İşten çıkma saatime az kalmıştı .
İçeri yeni müşteri girdi ben rafları düzenlemeye karar verdim Azer baksın ona da .
Tam yanımda birini hissedince yavaşça kafamı kaldırıp o tarafa baktım .
'Sözlü evlilik kitabı var mı sizde ?'
Yanımda Barığı görünce sevinçle ellerim ağzımı kapattı .
'Barık .'
'Buyurun hanımefendi .'
Dedi .
Gülümseyerek ona baktım .
Elimi yavaşça yanağına götürüp okşadım .'Sözlü evlilik kitabı demiştim ama ..'
Dedi .
...
Dün
'Sen sanki hep vardın .. hayal kurardım evlenmişiz gece yatağımıza geçiyoruz kafamı senin gövdene bırakmışım bir elinle saçlarımı okşuyorsun diğer elin en sevdiğim komedi dolu romanda, "sözlü evlilik" sen onu okurken bende şişmiş karnımı okşuyorum .. ne güzel bir adamla evlenmişim .'
...
Bugün
Ya sen ciddi ciddi o kitabımı istiyorsun ?
'Sözlü evlilik ... peki neden o kitap beyefendi ?'
'Tanıdığım güzel bir kızın hayallerinde o kitaba ihtiyacı var .'
Dedi .
'Sadece kitaba mı ?'
'Birde yakışıklı bana .'
'Ego tavan sanırım .'
'Bilmem olabilir .. hem Allah yakışıklı yaratmış inkar etmek günah .'
Dedi .
Gülümseyip yanağını avucumun içiyle okşadım ve öpücük bıraktım .
Çıkış saatim gelmişti .
'Çıkış saatim geldi en iyisi ben size o kitabın yerini göstereyim .'
Dedim .
'Olur .'
Dedi .
...
Gece olunca yatak odasına geçtik koca bir gün sanki bunu bekledim .. hayallerim gerçek oluyordu . Artık bende mutlu oluyorum hemde sevdiğim adamla .
Geceliklerimi giyinip yanına geçtim .
Uzattığı kolunun huzuruyla açık saçlarımı okşadı diğer eli kitaptaydı ve okumaya başlamıştı bile .Hikaye birbirini çok fazla iyi tanımayan iki insanın sözlü bir evlilik gerçekleştirmesiyle başlıyordu kız hamileydi hemde önceden severek evlendiği ama sonra kavga ettiği adam tarafından artık ondan nefret ederken çalıştığı iş yerinde ki bir adam dikkatini çekiyor ama ilk başlarda birbirlerine biraz gıcıklık yapıyorlar, evlenmeye karar veriyorlar kız eski kocası yüzünden erkek ise ailesi yüzünden o kızla evleniyor komediyle geçen bir evliliğin sonunda kızın bebeği doğuyor güzel bir aile olduklarında ise eski kocası öğreniyor ve adamı öldürüyor .. kız tek başına büyütüyor çocuğunu ve bir daha kimseye aşık olmuyor.. başı biraz klişe olsa da sonu tamamıyla farklı .. hikayedeki adam öyle güzel seviyor ki kadını, kadın bir daha aşka açmıyor kapılarını .
Kitabın 15. sayfasına gelince okumasını bitirmesini istedim her gün bu anı yaşamak istiyordum.
Lisedeyken ben okurdum o kafasını omzuma koyar dinlerdi ..Kitabı köşeye koyduktan sonra bana baktı .
Saçımı okşuyordu hâlâ,
'Barık hamile olsaydım mutlu olur muydun ?'
Dedim .
Bir an gülümsemesi yok oldu .
'...'
Buruk bir hisle bana baktı .
'Çok uykum var .'
Dedi ve kolunu çekip arkasını döndü.
Ne olduğunu anlamadan şokla öylece kalakaldım ....
Gecenin bir yarısı uykumdan uyandım .
Gözlerimin sızlamadı geçene kadar bekledim derin bir gerilmeden sonra yanımda ki telefondan saate baktım, ışığı gözlerimi acıtırken yanıma dönmeye karar verdim ki Barık yine yoktu .Artık her gece yarısı odadan gidiyordu belki de ben uyuduktan hemen sonra bilmiyorum. Elime hafif bir battaniye aldım ve balkona gittim .
Elinde yine sigara vardı zaten ya sigara yada içki öyle saatlerce ileriye bakıp düşünüyordu. Yine Sevinci mi düşünüyorsun?
Üstüne battaniyeyi attım o an dönüp bana baktı .
'Bugün hava soğuk .'
Dedim yüzüne bakınca ağladığını anladım .
'İyi misin ?'
Dedim .
Birşey demeden ileriye bakmaya devam etti .
Yavaşça yanına gidip oturdum . Battaniyenin birazını üstüme örttü .
Kafamı omzuna koydum .'Onunla evlenip bir aile olmak istiyordun, sana hamile olsam nasıl olurdu diye sorduğumda yine o aklına geldi .. Barık sen onu unutmadın sana bu konuda kızamam o senin hayallerindi o senin yaşam sebebindi aldığın nefesti ama hazır değilsen benimde hayallerimi yıkma .. gerçekten de hazır olduğunda gel, ben artık evime gidicem .'
Dedim.
Ayağa kalktığımda elimden tutu.
'Eğer gidersen başaramam, gitme .'
Dedi .
Birşey demeden yüzüne baktım .
'Bir anda silemem onu ama zamanla bir aile olucaz .'
'Bak seni zorlamak istemiyorum. '
'Gitme .'
Dedi ve yanına çekti . Sesizce yanına oturup kafamı tekrar omzuna koydum ne olur başaralım senden gitmek benim canıma çok zarar verir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Acı Çektireceğim.
Literatura Femininaİnsanlar, ne kadar garip değil mi ? bazen en yakınlarımız bile hiç bilmediğimiz biri olarak çıkıyor karşımıza, düşünsenize yıllardır tanıdığınız canınızdan çok sevdiğiniz insan seri katil . Düşüncesi tüyleri ürpertiğine göre, ... kısa bir kesit, ...