17☘

61 41 2
                                    

Ege'nin ağzından:
" ege yatağını topla, çocuk değilsin sen kaç yaşında adam oldun hala çocuk gibisin. Nasıl çocuksun sen biraz daha büyü seni buradan göndericem.

Cici annemin sesi ile kalkttım. Bugun okul yoktu 5. Sınıfa gidiyordum. Bugunde hafta sonuydu. Babam evde yoktu zaten çok olmazdı. Yatağını yapip aşağı indim. Cici annem sobaya odun atıyordu.
- Ege buraya gel aptal
- aptal degilim ben
- aynen buraya gel
Bana hel hakaret ederdi aptal salak mal beyinsiz... hergün odama gidip ağlıyordum zoruma gidiyordu. Annemi özlüyordum hiç göremediğin annemi. Kokusunu alamadığım annemi. Sobaya odun attıktan sonra iclerinden bir odunu aldı kızgın bir odundu. Beni yanına çağırdı. Ne yapacağını bilemedim anlamadım. Benden tshirtumu cıkartmami istedi
Daha sonra odunu sırtıma dokundurdu 5 dk bekletti, ben çığlık attıkca hoşuna gitti güldü benim ağlamam onu mutlu etti. Yapma diye yalvardıkca daha da yaptı. Sonra beni odama yolladı. Ağlayarak odama gittim. Aynada sırtıma baktım. Çok kötü olmuştu. Bu ilk değildi ama yinede nasıl anlamamıştım. Aptalim ben aptal. Korkağın kimseye diyemiyorum ondan korkuyorum. Anne neden beni bu dünyaya getirdin bu günleri görmek için mi?

Simdiki zaman
Hayat bazen istediğimiz gibi gitmiyor. Hatta bazen hiç gitmiyor ama bir kenara oturup olmuyorsa olmuyo dememek lazım. Oldurmamız lazım. Sabır etmemiz lazım.

Benim yaşadıklarım kolay değildi. Hayatta hep acı çektim. Cici annem bana yapmadığını bırakmadı. Sırtımda izler vardı öyle düşme izi değil yanık izleri, sigarayı üstümde söndüren cici bir anne. Kimseye demedim diyemedim. Yapamazdım. Sonra beni başka eve attı beni istemedi ben ona ne yaptım ki? O yanıkları hakedecek, o dayakları hak edecek, o hakaretleri hak edecek ne yaptım? Kaç gece kabuslarla uyandım yanımda kimse yoktu. Tek güçlü oldum. Tek başıma dik durdum. Babam bunları duysa o izleri görse ne yapardı? Ona kizar mıydı? Tabikide hayır her zaman ki cevabi verirdi

Haketmişsindir

Doğru ben hakkettim. Kimse değil.

Şimdi 3 arkadaşım varsı. Barış eda damla hepsi yanimda olacak kardeşlerim. Ama bir kişi daha oldu. ASEL. bilmiyorum ona farkli birşeyler hissettim. Onu gördüğüm ilk günden beri sesini duyduğum ilk günden beri. Ama kimseye demedim şuan içimde yaşamalıydım. Diyemezdim.

O da benim gibiydi, kimse ile konuşmayan biriydi. Tek yalnız dolaşan biriydi. Karakterlerimiz benziyordu. Şimdi aynı grup içinde aynı evdeydik. Biranda hayatımıza gelip kendini sevdirdi. Aslında biz onu dertleri ile sevdik. Arkadaş olduk.

Yataktan kalktim. Bizimkiler kalmış olmalıydı. Üstümü giyinip salona doğru gittim. Tahmin ettiğim gibi hepsi ordaydi bir kişi hariç Asel yoktu. Ve bir dakika, hepsinin yüzünde hüzün vardı. Korku vardı içeri girdim
- noluyo
- Ee ege asel yok asel odasında yok not bırakmış gitmis

Hemen elindeki notu elime alıp okudum. Bunu sabah bırakmış ve akşam olmak üzereydi aramalara cevap vermiyordu. Neydi bu kızın derdi?

Hemen evden çıktım sokak sokak arayacaktım. Asel nerdesin bu acıyı korkuyu bize yaşatmaya ne hakkın var?
Korkudan kafayi yemek üzereydim ya birşey olduysa ya biri birşey yaptıysa nerede arayacaktım kime soracaktım.

Arabaya binip hemen yola çıktım. Çok geçmeden arama geldi arayan Asel'di. Aramayı açtığımda ağlamaklı bir ses geldi ağlıyordu benim bakmaya kıyamadığımı hangi orusbu çocuğu ağlamıştı yine. Beni yanına çağırdı, konumu atmıştı. Hemen yanina gittim. Bizimkilere de mesaj attım

Asel'i buldum merak etmeyin.

Çok geçmeden varmıştım. Kösede bağıra çağıra ağlıyordu. Neydi bu kızı bu hale getiren neydi? Yanına gidip soru sormadan sarıldım bağrıma bastım şuan ihtiyacı olan tek şey buydu. Daha sonra anlatmaya başladı.

Dinledikce içimden küfrettim. O kadar ağlıyordu ki ne bok yapacaktım. Onu alıp arabaya bindirdim. Kapısını kapatıp kendi tarafıma geçirdim. Kafami ona doğru çevirdikten sonra Asel bayılmıştı . Ona doğru eğilip tek dediğim

Asel beni bırakma




Aseli hemen hastaneye getirmiştim. Doktor birkaç soru sormuştu ama hiçbirine cevap veremedim. Bazi belirtiler sordu

Halsizlik morluk nefes darlığı ateş...

Neden sormuştu neydi şimdi bu??
Çok geçmeden doktor cıktı. Ve Asel'in lösemi olduğu söyledi. O an dünyam başıma yıkıldı, ne yapacaktım ne yapmam gerekiyordu bilmiyordum. Şuan tek bildiğim duvara bakmak saatlerce....

Asel'in lösemi olduğunu öğrendikten sonra doktor konuştu" büyük bir evreye gelmemis. Sadece yaklaşmış bu da iyi birşey. Şuan sizden isteğimiz hastaya moral vermek."
Bu sözler ile rahatlamıştım hemen somra bizim ekibe haber verdim. Onlar da perişan olmuşlardı. Hepimiz moral için Asel'in yanındaydık. Hatta bi ara umut gelmişti bana herşeyi anlatmıştı herşeyi...

Aslında annesinin öldüğünü babasının onu terk ettiğini. Vakit kaybetmeden annesinin aslen teyzesinin yanına gittim ve konuşmaya başladim.

" merhabalar ipek değil mi? Hanım demiyorum çünkü karşımda hanım değil şeytanın bir diğer yarısını görüyorum bunca yil intikam için yaşamış, küçücük bir kızdan hiçbir suçu yokken alınan bir intikamn...
Peki soruyorum buna ne hakkınız vardı ona bunu yaşatmaya düşündü benden nefret ediyolar dedi neden ya neden bir insan bu kadar cani acımasız olur. Asel simdi hastanede neden çünkü hasta grip felan değil lösemi. Asel bir lösemi hastası ilk belirtileri olduğunda gelseydik şuan tedavi bitti evde olurduk ama çok sevgili annesi denilemeyeck teyzesi denilemeyecek kadar cani kadın intikamdan başka birşey görmedi neden ipek ha neden? Biliyor musun eğer şuan sansim olsa sizi dünyadan yok ederdim. Biz aseli yeni tanımamiza rağmen yanımıza aldik en çok ihtiyacı olan şeyi verdik sevgiyi.. ama o anne sevgisine baba sevgisi aç biriydi, ve siz doyuramadınız. Kendisinden nefret ettirdiniz. Sakin birdaha aselin adını ağzınıza almayın. Aramayin sormayın eminim sormazsiniz ama belki ararsiniz nasılsın iyi misi diye aramayın sormayın kardeşi annesi babası yok Asel'in. Tek biz varız anası da oluruz babası da. Biz anne olmaya da çalışırız baba da ama siz ne o melis mi ne o kıza anne baba olursunuz ne de başkasına siz sadece paraya anne baba olursunuz. Yazık...."
Dedikten sonra çıktım.

Koca yıl bir yalanla yaşamak zordu. Hemde çok zordu.  Aslında gerçek annen öldü ve baban da seni terketti. Bunu öğrenince bende dayanamazdim.

Asel'in yanına gitmeden önce ailesini perişan edecektim. Kimse benim sevdiğim kıza böyle yapamazdı. Evet onu seviyordum. Ilk gördüğüm günden beri yanımıza gelip ağlmaya başladığından berii......

Çok geçmeden kamareci geldi. Onlara bomba haber var deyince tabiki önce inanmadılar ama sonra ipek hanım ve eşi hakkinda dediğimde hemen geldiler. Sıra bizdeydi bunca yıl boyunca onlar oynamıştı ama ne oyun annecılık ve babacılık.....

Hemen kamerayı başlattı ve baştan sonra herşeyi anlattım. Aslında annesi öldüğünü teyzesi olduğunu ve sırf intikam için olduğunu. ...

Daha sonra oradan gittim bu gece kıyamet kopacak ama bizim için değil bu sefer onlar için hayatımda ilk defa biri için birşey yaptım bu kişide sevdiğim kişiydi. Herkes yerini bilecek. Para düşkünü kadin parasız kalacakti asel sevgisiz kaldi onun yüzünden bu sefer onlar benim sayemde parasiz kalacaktı ha mutluydum.

Şimdi Asel'in yanına gitmek için arabaya atladim.

Sokak Müzisyenleri     | ARA VERİLDİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin