♡/6

226 19 9
                                    

Mayıs"
"Efendim hocam?"
"Çıkmıyor musun kızım?"
"Dalmışım."
"Zil çaldı bak arkadaşların çıktı, okul bitti yavrum."

Yavrum? Hocam sakin.

Bütün gün yine aynı geçerken okul yine aynı şekilde bitmişti. Dersin sonuna doğru derin düşüncelere daldığımda zilin çaldığını bile farketmemistim. Hoca seslendiginde  bütün sinif çıkmıştı. Aceleyle toparlanıp sınıftan çıktım. Kaç dakika öyle durmuştumda okul tamamen boşalmıştı. Tek gördüğüm bomboş bir bahçe ve.
Bir dakika. Eren mi o? Evet Eren. Ve bana doğru mu geliyor. Bilinmeyen olduğumu  mu öğrenmişti. Sakin ol Mayıs sakin ol, sakin.
"Eren."
"Sen benim komşumsun değil mi?"
"Ne? Yani.. evet de bir anda böyle sorunca şaşırdım. Ne oldu?" konuşmayı mı unuttum. Normaldi on iki yıldır sevdiğim çocukla ilk defa yalnız konuşuyorduk.
"O zaman gel seni bırakayım. Tanışmak için."
"Olur. Şey ya da zahmet olmasın hiç gerek yok."
"Peki sen bilirsin.. Ama gel ya. Gözümün önündeki insanları tanımıyormuşum. Tanımıyorum yani. Tanışalım."

Bir dakika Eren bilinmeyeni mi dinliyordu? Hadi canım. En sonunda onun dediğini yapıp arabaya bindim.

"Eren ben."
"Mayıs."
"Ne zamandır komşuyuz?" 12 yıl diyemezdim.
"Hatırlamıyorum."
"Ben de. Zaten seni de tanımıyordum."
"Evet, yıllardır komşunum biraz saçma."
"Zorunda değilim." Eski Eren geri geldi.
"Değilsin."
"Yanı kusura bakma ya. Öyle demek istemedim. Ben birazcık nasıl diyim? Umursamıyorum insanları ve güvenmiyorum. Değişmeye çalışıyorum. Sana niye anlatıyorum ki? Neyse boşver."
"Anlatabilirsin. Yanı istersen benim açımdan sorun yok."
"Geldik zaten."
"Teşekkür ederim." diyerek arabadan indim. O da arkamdan indi ve ayrı apartmanlara girdik. Odalarımız karşı karşıyaydı. Odaya girdigim an o da girdi. Gözlerim odasındaydı. Bir anda o da bana baktı. Gülümseyerek selam verdim ve perdeyi kapattım. Kendimi yatağa bıraktım.

Eren beni dinleyerek benimle tanışmıştı. Tamam çok saçmaydı ama bilinmeyen olan beni dinleyerek değişmek istemişti. Değişmek için de ben olan beni seçmişti. Arkadaş olarak. Onunla konuşmuştuk, aynı arabada eve döndük, tanıştık, bana kendini anlattı..

Bütün bunlar aklımı kurcalarken telefonum titremeye başladı.

@erenbrce seni takip etmeye başladı..

Eren Mayıs olan beni takip etmeye başlamıştı hemen bende ona istek attım. Kabul edince birazcık fotoğraflarına baktım. Tam o sırada ana ekranıma yeni bir fotoğraf düştü.

 Tam o sırada ana ekranıma yeni bir fotoğraf düştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                  376 Beğeni 34 Yorum

@erenbrce: She change me.

@berilgoz: Lan barıştınız mı burcuyla
@yasonyedi:Yine kaptırdık Eren'i birine.
@berilgoz: Bide değiştirdi demiş. Kesin Burcu 
         @burcukrtl: Not me.

@keremakrl: Eren abi yaptın yine yapacağını kızlar düştü.
@yasonyedi: Haklı
@keremakrl: Ortam da karismis Burcu demişler. Burcu kim Eren'i değiştirmek kim?
      @erenbrce: Kimse değil sakin.

.....

Eren'imizi de görmüş oldunuz.

She change me miii

Eren yavaş kalbimize iniyor.

Eren kendine bile itiraf edemiyor bilimmeyene de ama o da biliyor.Insanlari umursuyor ma kötü davranıyor. Bu yüzden değişmek istiyor.


NOTHING [texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin