Biraz geç oldu ama ben bekletmeden yeni bölüm atmak istedim.
Okumaya geçmeden GECE tun hızıyla devam ediyor.
Ayrıca bizim için romeogel1 adına instagram hesabı açtım. Takıp ederseniz soru cevap vb. yaparız kitaplar hakkında.
Başlayalım bu bölüme o zaman.
.....
Umut devam etmemeliydi çünkü Eren duyabilecek kadar yakındı bize. Lütfen Umut yapma.
"Ve ben seni çok seviyorum."
Al işte. En çok sevdiğim insanla artık beraberdik ve beni yıllardır seven çocuk onun önünde bana itiraf mı etmişti tekrar.
Kurduğum cümlenin anlamını bile kendim çözemezken olanlara odaklanmak biraz zor olmuştu. Ben Eren'in suratına bakarken önce şaşırmıştı sonra kızmaya başlamıştı. Umut onu gördüğü an onun da yüzünde kızgın bir ifade yer aldı."Ne oluyor burda." görüşüne göre çok sakin bir şekilde sormuştu.
"Bir şey yok Eren" hemen gidip kolunu tuttum.
"Duydum Mayıs."
"Duysun bir şey olmaz. Ben Mayıs'ı seviyorum sanane." dedi Umut.
"Ama o seni sevmiyor. Seni sevmeyen kızlardan uzak dur. Anladın mı beni?"
"Anlamadım. Sanane dedim sanane."
"Ben de uzak dur dedim."
"Tamam Eren, Umut sakin. Eren bak gidelim biz gel. Umut sende bu konuşmaları unut. Çünkü aramızda bir şey olması imkansız." diyerek ortamı biraz sakinleştirmeye çalıştım. Eren arkasına bile bakmadan elimi tutarak yürümeye başlamıştı. Eren benim elimi tutuyordu. Eren kalbime mi indirmeye çalışıyorsun yapma hayatım.
Umut hala arkamdan bağırıyordu.
"Bu böyle bitmez seni seviyorum." diye.Eren tepki vermeden arabaya bindi. Insan beni bekler odun. Sinirli olduğu için ona hak verebilirdim ama biraz fazlaydı tepkisi. Sonuçta beni sevebilirdi bu normaldi.
"Eren."
"Eren." ses yok.
"Cevap versene."
"Ne diyebilirim."
"Sinirlendin tamam da neye sinirlendin bu kadar? Seviyormuş beni ama ben karşılık vermedim. Sen gelmeseydin de olmaz derdim zaten."
"Biliyorum. Ben Umut'a sinirlendim zaten."
"Tamam ama sakin ol yinede. Bak ellerine titriyor. Eren, ben seni seviyorum. Tamam sen zaten benim için değil Umut'u sevmediğinden sinirlendin ama bil yinede sadece seni sevdiğimi."
Aniden arabayı sağa çekip yüzüme baktı.
"Ben o çocuğa zaten çok sinirliyim. Ceren olayından sonra hep böyleydi. Bugün senin yanında görünce daha da sinirlendim. Sen benimlesin, sana kimse böyle diyemez. Ben seni seviyorum ve başkasıyla beraber olmana katlanamıyorum."
Beni kıskanıyordu. Eren beni kıskanıyordu. Belki anlamıyorsunuz ama on iki yıldır sevdiğim ama bir kez bile konuşmadığım çocuk artık yanımdaydı, beni seviyordu, kıskanıyordu. Ve şuan elimi tutuyordu. Evet Eren bir anda elimi tutmuştu. Sonra bana telefonunu uzattı.
"Al, çek."
"Anlamadım."
"Yavrum saf mısın?"
"Yavrum."
"Al hadi al." diyerek elime telefonu tutuşturdu. Ben de dediğini yapıp kamerayı açtım ve elimizi çektim. Ergence gelebilirdi başkasında görsem ama o kadar çok seviyordum ki. Ellerimiz bile çok yakışıyordu adeta. Fotoğrafı ona gösterdikten sonra elimi hala bırakmamıştı. Demek ki sadece çekilmek için değilmiş.
"Bunu paylaşıyorum."
"Olur."
Daha fazla konuşmadan eve varmıştık. Belki de herkesin hayalidir sevgilisiyle komşu olmak. Yanı sevdiği ile. Sevgili olmak, teklif beklemek falan asla benlik değildi(!).
"Sen nasıl tek yaşıyorsun?"
"Yaşıyorum işte."
"Tamam kızma bilinmeyen. Pardon Mayıs. Ya ben sana ne diyeceğim." Eren delirdin mi aşkım. Nasıl bir soru bu?
"Mayıs."
"Tamam. Ben onu ilerde değiştiricem. Neyse eve git. Bir şey olursa haber ver. Ayrıca yaz hemen bana özletme."
"Görüşürüz." diyerek yanından ayrıldım.
Eve girer girmez ilk iş duşa girdim. Sonra bir şeyler atıştırıp odama geçtim. Telefonumu çıkardığımda Eren'in paylaşmış olduğu fotoğrafı gördüm.
846 Beğeni 54 Yorum
@erenbrce: ❤ @mayısaydn
@mayısaydnn: ❤@denizeksik: Bunlar çıkmaya mı başlamış?
@keremakrl: KNK HAYIRLI OLSUN
@erenbrce: EYW KARDEŞİM@eylullil: Burcu pabucun damda damda
@burcukrtl: Benim mi güldürmeyin
@burcukrtl: Eren ve yeni kız?
@eylullil: O zaman siz devam, bu kız ara geçiş......
Mayıs'a ara geçiş.
Olmadı bee
Texting olmayan bir bölüm daha o zaman bir sonraki full texting
jsjzkskakwk
kıpsss
🤪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOTHING [texting]
Genç Kurgu•TAMAMLANDI• Bilinmeyen: Bu kadar kötü olmak zorunda mısın? Bilinmeyen: Gerçekten cevap bekleyerek soruyorum neden böylesin? Bilinmeyen: Neden hiç insanları anlamaya çalışmıyorsun? Bilinmeyen: Neden herkesi kendinden uzaklaştırmaya çalışıyorsun. Bi...