Merhaba canlarım yeni bölümle karşınızdayım:)
11.bölüm :gerçekler acıtır ama kanatmaz
Hayat yaşadıklarımızdan çok hayal ettiklerimiz değilmi zaten🍁🍁
Hayal etmek sizce nedir? İnsan bu hayatta tek satırlara sığınır yada hayallere bu koca dünyada kimsenin hayali aynı değildir bir insan belki yaşamayı hayal eder diğeri ise sevgiyi hayal eder herkesin hayali çok farklıdır bazende o hayali farklı kılansa kurduğun hayalin içindeki insanlardır.
11.bölüm :gerçekler acıtır ama kanatmaz.
... ATEŞ...
Gözümü yavaş yavaş aralarken evden yanık kokusu geliyordu eee ama ben burdayım kim var lan evde.
Hızlıca yataktan kalktım ve elime silahımı aldım sonuçta hırsızdan olabilirdi ama neden evi yaksın dimi.
Hızlıca ama temkinli adımlarla merdivenlerden aşağı indim ve evet benim gerizekalı arkadaşlarım kahvaltı yapmaya çalışıyorlar."sizin ne işiniz var burda" dedim hafif sinirli göstererek aynı zamanda silahı da onlara doğrıultuyordum.
Burak hemen elindeki tavayı fırlattı ve elini teslim olur gibi iki yanına açtı bu çocuk salak diyorum Herşey den korkuyor ya.
Sinan da elini iki yanına açtı ve burağı kendi önüne siper etti. Bu ikisinden başka kimim vardı ki zaten.
"abi valla ben birşey yapmadım bu dedi gidelim dedi kahvaltı. Hazırlayalım dedi ama işte heryer berbat oldu hiç, hiç canını sıkma şirketten temizlik görevlilerini çağırırız" dedi Burak bende silahı masanın üstüne koydum ve onların en gıcık olduğu şeyi yaptırıcaktım.
"Hayır burayı siz temizliceksiniz" dedim sırf onlara inat onlar benim uykumdan uyandırıyor ama.
"Burak duydun" deyip Sinan sandalyeye oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎶müziğin Melodisi🎶
RomanceBir insan hayatında bu kadar yıpranmamalıydı, hayat onun karşısına daha ne zorluklar çıkartacaktı... Bir umudu olmalı insanın, ilk bahar güneşi gibi🍁☀️