Opilost

187 5 2
                                    

Verča

Od ty doby co jsem přišla domů se toho moc nezměnilo akorát domu přišla mamka. Já celej den ležela u seriálů. Bylo pro mě divný že se neozvala ani Terka. Když bylo něco kolem 11 večer rozhodla jsem se že půjdu spát. Zvedla jsem se z pohovky která se nacházela v obýváku a šla do kuchyně kde byla mamka.

J:mami půjdu už spát. Tak dobrou.
Řekla jsem a ona se na mě otočila a políbila na čelo.

M:dobrou zlato
Usmála se a já taky. Poté jsem  odešla už do pokoje kde jsem si vzala pyžamo a odešla zas směr koupelna. Miluju ten pocit když kapky horké vody dopadají na mé tělo. Vždycky se odreaguji a přijdu na klidnější myšlenky. Po chvíli jsem ale ze sprchy vyšla a usušila se ručníkem který byl položeny na umyvadle. Hned po té se obleču do mého teplého pyžama. A přijdu k zamlženému zrcadlu. Po kterém přejedu svoji dlaní a tím v zrcadle uvidím sebe. Sama na sebe se usměju. Po chvíli jsi ale udělám hygienu a jdu ulehnout do mé vyhřáté postele. Na postel se posadím a svůj telefon zapojím do nabíječky a pote ho položím na malou skřinku vedle mé postele. Pak si už ale lehnu a zachumlám se do peřin. Netrvá moc dlouho a já upadám do říše snů.

V noci kolem 3 ráno
Z mého snu mě vzbudí můj telefon. Unaveně jsem otevřela víčka a snažila se nahmatat telefon který stále otravně zvonil. Po chvilce se mi to i podařilo. A já telefon otočila displejem k sobě. Čímž jsem způsobila to že mě světlo displeje oslepilo. Po chvilce jsem uviděla jmeno na obrazovce:Petřík 😘. Co ten může chtít. Hned jsem to zvedla a telefon přiložila k uchu.

J:no co chceš?
Řeknu otraveně

P:ale princezna je otrávená?
Uslyším jak se uchchtl.

J:tak když mě vzbudíš v....prostě brzo ráno. Tak co chceš?

P:no my jsme s kluka a trošičku pili. A já se jen trošičku fakt jen trošičku opil. No a pak mi calin utekl s klíčema od mýho bytu. Takže stojím u tebe před domem přijď otevřít.
Nad každým jeho slovem žasnu.

J:bože vy jste hlupáci no jo už jdu.
Řeknu už se smíchem. A zvednu se ze své postele. Hned po té se vydám potichu ke dveřím. Hned jak je otevřu padne na mě Petr který se sotva udržel na nohou a mě použil jako ideální opěrku. Nad jeho stavem jsem se potichu zasmála abych nevzbudila mamku ani bráchu.

P:princezno!! Tady jsi!
Řekne hlasitě.

J:Petře buď zticha a pod potichu tě vemu do mýho pokoje
Šeptnu lechce naštvaně. A on jen zakyve hlavou. Místo toho aby se zkusil postavit tak mi hodí ruce na ramena a čeká. Já se ho snažím potichu dotáhnout na schody. Pro moje štěstí se  mi občas snaží pomoc. Sám svoje tělo ale neudrží na nohou. Po asi půl hodině jsme došli konečne k pokoji. Hned jsem ho odhodila na postel a oddechla si. Pro jistotu jsem si zamkla dveře. Když jsem se otočila na Petra tak ten už v klidu oddechoval. Přišla jsem k němu a pomalu mu sundala boty a mikinu. Jeho věci jsem hodila do rohu pokoje a lehla si na zbilí  kousek postele. Po chvíli jsem ale ucítila že mě někdo přikrýva a během toho na mě skoro spadne. Z polospánku se usměju. Hned jak cítím že si Petr lehl. V klidu propadám do říše snů.

Ráno
Vzbudili mě paprsky které přes zatažené závěsy prosvítali do pokoje. Hned jsem se snažila vedle sebe nahmatat osobu kterou jsem včera táhla po půlce domu. Nic jsem však nenahmatala. Se strachem jsem rychle oči otevřela a na postel se posadila. Několikrát jsem si oči promnula abych zjistila jestli se mi to jen nezdá. Nakonec jsem se podívala vedle postele a viděla jak tam Petr v klidu oddechuje. Hned jsem nad tím chytla záchvat smíchu. Když jsem se nějak vzpamatovala. Ležícího petra na zemi si vyfotila a následně přes něj přehodila deku. Rozhodla jsem se že když ještě spí tak se rychle vysprchuji a pak ho možná vzbudím.tak jsem i udělala potichu jsem odešla do koupelny kde jsem si opět užívala horké kapky vody spadající na mě tělo. Moje sprcha trvala  mnohem kratší dobu kvůli Petrovy který se mohl kdykoliv vzbudit. Hned po tom co jsem ze sprchy vylezla jsem se zabalila do ručníku a přišla k zrcadlu kde jsem se začala trochu upravovat. V chvíli kdy jsem měla zavřené oči a pročesávala jsi své dlouhé  hnědé až černé vlasy se kolem mého pasu obmotali něčí ruce. I když smrděl po cigaretách a alkoholu jeho skvělé voníci parfém byl stále cítit...

další kapitola zde doufám že se líbí 😘❤️

777 slov.

Nový život 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat