Musím uznat že flaška se až do tohoto okamžiku vyvíjela skvělé. O svých přátelích a svém příteli jsem se dozvěděla spoustu věcí které bych se jinak nedozvěděla.
„no konečně! Pravda nebo úkol cittová"
Pronese šťastně Kuba. Abych to upřesnila. Celou dobu se mi dařilo to že na mě flaška padla minimálně.„Pravda Vlčku"
Zasměji se.„Podvedla jsi někdy Dominika?"
Po téhle větě ve mě zatrne. Svůj pohled přemýstím na Domču který napínavě sleduje mou ruku a panák přede mnou. Jen pro ujasnění pravidla jsme změnili v trochu víc alkoholickou verzi. Za každou pravdu panák. Můj pohled sjede na chvíli na kamila a pak do své ruky vemu panák a vypiju ho.„s kým? "
Řekne Dominik s kamenným výrazem. Nic neodpovím jen se podívám na Kamila.„ Hoffmann to vážně? Zrovna on?"
Hned se zvedne a jde k sobě do ložnice.„Dominiku! "
Jdu okamžitě za ním. Pro moje štěstí nezamkne dveře proto když vejdu do ložnice vidím ho sedět na posteli rukama jsi prohrabovat vlasy.„Domčo nech mě ti to jen vysvětlit"
On ke mě zvedne hlavu a začne poslouchat.„já-já nevím proč. Nedokážu vysvětlit proč. Prostě se to stalo. "
„Víš proč se to stalo. Přitahuje tě. Všichni to vidí. Ale já jsem si myslel že byste spolu nespali."
Řekne a zvedne ke mě oči.„Dominiku promiň. Bylo to spontání. Byli jsme tady sami a on měl zas kecy začali jsme se hádat a pak... Pak se to prostě stalo."
Po mých tvářích se začnou kutálet slzy.„ ale to že tě přitahuje to nezapřeš. Proč jsi mě celou dobu Vodila za nos? To tě tak bavilo že jsem se tak moc zamiloval?! Zas do kurvy."
„ já tě miluju. Miluju tě jak nejvíc to jde. A ne Kamil mě nepřitahuje... Dominiku kdybych tě nemilovala neodešla bych s tebou od greye. Všechno co se dělo mě se dělo i tobě."
„jo já vím snažil jsem se ti to nějak ulehčit ale teď jen přemýšlím s kým jsi mě mohla ještě podvést abych věděl jak moc velkej kokot jsem"
Dál to nemá smysl popisovat po pokoji se ozývaly všemožny nadávky. S Dominikem jsme na sebe řvali a né málo. Začli jsme vytahovat věci z minulosti až do doby kdy Dominik vykřikl věc která vše změnila.
„ A proč se o to vůbec starám. Jedu na půl roku pryč. Pryč od tebe a všech lži"
Jakmile tohle vykřikne moje slzy se ještě několikrát znásobí.„na půl roku? "
Šeptnu mezi vzlyky. Už neřvu tahle věta mě umlčela.„dostal jsem nabídku na půl roku do Amsterdamu. Vzal jsem to. Chtěl jsem ti to říct."
Sedne si na postel. Už neřve z jeho hlasu je slyšet lítost.„kdy jsi mi to chtěl říct?"
„ zítra. Celej den jsem přemýšlel jak to udělat abys mohla letět se mnou. Ale teď vím že nechci. Už tě nechci u sebe v životě. Terezo.. Rozcházíme se. "
Jen na něj koukám s uplakanýma očima. A padám na kolena. A on? Pouze odejde pryč. Nechá mě tam. Já začnu brečet ještě víc. Po chvilce uslyším že někdo do pokoje vchází. Byl to Tomáš.„Tome my se rozešli"
Řeknu o on si mě okamžitě přitáhne do objetí.„celý jsem to posrala"
Začnu vzlykat na novo. Najednou mi ale přijde textová zpráva.Domča❤️: kdyby ses ptala odlétám v neděli v 11 ráno. A sbal jsi všechny věci. Přijdu zítra ráno.
Nad zprávou se opět rozpláču ještě víc. S tomem začneme balit všechny moje věci. A pak? Pak jdu na ulici. Nebo spíš to byla jedna z množství. Bála jsem se ale musela jsem to risknout. Šla jsem k verče a Petrovi. Po té co zazvoním celá zmoklá u jejich dveří přijde mi otevřít Petr.
„ promiň že otravuji ale... Nemám kam jít. "
„pojď okamžitě dovnitř. Jsi celá zmrzlá. A jak jako nemáš kam jít? Ty a Dominik?"
Celý večer pláču a nejde přestat. Je mi nesmírně trapně. Nejdřív si tu Dominika hájim jak je skvělej a teď mě vyhodil. Samozřejmě on nemůže za všechno. Kdyby nebylo toho incidentu s Kamilem byli bychom spolu. Sice v Amsterdamu ale spolu...
ČTEŠ
Nový život 2
FanfictionJe tady 2 část velmi oblíbeného příběhu - nový život. Ale bude to trochu jinak. Celý tohle se odehrává před svadbami holek. Takže abych vás uvedla do situace. Terka chodí s Martinem (greyem) kterého nadevše miluje to jejich vztahu se ale přidá 3 oso...