18🧷

82 14 8
                                    

Saat geç olmuştu, Barık bana bakıyordu belki de yarım saaten fazla korkuyla ona gülümsedim.

'Birşey mi diycektin ?'

Bana doğru gelmeye başladı, üzerime çıkmasına az kalmıştı ki korkmadığımı belli etmemek için bir adım bile atmıyordum ama yüz ifademden anlaşıldığını düşünüyorum .
Gülmeye çalışsam da yüzüm saniyeler içinde düşüyordu.

İyice yaklaşınca çok yakındık .

'Benden .. korkuyor musun ?'

Dedi.
Sesinde hissetiğim yönetme isteğiyle sanki duygularımı kontrol edemiyordum.

'Ne..neden, neden korkayım...ki senden ?'

Anca söyleyebilmiştim .

Elini saçıma götürünce korkuyla kafamı sağa çevirdim neden bilmiyorum ama bir an tokat atıcak zannetmiştim .

Saçlarımı okşayınca ona korkuyla baktım tutuğum nefesi korkuyla verdim birkaç kez.

Gitmek istiyordum .
Ayağa kalktığım gibi bana tuhaf bir şekilde baktı .

'Nereye ?'

'Be..ben eve gitsem iyi olur !'

Dedim tekrar yutkunarak.

'Özür dilerim .'

Sesi bir anda değişti sakin üzgün kendinde değilmiş gibi .

'Sadece kendimi kontrol etmek biraz zor oluyor .. işte bu yüzden gitmeni istemiyorum !'

Dedi koltukta oturuyordu ben ise tam önünde duruyordum elimi tutu ve avuç içime çevirdi .

'Sana zarar vermek istemiyorum .. kimseye istemiyorum, ne olur kal iyi değilim .'

Dedi .

...

Onu öylece bırakamadım 11 yıldır sevdiğim adam artık beni istiyordu ve ben hayır diyemiyordum .
Gece olunca beni bir odaya götürdü.

'Burası Sevincin .'

Dedi o an nefret vardı sanki sesinde utan der gibi vurgulamıştı Sevinç kısmını .

'Ben burda kalmamalıyım .'

Dedim .

'Neden, utanıyor musun ?'

Dedi.

'Barık ben ... '

'Başka oda yok .'

Dedi .

'...'

'Gardolaptada gecelikleri var .'

Dedi .

Başıma ağrı vurdu, gözlerim doldu .

Üstümü değiştirince rahat nefes alamadım ve balkona çıkmaya karar verdim, bu odada durmak istemiyordum .

Balkonda elinde içki şişeleriyle onu gördüm.

Beni fark etmemişti daha o yüzden dönüp gitmeye karar verdim ki adımı ağzından duydum .

'Ayla .. gitme !'

Dedi .

Birşey demeden ona döndüm .
Sesizce yanına gidip yine ayaklarımı demirliklerden sarkıttım .

'İçer misin? '

Dedi .

'Ne zaman bırakıcaksın ?'

Diye sordum.

'Bilmem belki ölünce .'

Dedi .

'..'

Susup ona baktım .

'Beni kaç yıldır seviyorsun Ayla ?'

'Bilmem .'

'Yalan söyleme .'

'Sana taptığımı düşündürebilir !'

'Merak ettim ama .'

'11 yıl oldu .'

Dedim .

'Ben bile o kadar yıl kendime tahammül edemiyorum. '

Dedi, gülümsedim .

'Ne buldun bende çok merak ediyorum ?'

Dedi .

'Bir insan neden sevilir ki ? '

Diyip elimi onun yanağına götürüp yavaşça okşadım .

'Sen sanki hep vardın .. hayal kurardım evlenmişiz gece yatağımıza geçiyoruz kafamı senin gövdene bırakmışım bir elinle saçlarımı okşuyorsun diğer elin en sevdiğim komedi dolu romanda, "sözlü evlilik" sen onu okurken bende şişmiş karnımı okşuyorum .. ne güzel bir adamla evlenmişim .'

Hayallere daldığımı hatırlayınca akan gözyaşlarımı silip ileri bakmayı kestim birden ona dönüp baktım .

Gözlerinin içine bakınca hissetim o müthiş hikayemin gerçek olma ihtimalini.

Elinde ki içki şişesi yere düşerken belimden tutup kendine çekti .
Ne olduğunu anlamazken dudaklarıma yapıştı .
Büyük bir şokla gözlerinin içine baktım.

Balkonun demirliklerindeki bacaklarımı kurtarıp iyice vücudumu ona yaklaştırdım.

'Katil yıllar sonra geri döndüğünde yine burda oturuyorduk ya işte o gün dudaklarını öpmek istedim .. bir an için Sevinç hiç aklıma bile gelmedi .'

Dedi .

Tekrar dudaklarına yapıştım.
Yavaşça kendine çekti ve kucağına aldı yerden kaldırıp demirliklere bıraktı beni .. korkuyordum ama yine de ondan ayrılmak istemiyordum dudaklarıma yapışıp beni odasına doğru götürür diye umuyordum ama Sevincin odasına girdik .

Bir an dudaklarından ayrıldım .

'Be..ben yapamam .'

Dedim .

'Geçmişi unutabiliriz .'

Dedi .

'Olmaz .'

Dedim .

Yüzündeki hayal kırıklığını gördüm .
Belki de kabul etmeliydim .

Barık odadan giderken kolundan tutum ve kendime çektim.

O öleli çok oldu .. bunca yıl beklediğim adam karşımdaydı ben iyilik meleği değilim sevdiğim adamı istiyorum .

Kendime iyice çekip dudaklarına yapıştım .

Kendime iyice çekip dudaklarına yapıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sana Acı Çektireceğim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin