Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi:-):-):-) mülti medya ateşş❤️
💦🔥💦🔥💦🔥
Bir istiridyenin kıymetli incisini
Sakladığı gibi saklarım seni...Sevgi okadar güzeldik sevdiğini korumak ona bir adım yakın olup ama aslında milyonlarca uzaktasındır su da öyleydi.
Ben seni çok sevdim.
Ben seni çok sevdim
Ben seni çok sevdim
Belki zordur anlaması sessizliğimden...Ona aslında dokunmak istese bile aslında dokunamıcağı kadar uzak yerdedir bekler kalp beklemek seven için kolaydır bekler sevdiğinden azından çıkan şu iki kelimeyi
"seni seviyorum" bekler şanslıysa sevilir eğer sevilmezse işte o en acıdır düşünsene sevdim dediğin birinden o iki sevdiğin kelime çıkıcağına "seni sevmiyorum" ne acı ama o iki kelimeyi söylemisinden korkuyordu su da ama napsın eninde sonunda ateş öğrenicekti "seni seviyorum mu? Diyicekti yoksa" seni sevmiyorum mu? Hangisi suyun cevabı olucak tı?...💦🔥💦🔥💦🔥
5. BÖLÜM: (BELKİ ZORDUR ANLAMASI SESİZLİĞİMDEN...)
ATEŞ...
kapıyı zorlandığını fark etmiştim galiba anahtarda sorun vardı bu kız bana çok garip gelmişti diğer kızlar hepsi şuan evimde bitmişken bu kız onlardan çok farklıydı.
Arabadan insem mi acaba yardıma ihtiyacı vardır desemde kapıyı sonunda açtı arkasına döndüğünde gözlerine baktım tabi o beni göremez Di camlara film çekilmişti başımdaki belalardan dolayı arabanın içini görünmemesi için yaptırmıştım ben düşüncelere dalarkan kafamı iki yana salladım ve tam gidicekken arabanın önünden 50-60 yaşlarında bir adam güneşin kapısını çaldı güneş benim gittiğimi biliyordu galiba ama adamda da tam sarhoş tipi vardı bu gecenin bir vaktinde kızın evine neden sarhoş biri gelsin ki kapı tam açılıcakken arabayı hızla biraz öne doğru getirdim ve arabadan çıktım.
Evin karşısında ki arabaya doğru eğilerek koştum, umarım kötü bir şey olmaz. kimdi ki bu adam? ne saçmalıyorum ben böyle, daha kızı buğün tanıdım gerçi tanımak mı denir ona emin değilim daha çok kurtardım.
Güneş sanki karşısında uzaylı varmış gibi adama bakıyordu adam sanki kendi eviymiş gibi girdi eve nolucak şerefsiz . Ğüneş kapıda hala öyle beklerken sanki aklı yeni başına gelmiş gibi kafasını iki yana salladı ve sert bir yüzle adama bakıyordu tabi buradan konuşulanları duymuyorum ama duymama sakınca da yoktu adam bela olabilirdi.
Biraz daha yakınlaştığımda kapı açık olduğu için etrafı görebiliyorum kapıya biraz daha yaklaştım ve evden kırılma sesi geldi.
Noluyor lan!!!
Gelen sesleri dinlemeye başladım.
"sen ne hakla benim karşıma çıkıyorsun pis katil!!!" diye bağırdı güneş.. Bidakika ya evde şu an katilimi vardı kim ki bu ya güneşe bir şey yaparsa o temiz saf kıza elini kaldırırsa o elini musait!! Neyse ateş küfür yok sinirlenme Bi dinle evet, evet dinlicem ilk önce ama sonra ağzına sıçtım onun.
" o kaltak gibi sin aynı annene benziyorsun noldu buraya izmir den mert arkadaşınla sürtmeyemi geldin ahh dur sana sorarsam okumaya dersin ama ben yemem nerede o şerefsiz çıksın yoksa senin canın yanar bir zamanlar annenin canının yandığı gibi. neredesin lan it!! "
Diye bağırdığını duydum ben anlamadım yani kızın annesini Bi dur nasıl ya bir bok anlamadım. ben iflas siz devam edin.
" anneme kaltak diyemezsin sen... Sen iğrençsin senden doğumdan beri nefret ettim hala da ediyorum iğrenç yaratık nasıl çıktın hapisten yada kaçtın mı demeliyim" demesin kalm adan evde bir tokat sesi yankılandı daha fazla beklersem kudururdum ve de beklemedim çıktım kükrercesine bağırdım.
" lan itt!!! o kıza bir daha dokunmıyacaksın anladın mı beni lan!!!" diye evi titretir cesine çıktı sesim, adam da ne ürkme vardı nede koruma normalde benim bu sesimi duyan insanlar yanıma bile yaklaşmazlardı adama bak ya şerefsizliğin daniskası var adamda..."sen kimsin lan" dedi bana karşılık sesi hafif yüksek çıkmıştı.
Güneşin dudağından kanlar akmaya başlayınca ikinci defa içim sızladı bir kadın için.. ilk " sevda" diye bir sevgilim vardı ama o kansere yakalanınca bu dünya ona zindan oldu ben onu ne kadar hayatta tutmaya çalışsamda kanseri yenemedi. ondan sonrada bende ne birisine adam gibi bağlandım ne de sevdim ama sanki bu kızda beni kendine çeken bir sıcaklık vardı ve ben umarım o sıcaklıkta yanmazdım. Ne saçmalıyorsun kızın belki sevgilisi var ne saçma düşünüyordum ben bunları kafamdan kovduğumda kızın bileğinden tutup kendime çektim sorgusu soalsiz geçti kim bilir kıza neler yaptı it!!
"sana ne lan şimdi nurdan si***** git" diye bağırdığım da güneş arkama daha çok yanaştı sanki korkuyor gibiydi.. ama bende ateş sem bu kızı koruyacaktır... Nokta..
"senin ben simdi ananı bacını s**** dediği an bende şarteller attı adama yumruğunu geçirdiğinde adam bayılmıştı ohh canımda deysin.. Noluyor lan bana yemin ederim içime Aykut kaçtı töğbe töğbe Allah korusun ona asla benzemek istemem tamam can dostum olsa da kız gibi hareketleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎶müziğin Melodisi🎶
Roman d'amourBir insan hayatında bu kadar yıpranmamalıydı, hayat onun karşısına daha ne zorluklar çıkartacaktı... Bir umudu olmalı insanın, ilk bahar güneşi gibi🍁☀️