1☘

373 144 43
                                    

Evet arkadaşlar yeni hir tectingle karşınızdayim. Güzel bir oitap olucak eminim. Önce nasil bir kitap yapsam diye düşündüm zonra aklıma böyle bir düşünce geldi. Umarım secersiniz umarım beğenirsiniz. Güzel okumalar.

Özel numara: Asel

Özel numara:  Bundan 2 sene önceydi.

Özel numara:  O gün o kadar çok yağmur yağıyordu ki kosa koşa eve gidiyodum.

Özel numara:   tam sokağı döndüm orda sen vardın

Özel numara: herkes yağmurdan kaçarken sen hiç kaçmadın.

Özel numara: orda sessizce durdun. Gökyüzüne bakarak birşeyler dedin

Özel numara:   sonra gülmeye başladın

Özel numara: çok güzeldin herşeyinle çok güzeldin

Özel numara: saatlerce durdun orada güldün ağladın

Özel numara: seninle beraber bende oradaydım. Kendi kendime bu kız deli mi napıyo orda diyodum.

Özel numara: sonra eve gittin seni eve kadar takip ettim sonra bende eve gittim yarın ben hasta olmuştum

Özel numara:  o günden sonra seni hiç görmedim

Özel numara:  sonra arkadaşımın okula geldim ziyarete bir baktım ordaydın tek başına oturmuş kafani arkaya yaslamış muzik dinliyodun. Bazen müziği mırıldıyodun bazen gülüyordun.

Özel numara:  her tenefüs inceledim seni ne arkadaşın vardı ne de sevgilin. Her yere kendin gittin. Sonra adını ögrendim. Nerede yaşadığını kiminle yaşadığını ailenin işlerini kardesin var mı yok mu bir küçük kardeşin var adı baran. Baban mehmet annen emine. Haftada bir kere parka getiriyosun.

Özel numara: sen 12. Sınıfsın ben de üniversite 1. Sınıfım keşke dedim keşke tercih yapmasaydım. Ama çok geçti yapmıştım. Sonra gittim farklı bir yere farkli bir şehre senden haber alamadım ama sonra almaya basladim nereye gittiğin nerede durduğun hepsini öğrendim.

Özel numara: şimdi diceksin ki sapık mısın takıntılı mısın? Veya korkamaya başlicaksin asla korkma sapık da değilim takıntılıda. Sadece sana abayı yakmış hemde fena yakmış biriyim.

Özel numara: kısacası
Kolonya serdim yollarına corono olmadan gel kollarıma heheheheh

Ilk bölüm kısa oldu arkadaşlar. Ama olsun diğer bölümler uzun olacak. Yardım edin de kitabi biraz büyüteyim.
Sevgilerle

Sokak Müzisyenleri     | ARA VERİLDİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin