doğum günü

117 8 2
                                    


DOĞUM GÜNÜ

Her zaman ki gibi saat 06:00'da kalktım eşofmanları'mı giydim. Sabah koşuma çıktım hep aynı saatte çıkardım. Koşum 5 km sürerdi. Ev yolunda aynı cafeden kahve alırdım. Yine girdim saat 07:00'idi kafede yine ihtiyar Hasan bey vardı. Elinde her zaman aldığı acı kahvesi en uzak masada oturuyordu neredeyse hiç konuşmazdı. Belkide dilsiz di.

Eve gittim. Güzel bir duş ardından işe gittim. İstediğim saatte işe gide biliyorum nede olsa patrondum. Şimdi soracaksınız kaç yaşındasın diye bugün 28 girdim. Bir sürü abuk subuk dosyadan sonra mola vakti gelmişti. Yine her zaman ki kafeye gittim. Aynı yerime oturdum. Gazetemi açtım 4 sayfada "bu güne dikkat et" yazıyordu. Gazetemi çevirirken birden kahve alınan bölüme gitti gözüm. Oradaydı kırmızı şapkalı kırmızı palto giymişti,saçları sarıydı. Kahvesini aldı,arkasına döndü gözleri uzakta olmama rağmen maviliği çok belliydi.

Gülüyordu gülüşü içimi aydınlattı elindeki kahveleri masaya koydu arkadaşlarının yanına oturdu. Arkadaşlarıyla konuşuyor sonrada gülüyordu. Etrafa baktığı her an gözlerini görüyorum. O an gözlerini kıskandım. Kimdi bu kırmızı paltolu kız niye bu kadar dikkatimi çekti? Ayağa kalktım kapıya doğru gittim. Ona gittikçe yaklaşıyordum. Bir anda masanın üstündeki şapkası düştü onu aldım ona uzattım bana baktı gözlerimiz gözlerimize deydi kırmızı dudakları bana gülümsedi bana çok sıcaktı. "teşekkür ederim" dedi . Öğle tatlıydı ki. Hemen çıktım bir şey dememiştim öylece çıkmıştım.

Telefonum çaldı.(küçük cadı)

- Alo abi.

- Evet .

-Ben .... dayım yardıma ihtiyacım var.

-Ne oldu?

-...

Kardeşim telefonu kapattı. Hemen arabaya atladım ve dediği yere gittim. Çok karanlıktı. Burada ne işi vardı? Ne yapıyor bu kız?

ece ?ece?

Birden bir ışık patlamasıyla . Hepsi bir anda.

* mutlu yıllar ege iyi ki doğdun.

Eceye doğru gittim ona sarıldım.

beni çok korkuttun küçük cadı.

başka seçeneğim yoktu. Başka türlü gelmezdin

sen çağırdığında. Nerde olursam olayim ister dünyanin öbür ucunda olsam yine gelirim sen benim tek varlığımsın. Küçük cadımsın.

ahh .... Abi. Beni ağlatacaksın. Kes şunu artık bir dilek tut ve mumları üfle.

" dileğim küçük cadımın yanımdan hiç ayrılmaması." nefesimi tutum ve mumları üfledim.

Küçük bir kutlamadan sonra şirkette dönerken yağmur başlamıştı. Son anda kırmızı ışığı fark edince frene öyle bir bastım ki. Lastiklerden korkunç bir ses çıktı. Tam döndüğümde onu gördüm. Korkmuş,ıslanmış ve sinirliydi. Bana doğru yürümeye başladı. Hızlıca kapıyı açtı. Gözlerinin maviliği dahada koyulaşmıştı. Saçları sırılsıklamdı.

derdin ne senin? .... beni duymuyormusun? Sağarmısın?

ne? güzel duyuyorsun ama göremiyorsun galiba. Kırmızı ışıkta durulur. Ah siz zenginler kendinizi bir şey sanıyorsunuz.

ben öözür dilerim. Işığı son an fark ettim. Gerçekten üzgünüm.

öyle olmalısın.

sizi bırakmak isterim. Bir özür gibi düşünün. gerek yok ıslağım sizin lüx arabanızı ıslatmak istemem. Siz işinize gidin.

hayır. Arabaya binin. siz defolup gitseniz diyorum.

Diyerek kapıyı sertçe kapattı. Bu kadar güzel bir kız nasılda bu kadar kaba olabilirdi? Ama kızgınken çok güzel. İş yerine geri döndüm. Sekreterime tüm toplantıları iptal etmesini söyledim. Odama geçtim. Bilgisayarı açtım. Bugün tam gazete okuyamadığım için haber sayfalarına girdim. Dikkatimi. Geçenlerde yaptığım röportaj çekti.

- kalbimizde biri var mı?

+ nasıl?

-kalbinizin sahibi var mı?

+ benim kalbimin sahibi yok.

- sizin yanınızda pek çok kadın var ama sizi şimdiye kadar bir kadınla ne gördük ne duyduk.

+ ee ne olmuş?

- peki aşkı hiç tatınız mı?

+ aşk mı? Yoo hayır bana daha uğramadı.

- peki neden?

+ İşkolik bir adamım sanırım. O yüzden kadınlara ayıracak zamanım olmuyor. Hayatımda ki tek kadın kardeşim ece

- peki hayatınıza biri girdiğinde onu basından saklarmısınız?

+ size tek göstereceği kadın karım olacak kişidir.

- hmm peki

+ benim diyeceklerim bu kadar size hakkımda bu kadar anlata bilirim.

- bizim ile bu bilgileri paylaştığınız için teşekkürler.

+ asıl ben teşekkür ederim

Şimdi o kadını buldum mu acaba.?

AŞK küçük bir felakettir...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin