16☘

77 55 0
                                    

Of başım

Basım çatlamak üzereydi. Neydi bu başımdaki ağrı sanki kafamda filler tepisiyordu. Off bi bu eksikti ne yapacaktım şimdi okulda vardı. Yatağımdan doğruldum. Kimse uyanmamıştı galiba ki ses gelmiyordu. Dün ne olmuştu öyle ya oha Asel dün sen ne demistin onlara işte şimdi sıçtık. Ne yapacaktım. Neyse sarhoştum hatırlamiyorum derim.

Yataktan kalktıktan sonra duşa doğru gitmeye başladım derken telefonum titredi hemen koşarak ekrana baktım

Umut'tan bir mesaj

Tabi ya bana birşeyler anlatacaktı. Iyide onun bildiği benim bilmediğim ne vardı. Aslında deli gibi merak ediyordum. Ama gidesim de yoktu ama vardıda ama gidecektim. Mesajın üstüne tıkladım

Asel dün gelmedin bugün son buluştuğumuz yere gel sana anlatacaklarımı anlatıp gideceğim. Bunları bilmen gerek.

Bilmem gerek.. neyi bilmem gerekti neydi bu şey neyse ne söyleyip gitsin yeterdi. Bizimkiler uyanmadan evden çıksam iyi olurdu o yüzden bu sabah duş almamak en iyisiydi. Hemen dolaptan bir iki parça çıkardım. Telefonu elime alıp umuta mesaj attım

20 dakikaya ordaydım.

Yazdıktan sonra çıkardığım kıyafetleri giydim. Saclarımı taramak için tarak çıkardım. Tarağı saçımda gezdirdim. Son 1 aydır sacımdan o kadar saç dökülüyordu ki moeluklar artmis halsizligim artmıştı neydi bu Allah aşkına. Neyse deyip tarağı yerine bıraktım.Hava güzeldi bugün geri dönüşte gezerek gelirdim. Ama öncelikle dolabin kenarına bir not bırakmam lazımdı. Çantamı açıp içinden kağıt ve kalem çıkardım üzerine" hemen döneceğim merak etmeyin ufak bir işim var" yazdım. Ve evden çıktım. Başım hala çok ağrıyordu. Ama şuan önemli olan bu değildi umutun bana ne söyleyeceği idi. Taksiye atlatıp hemen sahile gittim en son buluştuğumuz yere.
Umut beni üzmüştü kırmıştı güvenmemek kötüydü hicbir suçum yok iken bana yalanci demesi agrıma gitmişti. Ve onu silmiştim. Silmek zor bir eylemdi ama yaptığı şey ile hemen sildim. Bana yalancı diyen biri neden hayatımda daha fazla kalsın ki. Şimdi arkadaşlarım vardı bana değer veren beni sevem bundan aylar önce kimsenin umrunda değildim. Arkadaşım yoktu ama şimdi var ve onları seviyorum.

Müzik söylemek de güzeldi içindekileri müzik ile yansıtıyordun. Arkadaşlarım çevrem bana acayip iyi morel veriyordu. Onların alkışları çok güzeldi ve bazen hep bir ağızdan bidaha demeleri. Güzeldi fazlasıyla. Müzik dinlemekte güzeldi. Dile getiremediğin duyguları dile getiriyolardi. Içindeki duygular dışarı çıkıp ağlamaya başlıyordun ve bu güzel şeydi. Ve bazen bazı şarkıları bazi anlar bırakıyoduk o şarkıyı dinlerken ha bunu onunla dinliyoduk bu onunla şarkımız gibi seyler diyoruz.

Gelmiştim. Taksiden inmeden ücreti odeyip indim. Aşağı indiğimde etrafa baktım. Orda denizi izleyerek beni bekliyordu. Bie yanım git diyor bi yanım kal. Ama buraya kadar gelmisken yanına gitmek en iyisiydi. Yavaş yavaş yanına gittim. Tam arkasına geçtim o da geldiğimi anlamış gibi arkasına döndü. Ne yapıcaktım nasıl davranacaktım bilmiyorum.

insan sevdiğini özler degil mi ben onu özlememiştim ve yüzüne kızgın kırgın şekilde bakiyordum. Ve yine her zaman yaptığımı yapacaktım neden diye sormayacaktım. Iyiki yapmıştı iyiki bana öyle demişti ve ben oblarla tanıştım.

Ege, barış, eda, damla

Yanına varınca direk konuya girdim
- ne söyleyeceksen söyle acelem var
Yüzümü incelemeye devam etti sanki ben birşey demedim de bir baskasi dedi. Sanki nasıl diyeceğini bilmiyor gibiydi neydi onu zora sokan neydi?
- Asel nasıl söyleceğim bilmiyorum belki inanmayacaksin bilmiyorum ama bunu sana söylemem gerek.
- Umut hadi
- Asel sözümü hic kesme eğer durursam decam edemem.
Senin annen seni doğururken ölmüş. Şuan anne dediğin kadin senin teyzen. Teyzen ile annen senin gerçek babani sevmişler hemde küçüklükten beri hep onu sevmişler. Ama baban anneni sevmiş teyzeni değil. Birgun annen ile baban evlenmek istemiş ama teyzen ne yapmış etmis engellemiş ama nereye kadar değil mi en sonunda evlenmişler. Sonra sen olmuşsun ama eger sen olursan annen olmayacaktı annen bunu bildiği için teyzene not bırakmış sana iyi bakmasını adının Asel olacağını demiş. Teyzen kabul etmesede annesi ikna etmiş. Daha sonra teyzen annenden nefret etmiş ve bunun kinini senden çıkarmış sana kötü davranmış. Babani soracaksan o da annen ölünce buradan gitmiş. Nereye kiminle nasıl gittiğini teyzende bilmiyor. Zaten teyzen suanki adamla evlenmiş o adam da seni sevmemiş. Sonra kardeşin melis olmuş. Bunları teyzenden ögrendim zaten oncesinde araştırma yaptım. En iyi şekilde öğrenmek için de teyzene sordum. O da anlattı gamsız şekilde hiç duygulanmadan sadece gülerek anlattı kardeşinin acısını intikamını senden almış. Sen büyüdükçe icine kapandıkça daha da nefret etmiş. Şuanki baba dediğin kişi ile de parası için evlenmiş. Şan şöhret için. "

Sokak Müzisyenleri     | ARA VERİLDİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin