçbir zaman gerçek olmamıştı. Ama şimdi bu mesajları okuyunca içimde bir haraketlenme olmuştu. Ben sadece kital karakterlerini sevmiştim ordaki aşklara özenmiştim.
Özel numaranın dediği gün, o gün gerçekten yağmur felaket yağıyordu. Ama ben eve gitmedim gitsem bile beni karşılayacak birileri yoktu yağmurda ıslandım ıslandıkça mutlu oldum mutlu oldukça ağladim ağladıkça güldüm. Güzel gündü. Onu istesem de göremezdim yürürken ya da dururken etrafıma bakmam ki ben sadece önüme bakarım.
Arkadaşı benim okulumda mıydı beni taniyodu ne yaptığımı hep söyluyodu belkide çiçeği o bıraktı çiçeği cöpe attığımıda gördü o zaman. Asil soru ben şimdi ne yapacaktım ne cevap verecektim. Sevgisi gerçek miydi? Ya da dalga geçiyodu? Ama kim neden dalga geçer
Ben: ben ne diyeceğimi bilmiyorum
(Sildi)Asel bu ne sacmalama istersen
Ben: 2 senedir seviyosun 2 senedir soylemedin neden şimdi söylüyosun
Ben: başkası ile dalga geç inandırıcı degilsin.
Evet. Güzel demistim. Indirici gelmisti sevgisi içimde farkli seyler olmuştu ya da uzun zamandir çiçek felan alamadığım için hemen kanmıştım. 1 dakika geçmeden mesaj gelmişti
Özel numara: benim için kolay mi sandın sen?
2 sene içinde sadece fotoğraflarına bakarak hasret giderim
2 sene içinde sesini duymadan kafayı yedim
2 sene içinde ne yaptın neler hissettin seni kimler üzdü de yanında olamadım
2 sene içinde sana sarılmadan durmak
2 sene içinde sana sadece uzaktan bakmak
Kolay mi sandın asel?Dayanamadım uzak kalmaya sana uzak kalmaya dayanamadım asel beni hiç gormedin tanımıyosun. Belki sana göre değilim, belki beni sevmeyeceksin uzak durmami isteyeceksin bilmiyorum. Ama dayanamıyorum asel sana yakın olmak istiyorum derdin var biliyorum hissediyorum ama ne derdin olduğunu bilmiyorum.
Benim doğmadan önce doktorlar anneme:Eğer cocuk olursa siz olmazsınız
Demis. Babam israr etmiş olmaz diye. Babam annemi o kadar seviyormuş ki bunu goze alamazmış. Babamla annem birbirlerine aşkla bakan o kadar harika ciftlermis ki herkes kıskanırmış ayırmak için ellerinden geleni yaparmış. Ama annemde babam kadar kararlıymış. Hem eğer beni aldirirsa daha çocuğu olmayacakmış. Annem kendi hayatıni sonlandırıp beni dünyaya getirmiş. Ama fazla kan kaybından hayata gözlerini yummuş. Babam benden nefret etti ben dünyaya gelince annemi mezara bırakıp buradan gitmişti. Beni terketmişti. Ben doğmadan önce hayata yenik başlamıştım. Halam baktı beni büyüttü babamdan nefret etti. Yıllar boyu. Halam zengindi ben 15 yaşına gelince halam vefat etti. halam da beni bırakıp gitti ve mirası bana bıraktı. Ama ben hiç dokunmadim çalıştım güzel bir okul kazandım.
Asel diyeceğim o ki benim sevgi gördüğüm annem babam kardeşim ailem olmadi. Ama sevgiyi annem ve babam birbirlerine bakarken bende orada öğrendim. Halam beni severken sevgiyi gördüm. Ama aşkı seni görünce tatttım. Ilk defa sende tattım. Benim bu zamanlarda kimse yanımda olmadı ta ki sizin okulda can arkadaşım ile tanışana kadar bana duvar oldu.
Asel ben seni seviyorum, bu hayatta en çok seni hep seni seviyorum. Sen yalnizsin kimse ile konusmuyosun neden bana anlat her derdini anlat ben sana anne olayim baba olayim aile olayım ben sana. Sende bana anne ol baba ol aile ol bana. Bizbirbirimize destek olalim olmaz mı düşün hemen cevap verme cevap yazmak zorunda değilsin ama seni sevdiğimi unutma. Sen benim iki gözümün çiçeğisin.
Ve sakın unutma:Ne hüzün sürekli, ne de sevinçler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Müzisyenleri | ARA VERİLDİ|
ChickLitKitap kapağı @theskyus🌹 " Eda, damla, ege, barış'a " Bu zamana kadar yanımda olduğunuz için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Bana evinizi açtınız, yemek verdiniz kiyafet verdiniz, bana aile olmaya çalıştınız. Derdimi dinlediniz yarami sarmaya...