Merhaba canlarım yeni bölümle karşınızdayım ❤️💕💕
8. Bölüm : yağmurları durdururumSevgi çok farklıdır evet bazen bir ihtiyaç bazense umutdur birinin yaşama sebebi olmak bam başka bir duygudur. Yaşamak için umudun olması yada sebebin olması lazım peki seninki hangisi?
🍁🍁🍁🍁
Eve girdiğimde hala herşeyi bıraktığım gibi yerindeydi sadece o yoktu artık yerimi öğrendiğime göre belli rahatsız edecekti Onun için hemen Mert'i aramam lazım Çünkü her şeyi o onu anlatmam gerekenler vardı sabah için Mert'in yanına gitmek ti. üstümü değiştirdikten sonra Yatağıma girdim gözlerime yorgunluk düştü ve gözlerimi kapatarak uyudum..
🍁🍁🍁🍁🍁
Gece ara sıra uyansan da yine de rahat bir uyku çekmiştim Çünkü artık güveneceğim başka birileri de vardı insa bazen susar konuşamaz Anlatmak ister ama anlatamaz işte ben de böyleydim Hala da böyleyim bakmayın Öyle Çünkü öyle yorgunum ki hayat beni öyle yordu ki yani kelimeleri satırları sığdıramam anlatamam Çok zor dönem geçirmiştim hala devam ediyor ve annemin o gün gözümün önünde vuruluşu asla aklımdan gitmiyor ve bunu da bir Düşünsenize Babanız yapıyor ne kadar garip ne kadar acı Tamam Ben 5 yaşında yaşamayı öğrendim Hayatın ne kadar acımasız olduğunu öğrendim işte benim hayatım bu insanlar işte böyledir güvendiğiniz insanlar sırtınızdan vurur ama güvenmediğiniz insanlara ise sırtınızda elini koyar Hayatın kanunu ne kadar ters değil mi sanki insanlar Herşey Tepetaklak. gibi. işte Zor olan da bu yapmak istediklerinizi yapamamak gitmek istediğiniz de gidememek. yaşamak istediğiniz yaşayamamak İşte benim hayatımda böyle.
Kahvaltı yaptıktan sonra Mert'in yanına gidiyorum baştan aşağı her şey onu anlattım Tabii şu an karşımda deliriyor neymiş neden arama mışım açsaydın telefonlarını dememek için kendimi zor tutuyorum
" ne Güneş Sen beni nasıl aramazsın zaten lüks bir mekan tutmuşlar oktay abi gil Dün de onun yanındaydım Onun için telefonlarını doğru düzgün açamadım Aynı zamanda şu ev işi halalddu bile bendesin sus cevap verme eşyalarını toparla hadi"
Şey mert ben ne diyeceğimi bilmiyorum yani teşek-"dememe kalmadan sözümü kesti.
" Sus teşekkür falan yok sen benim kardeşimsin anladın mı senin yanın
Benim yanım onun için şu Teşekkürü bile kullanma"dedi bana bakarak bazen bu çocuğu hakettim diye nasıl bir sevap işledim diyorum o benim herşeyim eğer şuan o olmasaydı ben belki yaşayamadım bile ona bir can borcum var zaten onu asla unutamam ."Peki bu zengin veletleri mekanı neredeymiş" dedim gülerek
"Şilede buraya tamı tamına 1 saat uzaklıkta orada Oktay abi bize 1 haftalık otel ayarlanmış yani 1 hafta ünüversiteyi asmak zorundayız zaten yarın yola çıkıcağız onun için buğün gitsek iyi olur daha saat 8 saat 9 da orada oluruz derslere girip hemen geri çıkarız" dedi telefonuna bakarak bazen bu çocuk mühendis olmalı diyorum bu zekayla bir insan neden gitar çalarki evet çok güzel çalıyor aman canım kendi tercihi gerçi benim için girdi bu yola sırf Ben küçüklüğümden beri solist olmak istediğim için beni yalnız bırakmamak için gitar çalmaya başladı biliyor musun bu çok güzel de ilerledi ama yine de benim yüzümden Hayallerinden vazgeçme dedim yani kendimi suçlu hissediyorum ama onunla da hep mutluyum mutlu ediyor beni Kimsenin yapamadığını yapıyor işte tam bir güç süper kahraman gibi ben 16 yaşındayken intihar girişiminde bulundum Evet biliyorum aptalca korkakça git destur olamadım beni tek ayakta tutan mert'te Yani onun sayesinde yaşıyorum ben Şu an yani bu kadar güzel bir arkadaş arkadaş bile diyemiyorum yani çok farklı bir şey sanki pelerinsiz Kahramanlar gibi ayatta böyle arkadaşlarınız varsa İşte en güzel yaşamak sebebiniz budur Bunu asla unutmayın korkak olup da yanınızda kıymayın Çünkü o kadar güzel şeyler var ki hayatta Siz sadece hayatı kötü tarafından baktığınız için güzeli göremiyorsunuz artık hayatım güzel tarafından bakmayı da öğrendim çünkü o kadar güzel şeyler var ki toz pembe Hayat Gibi Masallardaki gibi neyse fazla konuştun değil mi iç sesim.
Bencede biraz susarmısın senin düşünklerin yüzünden ben kendim bireyler düşünüyorum.
Bazen bir Sesin neden bu kadar geri zekalı olduğunu çok düşünüyorum.
Amann canım neyse bunu daha fazla düşünemiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎶müziğin Melodisi🎶
RomanceBir insan hayatında bu kadar yıpranmamalıydı, hayat onun karşısına daha ne zorluklar çıkartacaktı... Bir umudu olmalı insanın, ilk bahar güneşi gibi🍁☀️