Rozdział 12

123 5 1
                                    

                                                                                 POV Sylwia

Wymyśliłam już plan zemsty. Na Pawła, bo on się zemścił, na Filipa, bo on o tym wiedział i na Dominika, który im tą zemstę wybaczył. Moja zemsta padnie głównie na Filipa. Nie wiem czemu ale tak jakoś wyszło. Chcę... powiedzieć im że niby mam z Filipem dziecko... ale najpierw niech jeszcze kilka razy do mnie przyjedzie. Dzisiaj też napisałam do Filipa.

S: Przyjedziesz do mnie dzisiaj?

F: Tak...

S: Ok. Możesz o 13?

F: Tak

S: Ok to czekam

                                                                                  POV Filip

Nie chcę być z Sylwią i wcale nie miałem tego w planach. Chłopacy będą źli, jak się dowiedzą, że do niej jeżdżę... to nie tak miało być... chciałem ją tylko pocieszyć. To chyba nie był dobry pomysł żeby z nią pisać... 

                                                                                 POV Dominik

Zastanawiam się, co się dzieje z Sylwią. Trochę mi głupio, że ją tak rzuciłem. Nie chciała jednak wybaczyć Pawłowi... Cieszę się, że dzisiaj zjemy pizzę, którą zrobi Filip.

*12:25*

                                                                                 POV Filip

Zszedłem na dół, by już wychodzić z domu, jednak natknąłem się na Dominika.

D: Filip kiedy pizzę zrobisz?

F: Jakoś... jak... wrócę...

D: A gdzie ty idziesz

F: Ja... do galerii

D: Po co

F: Po... Ubrania

D: Okej...

F: To pa Dominik.

D: Pa

                                                                                  POV Dominik

Mi się wydaje, że Filip coś przed nami ukrywa...

                                                                                    POV Filip

Gdy wróciłem, zacząłem robić pizzę, tak jak obiecałem Dominikowi. Nagle Dominik zjawił się w kuchni. 

D: I co kupiłeś coś?

F: Y... nie

D: Jak to? To czemu cię nie było 3 godziny

F: Bo dużo rzeczy przymierzałem

D: Ok...

D: Kiedy będzie gotowa pizza?

F: Pierwsza za jakieś 15 minut.

D: Ok.

                                                                                      POV Dominik

Wróciłem do swojego pokoju i zacząłem montować film. Zrobiłem też miniaturkę. Później zawołałem Pawła i zrobiliśmy razem tiktoka. Wrzuciłem go i poszedłem się przejść po ogrodzie. Spotkałem kota.

                                                                                       POV Filip

Zrobiłem pizzę i zawołałem chłopaków. Zjedliśmy ją dość szybko i poszliśmy do ogrodu, żeby nagrać tiktoka. Gdy to zrobiśmy, wszyscy wróciliśmy do swoich pokoi.


***

Przepraszam, że mnie było tak długo ale już jestem i postaram się znowu wrzucać rozdziały regularnie. 

Sorki też, że ten rozdział taki krótki, ale jutro lub w Poniedziałek pojawi się dłuższy rozdział i myślę, że dosyć ciekawy (: 






Our messy love || The Blaze House x Sylwia LipkaWhere stories live. Discover now