دست گریمور با سرعت و دقت روی صورتم جا به جا میشد و خط چشم نازک چشم ام رو تمدید میکرد.
اگه از خودم میپرسیدن نیازی به این میکاپ های عجیب و غریب نداشتم.
البته که آدم مغرور یا خودشیفته ای نبودم و نیستم.
فقط صورت طبیعی خودم رو بیشتر دوست دارم و فکر میکنم این آرایش سنگین فقط به پوست حساس صورتم آسیب میزنه.
بلاخره از زیر دست استایلیست و گریمور در اومدم و تونستم یه نفس راحت بکشم.
به ایینه روبه روم خیره شدم،ارایش چشم هام فوق العاده بود.
خب نمیشد از این حقیقت لذت بخش که چشم هام با خط چشم واقعا زیبا به نظر میرسید بگذرم.
دستی به موهای بلوند رنگ شده ام کشیدم و از اتاق مخصوص ام زدم بیرون و به سمت بک استیج راه افتادم.
ده دقیقه بیشتر تا اجرام نمونده بود.
از همین فاصله هم میتونستم صدای فن های هیجان زده رو بشنوم که بی وقفه جیغ میزدن و اسمم روتکرار میکردن.
بعد از چک شدن میکروفن و اطمینان از سالم بودنش و اعلام که اینکه دودقیقه بیشتر تا شروع نمونده نفس عمیقی کشیدم و سعی کردم تمرکز کنم.
ولی با قرار گرفتن فردی درست کنارم تمرکز نصفه و نیمه ام بهم ریخت.
با نگاه کردن به کنارم سعی کردم اون فرد عامل برهم زننده کوفتی رو شناسایی کنم که قیافه خندون جونگ، رو به روی صورتم دیدم.
با اون کت اسپرت مشکی و موهای مشکی تر و لختش حسابی جذاب شده بود.
باهمون لبخند مکش مرگ ما دستش آروم به شونه ام زد و با صدای که بین داد های فن ها شنیده نمیشد گفت:
_ یا سوپر استار ما رو ببین،خوبی؟
تا خواستم جوابش بدم صدای داد فن ها خوابید و یکی از افراد مسئول اشاره کرد برم رو صحنه.
با اشاره چشم بهش فهموندم بعدا باهم حرف میزنیم و مثل همیشه با قدم های استوار به سمت استیج راه افتادم.
و خوب شاید اگه میدونستم این استیج زندگی ام رو عوض میکنه هیچ وقت پا روش نمیزاشتم.
...........................................................
سلام توت فرنگی های جذاب 🍓
بنده ادونیس هستم نویسنده به آغوش برگشته فیککارم جدیده و از یه کاپل فوق سوییت شروع کردم.
تنها چیزی که میخام ازتون حمایت واقعیه«زمان آپ پارت بعدی هم واقعا نامشخص و بستگی داره ووت بدید یا نه
حتی یه دونه ووت هم برای آپ بعدی کافیه »
همین
و بوسم پس کلتون 😘
YOU ARE READING
He's just a doll😇
Fanfictionنام:اون فقط یه عروسکه 💮 کاپل:بکسو،چانکای ژانر:فلاف،فانتزی،رومنس،🔞اسمات🔞🍓🍑 نویسنده: ادونیس بیون بکهیون یه ایدل معروف و سوپر استار بزرگه کسی که تو زندگیش تقریبا همه چی داره!!! چی میشه اگه تو یکی از کنسرت هاش یه هدیه کوچیک دریافت کنه و همون هدیه...