Políbil mě..

219 7 0
                                    

Napsal mi Petr.

Chat

Péťa🤩
I když to nepříznám brečim když chodím spát.

Peťa🤩
Princenzo potrebuju tě.


Hned tam budu.

Rychle jsem vstala a šla ke skřini ale najednou jsem uslyšela rány na okno.šla jsem k oknu vytáhla žaluzie a otevřela okno. Pod mým oknem stal Petr.

J:co tady děláš blázne
Zasmála jsem se.

P:cítil jsem se osamoceně.
Udělal smutnej obličej a já se zasmála.

J:tak chvilku počkej za chvíli jsem dole.
Jen kývl a já se šla rychle převlíknout. Vzala jsem si černé džiny a černý triko společne s mikinou. A potichu šla dolů. Jelikož jsem měla už nějaké zkušenosti z dob mých 17 let. Tak jsem to dala úplně na pohodu. Když jsem zavřela dveře. Hned se kolem mého krku obotali ruce. A ne nechtěl mě někdo zabít.

J:čauky
Usmála jsem se a on mě pustil. Následně jsme se objali.

P:děkuji moc že sis na mě udělala čas.

J:to je v pohodě. A kam půjdem?

P:k nám.. Ke mě
Opravil se a sesmutněl.

J:péťo.. Ty si za ní ještě nebyl co?
Jen kývl na  souhlas

J:slib mi že za ní zejtra půjdeš a promluvíte si.
Podívala jsem se mu do očí a snažila se aspoň trochu ho povzbut.

P:dobře ale ty půjdeš se mnou Teda pokud nemáte s Martinem plány.

J:n-ne nemáme.
Falešně jsem se usmála. A snažila se nebrečet. Uvnitř jsem ale trpěla a brečela při každý vzpomínce na něj.
Vyšli jsme směr jeho dům. Celou cestu bylo takový divný ticho.

P:Terko něco se děje poznám to na tobě. Něco je špatně.
Promluvil po chvíli

J:n-e všechno je v pohodě.
Zalhala jsem mu. On už nic neříkal a jen spojil naše ruce a moji pevně zmáčkl čímž by dal takovej menší pocit bezpečí. Šli jsme už díl a já viděla jak někdo bije nejakyho kluka. Chtěla jsem to ignorovat ale když jsem si všimla těch tváří hned jsem Petrovu  ruku pustila a rozběhla se tam.

Verča

Hned když jsem po ránu otevřela oči vyskitl se mi pohled na calina Který kouká do telefonu.

J:brý ráno
Šeptla jsem aby zaregistroval že jsem vzhůru.

C:brý ráno ses konečně vzbudila jo?
Zasmál se a já jen mlaskla a sedla si na kraj postele.

C:a kam chceš jako teď jít?
Zasmál se znovu a já taky

J:no šla bych udělat snídani abychom neumřeli hlady a šla že sebe udělat něco jako člověka
Hned se znovu zasmál slovům : udělat ze sebe něco jako člověka.

C:tak abych tě uklidnil tak tvoje mamka než šla do práce udělala palačinky a člověk si.
Přišlo mi že se chová trochu divně jinak ale to se mi jen zdá.

J:tak tím pádem je jdu připravit zůstaň.
Poručila jsem mu jako psovi 😅😂. Šla jsem hned dolů. Kde se přežiral už můj bratr. Ehm.. Jo mám bráchu jménem Denis je mu 22. Byl v obýváku a koukal na netfix a u toho jedl palačinky. Já šla do kuchyně a palačinky přípravila. Trvalo mi to celkem chvíli. Když bylo vše hotový šla jsem zpět do mého pokoje kde stále ležel calin v posteli.

J:ty si fakt hrozně línej.

On se jen zasmál a já mu podala palačinky a sedla si na stůl co mám v pokoji.

Odpoledne
Calin byl celou dobu u mě a já byla šťastná. Ale chyběl mi Petr.

C:ehm.. Veru
Řekl po chvíli ticha calin.

J:anooo
Usmála jsem se
On místo slov přišel ke stolu na kterém jsem stále seděla. Stoupl si mezi moje stehna a ruce dal na moje boky.

J:c-caline c-o děláš?
Chtěla jsem dát jeho ruce z mých boku ale nepovedlo se mi to.

C: Veru..
Už nic neřekl jen mě políbil...

Omlouvám se za kratší část doufám že se aspoň trochu líbila 🥰

Nový život 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat