8☘

106 69 2
                                    

11.00

Gözüme gelen güneş ile gözümü açtım. Çalan alarm yoktu. Bugün büyük gündü. Hemde baya büyük gün. Olanları bir kenara bıraktım. Bırakmak zorundaydım. Ilk buluşmamızda dertlerimi anlatacak değildim. Değil mi?

Telefonumu  elime aldım 3 tane mesaj vardı ve aramalar..

27 kere annem..
3 mesaj umut
5 mesaj annem
Annemle olanları okumama gerek yoktu. Umutun mesajlarina girdim

Umut ışığım:  tamam meleğim iyi geceler

Umut ışığım:  günaydınn iki gözümün çiçeği

Umut ışığım:  demek hala kalkmadın uykucu. 11 de uçagım var. Gelince mesaj atarım.

O zaman şuan uçakta olmalıydı. Bu saatte erken kalksaydım keşke.

Güzel olmam lazımdı çok güzel olmam. Önceden hazırladığım elbisemi giydim. Hafif makyaj yaptım her zaman kullandığım parfümü sıktım ve evden çıkmadan aynada kendime baktım. Aynada gördüğüm asel yorulmuş bıkmış tek ailesi tarafindan dışlanmış biri vardi. Ama morelimi bozmadım bozmamak zorundaydım. Somurtmamaliydim. Her zaman smile.

Ondan önce havaalanında olmalıydım. Süpriz olmalıydı.  Çantamı aldım ve birazda para aldım evden çıktım.

Taksiye bindim eğer otobüs ile gidersem geç kalabilirdim. 12 de burda olurdu. Açıkmıştım ama kahvaltıyı birilikte yapardık. Olanlardan bahsetmem lazımdı. Annem nasıldı acaba ya da babam ben gittikten sonra pisman olmus mudur.  Olmamıştır kardeşim olucak o kız nasıldır. Banane.
Düşüncelerimi attım. Ve gelmiştik. Büyük bulusma bugündü. Eğcandan ölmek üzereydim.

Ve bir anons geldi

Antalya -istanbul uçağımız gelmiştir.

Gelmişti. Buraya gelmişti benim için gelmişti. Az sonra saniyler sonra nefes kadar yakınımda olacaktı. O kadar mutluydum ki dün olanları unutmuştum. Diceksiniz ki nasıl taniyacaksın, bunu da düşündüm
Ona mesaj atacaktım nasıl giyindiğini hepsini soracaktım. Ve sonra patttt
Karsısına çıkacaktımm. O şok ben şok müthiş.

Hemen telefonumu elime aldim
Asel:  geldin mi
Asel: ne giyindin nasıl görünüşün anlat hadi nasıl tanıyacağım seni
Umut ışığım: geldim indik şimdi
Umut ışığım: sportif giyindim. Saçlarım güzel kaslı yakışıklı biriyim. Uçakta da tek yakışıklı bendim baktım.
Asel: ya umut ne renk giyindin bunları soruyorum.
Umut ışığım: şaka da yaptirmiyosunuz asel hanım. Mavi tshirt var kot pantolon ve spor ayakkabı gri hirkam var

Işte bu kadar . Simdi sirada uçağın oaraya gitmek vardı. Eğcandan napicagimi dahi şaşırmıştım. Dusunsenize km ce oteden biri size iti geliyor. Birde yakında olsa neler olurdu?

Uçak inmisti. Hemen yukaridan baktım. Evet tam ordaydı. Orada etrafa şaşkın bakan biri vardı. Çocuk da boy desen var pos desen var tip desen zaten kat kat var. Şu tipe bak ya.

İceri girmesini bekledim. Etrafı inceleyerek iceri geliyordu. Hiç vakit kaybetmeden onlarin geleceği girişe girdim. Kösede saklandım. Oradaydı gelmişti şimdi aniden karşısına çıkıp sarılmak vardı şuan tamda öyle yapacaktım.

Veeeee şuan tam önündeyim umutun umut ışığımın onundeydim. Şaşkın şaşkın bana bakiyordu.  Ve sarıldım kokusunu icime ceke ceke sarıldım. Harika kokusu vardi.


Hala şaşkındi belliydi.

Umuttan

Uçağa binmeden mesan atmıştım. Ama bakmamıştı. Uyuyor olmalıydı ki benim için daha iyiydi süpriz yapardım evine gidip.

Sokak Müzisyenleri     | ARA VERİLDİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin