Verča
Petr byl furt nejistý a bylo to na něm docela dost vidět. Já stála stále opěrná o futra dveří.
P:ale víš jak to bylo.. Teď jsem konečně šťastnej a s holkou kterou miluju. Musíš to překonat.
Ona se odtahne a smutně se na něj podívá.L:ale... ale Petře vždyť si mě vždycky miloval!
Řekne pro změnu naštvaně.P:Lucie je prostě konec. Už nechci. Takže jestli je tohle poslední věc co jsi chtěla tak můžeš jít.
Ona se naštvaně otočila a odešla. Tohle byla fakt divná holka.J:ta byla divná
Promluvím do ticha a on ke mě zvedne pohled. A zasměje se.P:poď ke mě
Já jdu pomalu za ním hned jak k němu dojdu natáhne ke mě ruce na náznak toho abych ho objala. Já jsem tak hned udělala. Svoje ruce obmotal kolem mého pasu a já nasávala jeho dokonalou vůni.J:ty.. K ní ještě něco cítíš?
Zeptám se nejistě a doufám v zápornou odpověď.P:NE to už nikdy. Jen prostě mrzí mě když ji ty city ničej. Ale musí pochop že už není na 1 místě. To jsi teď ty. Ty jsi ta kterou miluju nejvíc na světě. 💞
Hned jsem ho víc stiskla a usmála se.J:Miluju tě Péťo💞❣️
Zašeptala jsem mu do ucha.P:Ja tebe Veru❣️
Políbí mě do vlasů. A já se usměju. A
Samozřejmě tuhle krásnou chvilku muselo něco přerušit a to byla rána přicházejíci z ložnice. Od Petra jsem se odtáhla a výměnila si s ním nechápavy výraz. Oba jsme se rychlím krokem rozešli do ložnice. Hned jsem uviděla jak je po zemi rozlitá voda a střepy vedle kterých hodí pur pur hned jsem ho vzala do náruče a koukla jestli se nepořezal ale naštěstí byl v pohodě. Petr mezitím hledal diega. Ale jakmile uviděl spadnutou poličku na posteli a vedle ní ležel nevině diego trochu si oddechl. Ale v jeho obličeji byla zlost. Všechny věci které byli na poličce byli schozené na posteli a nějaké i na zemi.P:kurva kluci.
Promluví k nim a já se zasměju. On vezme diega do náruče a zkontroluje jestli je v pohodě. Protože to bylo pro nás teď to hlavní.J:klid péťo odneseme je a já to uklidím. V klidu.
Usměju se a dám purpura na zem před dveře pokoje. On se hned rozejde pryč. Petr i s diegem v ruce odejde a ja zavřu dveře a pustím se do uklidu.Jsem líná to vypisovat prostě uklidila věci co byli rozbitý krom poličky 😂.
Konečně jsem měla hotovo. Věci které byli na poličce jsem položila na menší stolek vedle postele a poličku nechala na zemi to ať si už udělá. Po chvilce se otevřou dveře ve kterých stojí Petr. Hned jde ke mě a políbí mě. Já si spojím ruce za jeho krkem. On po chvíli svoji rukou přehodí moje vlasy na druhou stranu a svými polibky se přesune na můj krk. Já hlavu trochu zakloním a tím mu udělám lepší přístup. Najednou ale Petrovy cinkne mobil on se otráveně podívá ale hned jak zprávu uvidí zděsí se.
J:co se stalo?
Zeptám se zmateněP: Píše mi Terka. Prej ji Martin podvedl jestli bych pro ni mohl dojít musím jít.
Rychle na sebe hodí mikinu a jde pryč.J:počkej jdu taky! Je to moje nejlepší kamarádka musím.
On nic nenamítá a rychle bere klíčky a jde ven.Dál to známe z pohledu terky☺️
Terka
Probudí mě zvuky klíču a následné otevírání dveří. Když od sebe odlepím víčka naskytne se mi pohled na Dominika který je už vzhůru. Nevím jestli se mám bát toho
Že tady teď ležím s klukem na kterýho má Martin dost velký nervy nebo toho že vůbec Martin přišel.
Hned jak vešel do obýváku uviděl mě trochu ještě rozespalou na Dominikovo hrudi. A Dominika. Hned jak přijde vyhoupnu se do sedu a stejně jak dominik.M:Dělaš si ze mě prdel?!
Vykřikne a ja trochu nadskočím. V očích mám hořké a pálivé slzy. On má v očích zlost.J:ne. Tys řekl že Sára je lepší. Tys mě podváděl za zády. Domča včera přišel protože věděl že mi je na nic a že bych si byla schopna něco udělat. Takže bych se měla spíš zeptat tebe.
Řeknu vystrašeně protože nevím co je teď schopnej udělat.M:aha takže pan Dominik je teď ten úžasnej jo?! Vždyť on může za to že ja mám sáru a ty si děvka!
Vykřikne slova která hrozně bolí u srdce.D:ty bys měl radši držet hubu hochu.
Promluví Dominik a ja na něj nechápavě kouknu.D: přiznávám jsem zmrd. Snažil jsem se ji získat zpátky. Ale ona se nenechala. Věděla že by ti ublížila. A ty děláš tohle. Podvádíš svoji holku za jejími zády a hraješ to jak ty nic. Já nevím kdo první vojel svoji tehdy ještě kamarádku v baru a pak šel za svoji holkou a říkal ji jak ji miluje. Tys ji zničil. Zničil a vyměnil si holku co by pro tebe udělal vše. Chtěl jsem jí před tím chránit. Nechtěl jsem ji vidět zas zlomenou.
Dokončí svůj monolog. A já na něj jen zírám a nevím co říct.M:ty bys měl bejt radši zticha. Ty o tom nic nevíš.
D:vím. Věděl jsem to proto jsem ji chtěl chránit. Ta holka je schopna ti odpustit všechno. A já jsem ji ztratil úplně zbytečně do teď si to vyčítam. Ty tys ji jen využíval. Aby sis mohl pak odjet za holkou která sice může bejt hezčí ale holku co má tak zlatý srdce jen tak nenajdeš. Tys ji právě ztratil
Dokončili znovu a ja měla v očích ještě víc slz. Takhle jsem Dominika ještě neviděla. Bylo to Krásný.
M:víte co? Oba vypadněte už vás nechci vidět.
Dominik se začne zvedat a podá mi ruku. Jsem v tranzu. Nevím co mám dělat. Nevím vůbec jestli dýchám(😂).Doufám že se kapitola líbila snažila jsem se jí udělat aby se libila. A mám otázku :co říkáte na to co právě řekl Dominik? Myslel to vážně? Nebo chtěl jen naštvat Martina ? Budu ráda za vaše názory do komentu 😉
1003 slov
ČTEŠ
Nový život 2
FanficJe tady 2 část velmi oblíbeného příběhu - nový život. Ale bude to trochu jinak. Celý tohle se odehrává před svadbami holek. Takže abych vás uvedla do situace. Terka chodí s Martinem (greyem) kterého nadevše miluje to jejich vztahu se ale přidá 3 oso...