3.bölüm

60 20 5
                                    

Merhaba canlarım yeni bölümle karşınızdayım uzun bölüm olacak hadi vakit kaybetmeden okumaya başlayın yorumlarınızı merak ediyorum 😍😍😍❤️❤️❤️

°°°°°°°°°°°°°°°°°°

°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3.BÖLÜM: HİSSİZLİK.

Sevilmek  nasıl bir duygudur bilen var mı?
"sevmek" bak  işte onu çok iyi biliyorum.
Ben yıllardır bir denizin üstünde kırık tahta parçasının sürükleniyorum kim görse benden kaçtı neden mi çünkü ben ateştim benim kirik bir kalbim vardı kimse görmedi o kırık kalbi. sevmezlerdi, neden sadece sevilmek  için çıkar mı gerekliydi galiba öyle herkes çıkarları için severdi oysa ben onu beni terk edip gidişinde bile sevdim ama o çıkarları için sevdi neden dedim? "Neden?"  sevmek çok mu zor. Beni de  çıkarsız sevseler olmazmıydı.

🌊🌊🌊🌊🔥🔥🔥🔥

"Şey ben gitsem iyi olur. "dedim.
kalkarken kolumda sıcak parmaklar hisettim başımı yana çevirdim kolumu tutan parmaklara baktım ve sonra o iki çift mavi okyanus mavilikerinde kayboldum bir an.
o ince sesi kulaklarımı doldurdu.

" lütfen anlat belki rahatlarsın. " masum çocuk gibi çıkmış tı sesi, okadar güzeldi ki aynı sesi slov şarkıları andırıyordu. zarif,yumuşak,yenkinli . Bu düşünceleri kafamdan çıkardım.
"ben ne düşünüyorum böyle" dedim içimden. kafamı iki yana salladım bu anın büyüsünden hemen çıkmalıydım.

"Tamam "dedim. ve yanına oturdum, o an telaşla ayağa kalktı sanki birşey olmuştu elini boynuna getirdi ve gereğince  üstümü süzdü. napıyordu bu salak, davranışlarına anlam veremiyordum.

"şey.... Bu halde burada oturamazsın istersen yani... Şey evim yakınlarda birkaç parça var. İstersen gidip giyine bilirsin." dedi hala eli boyun tarafını kaşıyordu onun sözlerinden sonra üstümü süzdüm doğru söylüyordu ama onunlada gidemezdim aklıma mert geldi elime telefonu aldım ve merti aradım sonuçta o beni almaya gelirdi.

ÇALIYOR.... ÇALIYOR... ÇALIYOR....

Bir türlü açıyordu kafayı yiyeceğim yaaa.. Telefonu kapattım çünkü merti uykusundan hayatta kimse kaldıramadı galiba uykusunu alabilmek için telefonunu sessize aldı bir dahakineonu uyarıcağım bir daha telefonnunu sessize almıcak.

Karşımdaki çocuk yaptığım hareketlere bakıyordu. anlam veremiyordum yaptığım hareketlere.
Kuvağımdaki telefon tekrar titredi.

"ÖZEL NUMARA"
Telefona şaşkına banktım vakit kaybetmeden hemen açtım yine aynısı oldu ses yoktu daha fazla dayanamayıp konuştum.

"alo buyrun kimsiniz" dedim  karşımdaki çocuk bana kaşları çatılmış şekilde bakıyordu.

"Alo ordamısınız" dedim sadece nefes alış vermişler geliyordu o nefes alış verişi anımsıyormuydum bilmiyorum ama tanıdık geliyordu. Yine telefon yüzüme kapandı. Çaresizce telefonu kulağımdan indirdim
"kimsin sen" dedim titreyen sesimle karşımda bana bakıyordu.

🎶müziğin Melodisi🎶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin