Arabadan indikten sonra kocaman okula geldik. Okul benim okulumdan ziyade daha büyüktü daha özenli bir dışı vardı.
Kızlar yanımda erkekler ise önden okula girdiler. Önce okul müdürünün yanına geldik. Nereden geldiğimi, neden geldiğimi, felan sordular. Cevapladıktan sonra ailemi sordu ama buna cevap vermek istemediğimi arkadaşlarım bildiği için bu soruyu pas geçmesini istediler. Müdürün odasindan çıktıktan sonra okulu gezdik kantini wcleri heryeri gezdik. Okulun heryeri ayrı ayri güzeldi. Kimisi bize tip tip bakıyordu. Bu gerçekten rahatsí ediciydi ama yinede belli etmedim. Okulu gezdikten sonra okul kıyafeti almak icin okuldan erkenden çıktık. Arabaya bindik. Daha sonra ara sokağa girdik. Okulda okul kıyafeti giymek zorunluydu, kızlarda etek vardı. Biraz sonra kiyafetleri önüme geldi. Artık hava almam lazımdı içimde bir sıkıntı vardi, onlara söyledikten sonra çıktım. Biraz yürüdüm. Yere bakarak birşeyler düşünüyodum. Sonra kafamı kaldırdığımda farkli yere geldiğimi gördüm biraz daha kafami kaldırınca orda o kişi vardi yanında bir kız ile sarmaş dolas idi.Umut
Canımın sıkkın olması bundandı demek. Hemen kafamı cevirdim ve oradan gittim. Neden hala dönmemişti. Gitsin defolsun burdan daha da gelmesin. Yüzünü göresim yoktu. Derken biri kolumdan tuttu kafamı cevirdigimde yanında kız yoktu tek o vardı
- Asel dinle beni yanlış anladin- ben seni dinlemek istemiyorum, yanında kim olursa olsun umrumda değil kendini neden bu kadar önemli görüyosun anlamadım şimdi geldiğin yere defol git.
- Asel sen halkıydın onlar sana kötü davranıyodu biliyorum sana inanmadığım için özür dilerim Asel affet beni nolur herkes ikinci şansı hakeder değil mi
Hahahaa neydi bu ya yüzü var mıydı buna anlamadım gitti
- ikinci şansı sikeyim defol git. Umrumda değilsin bana ilk başta inanaicaktın. Istedigini de bana istedigini yap umrumda değil. Benim bana inanan arkadaşlarım var ve biliyo musun onlara ilk anlattığımda inandılar. Umut git seni görmek istemiyorum şimdi uza.
Sinirle gittim yanında umrumda değildi. Koşa koşa ara yerlere gittim sonra oturdum bağıra bağıra ağladım. Hayattaki bütün insanlar sözleşmiş gibiydi beni uzmek için.
Hayat neydi?
Kötü insanlar ve iyi insanlarda oluşan yer iyi oeki ama sonunda kim kazanırdı iyiler mi kötüler mı dizilerde iyiler kazanıyor oeki ama bu bir dizi değildi hem kaybedecek neyim vardı hiçbirşeyim yok. Ben güçlü olmaya çalıştıkça hayat beni düşürmeye çalışıyordu
Neden hayat ne yaptım ben sana neden?
Artık canım çok acıyordu. Sürekli herşeyin kötüye gidişi insanların hepsinin aynı olması, ben onlara iyi davrandıkca onların kötü davranması. Kimse yanımda yoktu ama ben buralara tek geldim. Kimse iyi ol asel boşver onları demedi kimse bana duvar olmadı umut olmal istedi ama o da tek dalgada yıkıldı.
Başka kızda teselli buldu. Başkasında teselli aradı.
Artık gözyaşlarım sicim gibi akmaya başladi. Ben sildikçe daha da arttı bende silmeyi bıraktım.
Çok geçmeden yanıma biri oturdu dönüp bakmadım bile biraz daha oturduktan sonra konuşmaya başladı
- Neden ağlıyosun diye sormayacağım. Ağlamak zayıflık değildir tam tersine güçlü olmaktır, güçlü insanlar ağlar bazen dayanamıcak gibi olurlar sonra ağlamaya başlarlar ağladıktan sonra iyi hissederler bu sefer tam tersine daha güçlü olurlar. Ne garip değil mi Asel. Ben biraz konuşurum giderim istersen dinleme. Benim annem ben küçükken beni bırakıp gitti nereye kiminle neden bilmiyorum. Babam evlendi baska biri ile annem tabiri caizse cici annem sinirli gözü parada. Cicci annem beni dövdü hep. Kemerle yeri geldi sobadaki odunu alıp vücudumda gezdirerek eğer babama dersem de bizi öldürürmüş öyle dedi hiç diyemedim. Ben 14 yaşında iken onların çocukları oldu. Babam onlarla ilgilendi cici annem beni evde istemedi. Beni başka eve götürdüler. Farklı ev tuttular onlardan çok uzak bir yere. Tek kalıyorum o yüzden. Babam beni işi düşmediği zaman aramaz. Aradığı zaman bez mama felan ister kapatır bende götürürüm, neden çünkü bana ev aldı o kadar bu zamana kadar o baktı. Ne bilim borçlu hissediyorum işte. Hani dedin ya babamla hiç oynamadım diye ben de hiç oynamadım yüzüme dahi bakmadi annem desen ta çocukken terketti beni bulsam bulma şansım vardı ha ama hiç aramak istemdim şuan bile gelse ona nefretten başka hiçbirşey vermem. Bu zamana kadar cici annemden babamdan hiçbirşey görmedim para ve dayak haric. Ama şimdi gorsen çocuklarını nasıl seviyor. Onlarla ilgileniyor ne bilim. Şimdi onlar 6 yaşında. Ne derse yapıyo babam. Ne acı ama dimi. Bak bende yoruldum bak benim bile ayakta duracak halim yok. Kimseye anlatmadım demesim kimseye yanımda sadece o üç veler oldu. Onlar bile bu kadarını bilmiyolar boşver deme sende olur mu. Sonra birgün okulda tek şarkı söylüyodum sesim güzeldi şarkı bittikten sonra aglama sesi geldi döndüm baktım barış ağlıyor hüngür hüngür. Onun hikayesi farklı. Sonra onu tuvalete götürdüm. Elini yüzünü yıkadım. Destek oldum o zaman bizim hikayemiz başladı. Sonra eda ile ece geldi okula. Onları dışladılar sevmediler okulun arkasında biri okulun dışında diğeri ağladı. Destek olduk. Barışın da sesi güzeldi tabi kızlarda güzel enstrüman çalıyor. O zamanlar başladık şarkı söylemeye. Okulda söyledik herkes beğendi onlara paralı konser verdik sevdiler . Sonra işi dışarı taşıdık babamdan para almadım daha. Sonra kendimize kendi paramız ile ev tuttuk. Öyle işe kimse çiçekli bahçelerden gelmedi.
Gelen egeyi. Kafami dondurmeme gerek yoktu onu tanimam için . Ama ben yinede döndürdüm ağlıyordu dediklerinden sonra ağlamaya başlamıştı. Içim acımıştı ona. Onun yaşadıkları acıydı neler çekmiş böyle. Ona şuan sarılmak istedim izin dahi istemeden sarıldım. Oda sarıldı. Şmdi ikimiz ağlamaya başladik. Hunlarca ağladık. Herkes garip garip bize baktı ama umrumuzda değildi. Egenin kokusunu içime çektim hoş erkeksi kokusu vardı. Kendisine çeken bir koku. Ama daha sarılmam lazımdı. Hemen kolumi ayırdım.
- umut az önce şans istedi bende küfür ettim yolladım
- iyi ettin kimse ikinci şansı haketmez senin tabirin ile ikinci şansı sikeyim.
Iyide nerden biliyordu ki
- ssen bizi mi dinledin
- sadece seni arıyodum, sonra kulak misafiri oldum özür dilerim
- dileme boşver hadi gidelim.
Sonra bizimkilerin yanina gittik. Onlara bi yalan attık eve doğru gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Müzisyenleri | ARA VERİLDİ|
ChickLitKitap kapağı @theskyus🌹 " Eda, damla, ege, barış'a " Bu zamana kadar yanımda olduğunuz için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Bana evinizi açtınız, yemek verdiniz kiyafet verdiniz, bana aile olmaya çalıştınız. Derdimi dinlediniz yarami sarmaya...