'Kalk .'
Gözlerimi açtığımda baş ucumdaydı.
Korkuyla geri geri süründüm .'Dokunma bana yalvarırım dokunma .'
Diye sızlandım.
'Dokunmak mı ?..'
Bir an sesizce bana baktı .
Ben bir kaç adım daha geri gitmeye çalıştığımda kolumdan tutup kendine çekti .
Kaygan zeminde önünde göz göze geldik .'Korkma bu kadar .'
Dedi .
Titreyen çeneme dokundu .
'Ne olur dokunma bana, daha reşit bile değilim .'
Dedim .
'19 yaşında olduğunu biliyorum.. başka neler biliyorum tahmin bile edemezsin .'
Dedi .
'Ne istiyorsun benden ?'
'Seni odana götürücem burda kalmak seni korkutur .'
Dedi .
Ayağa kalktım odadan ayrılırken son kez arkamda ki duvar dikkatimi çekti .
Bir sürü fotoğraf vardı, yarı çıplak kızlar karnından gelen ve vücudunun yarısını kaplayan kanlı erkekler kalbine saplı bıçak olan bir iki kız fotoğrafı .
Çenem titrerken korkudan dilimi ısırmıştım.
Birden vücudumun ona çarptığını fark ettim .
Korkuyla ona döndüm .Çenemden tutup biraz eğildi aynı boya geldiğimizde,
'Korkuyor musun ?'
Dedi . Sesinde ki o isteği hissedince gözümden yaş düştü .
Diğer eliyle gözümün altını sildi .
'Güzel kızlar ağlamaz !'
Dedi .
Sanırım görgülü bir seri katil tarafından 4 ay sonra deli ve ölü bir şekilde bulunucam, ya da kaçıp polise ihbar edicem .
Yaşamak istediğim yıllar var .
'Seni odana götüreyim .'
Dedi .
Önden ilerlemeye başladı.
Bende sesizce peşinden gidiyordum ama ara kapılara pencerelere iyice baktım .Bütün pencereler tahtayla kapatılmıştı .
Kapılarda büyük olasılıkla kitli.'Neden ben ?'
Dedim hâlâ titrerken .
'Çünkü günahkârsın. '
Dedi .
'Ama herkes öyle. '
'Ama Sen en sevdiklerini mutsuz ettin ve benim ilgimi çektin .'
'Hiç birşey bilmiyorsun. '
'Senin beni göremediğin benim seni göremediğim anlamına gelmiyor .'
Dedi .
'Bilmiyorsun ?'
Dedim birden bana döndü .
'Aileni bir erkek için karşına aldığını mı yoksa o erkeğin seni değil de en yakın arkadaşına aşık olup senden ayrılması mı ? Sahi neyi biliyorum ben ?'
Dedi .
Şoku atlatmaya çalıştım .'İşte odan .'
Dedi .
Odaya girdiğimde tertemizdi, dolaba doğru gitti .
'Burda da kıyafetler var .'
Dedi .
'Öldürdüğün kızların mı ?'
Dedim .
'Evet '
Dedi hiç şüphe duymadan.
Korkuyla tutuğum o nefesi verdim .
'Korkma kan lekesi yok .'
Dedi .
'Banyoya gir sonra birşeyler giyin ... 2 saat sonra odana geldiğimde uslu bir şeytan ol yoksa parmaklarını keserim .'
Dedi .
Yapabileceğine o kadar emindim ki .
Korkuyla bir adım geri gittim .Yanıma geldi korkuyorum .
'Ama sözümü dinlersen acısız bir ölümü tadarsın birde 4 ay boyunca güzel yaşarsın ..karar senin Şeytanım .'
Dedi .
Korkuyla titredim odadan çıkınca kapanan sesiyle hopladım ve ince bir sesle inledim .
Kapının önüne çöküp bunun bir kabus olduğuna inanmak istedim .Odanın kapısı tıklanınca korkuyla geri sıçradım .
Kapı açılınca yerde titriyordum .'2 saat dedim ve sen kıyafet bile seçmemişsin.'
'Ka..kalkıyorum ..he..hemen .'
Dedim .
'Güzel ... biliyorum sana herşey yakışır ama elbise giyinmeni istiyorum .'
Dedi .
'Ha birde istediğin birşey var mı ?'
Dedi .
Kafamı hayır anlamında salladım .
'Ben gelene kadar hazır olucağını biliyorum .. çünkü parmakların güzel .'
Dedi ve odadan çıktı .
Ellerimi oluşturup gardolabın önüne geçtim elbise giyinmek istemiyordum.
Pantolonla badi giyinmek istedim ama çok korkuyordum .Aşağıdan kapı kapanma sesi duyunca bir kaç saniye sesi dinledim .
Onun gittiğini anlayınca odadan çıktım yavaşça .
...
Bir kaç odaya baktım tabikide kapı kitliydi, camlar tahtayla kapatılmıştı .
Koşarak gidip mutfaktan bir bıçak aldım .
Yatağımın altıma koymaya karar verdim ....
Kapı sesini duyunca yataktan korkuyla kalktım .
Elbise giyinmemiştim, kendimi ona sunar gibi hazırlamıycaktım .
Bilerek kalın bir badiyle pantolon giyindim .Bir yanım deli gibi korkuyordu bu karardan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Acı Çektireceğim.
ChickLitİnsanlar, ne kadar garip değil mi ? bazen en yakınlarımız bile hiç bilmediğimiz biri olarak çıkıyor karşımıza, düşünsenize yıllardır tanıdığınız canınızdan çok sevdiğiniz insan seri katil . Düşüncesi tüyleri ürpertiğine göre, ... kısa bir kesit, ...