Terka
Po tom co se stalo s dominikem si už nic nepamatuju. Hned když jsem se ráno vzbudila uslyšela jsem něco z chodby hlasy jsem nemohla poznat. Ale hned jsem si je přirovnala ke klukům takže jsem to neřešila. Ležela jsem hlavou na dominikovo hrudi který vypadal jako neviňátko. Hned jsem se nad tím pousmálá. Divim se že jsem ted hned nevyběhla ale byla tkhle v klidu. Najednou se ale rozrazili dveře od pokoje. Stál tam Martin. Na ten jeho výraz nikdy nezapomenu vypadal že by se nejradši na místě zhroutil ale zároveň v jeho obličeji byla zlost.
M:Aha tak asi jsem ti nebyl dost dobrej co?!
Řekl naštvaně a odstrčil jakuba ze dveři a odešel. V tu chvíli mi bylo jedno že tam je jakub rychle jsem se oblíkla a vyběhla za ním. Byl celkem daleko ale ja ho celkem rychle doběhla.J:martine!
Řekla jsme hned když jsem byla u něj a za rameno ho otočila k sobě.M: co ještě chceš?! Vypal.
Řekl naštvaně. A schodil moji ruku z jeho ramena. A chtel zase odejít.J:prosim Martine!
Chytla jsem ho za ruku a tim ho zastavila.M:tak co chceš?! Jestli mi chceš něco vysvětlivat tak můžeš jít chapu zo moc dobře...
Zastavil se a ja videla že se mu lesknou oči.M:prostě si mi lhala a pak sis šla zašukat s dominikem
Odpověděl a po tvaři mu stekla slza.J:ne! Martine prosím! Vyslechni mě.
Začala jsem už taky brečet.M:tak dělej
Odpověděl. A odvrátil pohled. Ja jsem ale nadzvedla jeho hlavu tak aby mi koukal do očí a vedel ze to myslim vážně.J:máš právo na me bejt naštvanej a řvat na me a nevic co ještě ale ja to nechtela udělat. Včera jsem ti lhala protože jsem se bála říct pravdu. A pak jsem byla opilá a on.. On me nějak zmanipuloval sama nevim co se v tu chvili dělo! Ale prosím prosím neodcházej bez tebe nemůžu bejt! Vim ze jsem to posrala ale jsem schopná udělat cokoliv abys mi odpustil.
Dokončila jsem. Celou dobu jsme ai koukali do očí.M:ale proč? Proč si mi to neřekla? Terko prostě... Ja ja nevim.
Řekl a zas sklopil pohledM:až si budeš chtít přijít pro věci napiš.
Rychle odešel. A ja jsem se v tu chviki totálně psychicky zhroutila. Začala jsem brečet. Co mam teď dělat?! Kde budu bydlet? Všechny moje věci byli u něj. Ja mohla jít max k mamce s kterou jsem naštesti už v pohodě. Hned jsem šla za verčou. Ani jsem se nevracela pro věci co jsem měla u nich. Jediný co jsem měla byl telefon kde jsem mela zpravy od verči, martina a Petra?Chaty
Můj blázinek❤️
Zlato asi přijdu domu až zitra odpoledne pil jsem a buden spát u DavidaMui blázínek❤️
Zlatoo si v pohodě?Muj blázinek ❤️
🙁🙁 Haloo? Co zas děláte že si to ani nepřečetešMuj blázinek ❤️
Doufam ze si v pohodě 😖Pak už nic dalši tam byla zpráva od verči.
Verča😝
S petrem je konec. Něco si vzal a seřval mě a následně 'zbil'. Prostě špatný kdyžtak jsem u mamky a je mi na nic😭potrebuju tě.Hned po dočtení jsem se lekla a hned vyrazila směr jeji dům. Na cestě jsem otevřela zpárvu od petra
Péťa🤩
Ahoj princezno promin jestli ruším ale nemohla bys přijít. Udělal jsem hroznou volovinu a lituji toho. Prosím přijdeš ai jediná která poradí a vyslechne 😖❤️.A co mam jako dělat teď?! Martin me opustil a Verča i pezt chtějí abych přišla a vyslechla je?!
Taková trošku kratši kapitola ale brzy vyjde dalši slibuji. A mám na vás otazku kam by měla jít terka prvni za petrem nebo verčou? 🤔
617 slov.
ČTEŠ
Nový život 2
Fiksi PenggemarJe tady 2 část velmi oblíbeného příběhu - nový život. Ale bude to trochu jinak. Celý tohle se odehrává před svadbami holek. Takže abych vás uvedla do situace. Terka chodí s Martinem (greyem) kterého nadevše miluje to jejich vztahu se ale přidá 3 oso...