11🧷

84 12 6
                                    

Eve varmadan Sevinç'in kaldığı eve gitmeye karar verdim .

Kapıya vurdum sakince .
Barığı hâlâ seviyorum ama o da Sevinçi seviyor .
Kendi kendime söylediğim şu sözün ağırlığını yutarken kapı açıldı .

Yüzü gülüyordu Sevinç'in ama beni görünce soldu .
Yüzüme kapatıcaktı ki elimle kapıyı itirdim .

'Gerçekleri konuşmanın zamanı geldi .'

...

Salona geçtim, bana sinirle bakmasına aldırmadan söze girdim .

'O mektub olayını açıklıyım ilk önce.. çok sarhoşken yazmışım o mektubu... Barıkta bunun hesabını sormaya geldi . Uzunca bir kavga ettik üç kelimesinden biri ben Sevinçi çok seviyorum onu kaybedememdi .'

Dedim .
Biraz uyduruyordum ama ona gidipte Katilden bahsedemem .

Yüzünde tatmin olmamış bir hal vardı .

'Barık birden sinirle terk etti evi bende peşinden indim bir kaç gündür beni evime kadar takip eden bir sapık var .. bizim mahallenin oralarda dolaşıyordu birden o çıktı karşıma, Barık beni görünce o sapığı dövmeye başladı .'

'Bunlar umrumda değil'

'Hayır umrunda, o pislik bize bıçak çekti her an Barığı bıçaklayabilirdi bu yüzden araya girdim Barık bana bıçak değmesin diye çamura attı .. o yüzden onun evinde bornozaydım ... ayriyetten de neden onun evindeydin diyeceksin, evime kadar takip ediyordu o sapık beni, sana yemin ederim ki Barık yanımdan bile geçerken mesafeliydi zaten bana bir oda verdi ve sabahın yedisinde evime gittim bir süre sonra da polise gidip o sapığı şikayet ettim .'

Dedim .

'Ben sizi gördüğüm o an bitti benim için herşey. '

'Zaten senin için hep basitti değil mi Barık ?'

Dedim .

'Ya sen ne utanmazsın hem benim sevgilimin evinde bornozla yakalan hemde bana sevdiğim adamı elimden almaya çalışıp birde suçsuz gibi kenara çekil .'

'Hatırlarsan geçmişte sen bunu çok yaptın, senden de birşeyler öğrenebiliyormuşum .'

Dedim .

Bir an susup bana baktı .

'Çık git evimden .'

'İyi sen bilirsin .. Barık'ta bende suçsusuz . Kabul ediyorum ben Barığı çok sevdim ama onun canını yakmadım fakat sen .. sen başkaları için onu yaktın, onu daha fazla incitme .'

Dedim ve ayağa kalkıp ilerlemeye başladım .

...

Eve varmadan önce kapının önünde beni bekleyen Barığı gördüm .

'Neden gittin? '

Dedi .

'Öyle gerekti .'

'Çok korktum .'

Dedi .

'Korkma, git eve belki Sevinç gelir .'

Dedim .

'Gelmez .'

'Aslında sana bunu söylemiycektim ama Sevinç sorar diye söylemem lazım .'

'Ne ?'

'Ben Sevinç'in yanına gittim .'

'Sana yapma dedim !'

Birden gerildi .

'Bu benimde meselem, ona birşeyler anlatım eğer gelirde sorarsa diye anlatıyorum ha birde lütfen Katilden ona bahsetme ....'

Diyip olayı anlattım .

...

Odama girdiğim gibi komidinin üstünde duran ses kaydedicisini gördüm.
Birde not,

'Söz verdiğim gibi onu ister yok et istersende sakla .'

Yazıyordu .
Onu elime geçirmişim hiç saklar mıyım? Ondan kurtulucam.

...

Ses kaydedicisini dışarı çıkartıp bir taşın üstüne koydum bulduğum büyük bir taşla onu ezmeye başladım.

Parçaları yerlere ayrılırken bir ses duydum.

'Demek onu almayı başardın ama bunun bir bedeli olucak değil mi ?.. Artık Barık herşeyi biliyor .'

Dedi .

Bir süre sesizce ona baktım.

'Neden ?'

Dedim yere çökerek .
Artık benden nefret edicek.

'Ve o ses kaydının bir kopyası daha vardı şimdi Sevinç'in kapısının önünde ha birde resim var siz o gece balkonda birbirinize aşkla bakarken benim üşenmeden çektiğim o fotoğraf .. Eğer Sevinç sizi affetmezse sen hapse girebilirsin .'

Dedi .

'Neden ben?  Ne istiyorsun benden ?'

'Sana acı çektirmek .'

Dedi .

'Ne yaparsam başımı kurtarırım ?'

Dedim .

'Benimle güzel bir akşam yemeği yemeni teklif ediyorum. '

Dedi.
Şokla yüzüne baktım neden böyle birşey istedi ki ?

 Şokla yüzüne baktım neden böyle birşey istedi ki ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sana Acı Çektireceğim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin