Taehyung'dan
Elimi saçlarımdan geçirip, Jimin'in okula gideceği sürede ne yapacağını düşünmeye başladım. Birisinin bana sarılması ile irkildim.
"Bulacağız bir yolunu güzelim, uyu artık."
Yoongi'nin sesini duyunca istemsiz bir gülümseme olmuştu yüzümde.
Bir haftadır fazla yakındık. Sevgili değildik belki ama öyle davranıyorduk ve ben ona karşı bir şeyler hissettiğimi anlamıştım. Onu abim ya da sıradan bir arkadaşım olarak görmüyordum. Ondan hoşlanıyordum.
"Elimde değil."
Dönüp ona sıkıca sarıldım. Evet, onunla aynı odada kalıp, aynı yatakta yatıyoruz, ne var yani? Fazlasıyla mutluluk verici..
Saçlarımı okşamasıyla gülümsedim.
"Sen uyuyana kadar saçlarını okşamamı ister misin? Hem bana da sarılabilirsin, bak Jimin'e bile zor izin veriyorum."
Gülümsedim. Smsıkı sarıldım ve kafamı göğsüne koydum. Bu bir nevi 'saçımı okşa' demekti.
Kıkırdayıp saçımı okşadı. Huzur ile gözlerimi kapattım.
________________
Herkes okula gitmişti ama Jimin'in daha saati olduğu için o ve ben kalmıştık. Ben bugün derse girmeyecektim o da birazdan uyanır diye ona ve bana kahvaltı hazırlamaya başladım. Onun için üzgündüm ve endişleniyordum çünkü bir şey olsa kendisini koruyamayacağını biliyordum. Bu yüzden onu okula ben götürecektim bugün.
Kahvaltı hazır olunca yukarı çıkıp odasına girdim. Uyuyor mu uyumuyor mu bilmiyordum ama dalmıştım işte.
Yatakta çok sevimli bir şekilde uyuduğunu görünce koşup üstüne atladım ve adını bağırarak üstünde tepindim. Genelde hep bunu yapardık birbirimize.
Gözünü açıp yumruk yaptığı elleriyle ovuşturup bana baktı.
"Günaydın~"
"Günaydın ufaklık. Kalk ve üstünü giyin yoksa üstünde tepinmeye devam ederim."
Dediğimi yaparak üstünde tepindim ve kahkaha eşliğinde bıraktım.
"Ne bu enerji sabah sabah ya?"
Güldüm.
"Aşağıya gelmezsen en sevdiğin kreplerin hepsini ben yerim."
"Hayır dur hemen geliyorum."
Gülerek odadan çıktım.
_________________
Kimse beni almaya gelmeyince eve uçarak gittim. Kapıyı açıp içeri girdim ve herkesi salonda görünce yanlarına gittim.
"Jimin, bundan sonra her gün seni biz bırakıp biz alacağız. Zaten bir kaç ay sonra sınava gireceksin. O zamana kadar güvende olmanı sağlamamız gerek."
Jongin'in sözü ile kafa salladım.
"Ben götürürüm. Zaten ilk derslerim çoğu zaman boş oluyor. Son dersleri de ayarlarım bir şekilde." Jungkook hyung'un sesi ile ona kısa bir baktım ve diğerlerine döndüm.
"Evet Jungkook. Senin olman en mantıklısı."
Gülümsedim. Mingyu bana imalı imalı baktı.
"Ne gülüyorsun öyle geldiğinden beri."
"Bugün kimya dersinden 100 aldımda ona seviniyorum."
Jungkook hyungta benimle birlikte gülümsedi. Dün güzelce ders anlatmıştı. Tabii ben en çok onu izlemiştim ama neyse.
Odama çıktım, güzel bir duş alıp üstüme rahat bir şeyler giydim. Tam aşağıya inecekken telefon çaldı.
Gidip aldım ve kim olduğuna bakmadan açtım.
"Efendim?"
"Bebeğim."
Hassiktir ya ben niye hemen açtım ki. Şerefsiz herif aramıştı.
"Ne istiyorsun?"
"Aslında bedenini. Tam altımda olmalık, öyle değil mi güzelim?"
"Orospu çocuğu."
"Aaa ayıp oluyor ama bebeğim. Altımda inlerken de böyle diyebilecek misin acaba?"
"Cole. Kes boş yapmayı ve ne istediğini söyle."
"Sadede geliyorum. Benim olmanı istiyorum."
İğrenç kahkahasını duyunca yüzümü buruşturdum. Az kalmıştı. Bir kaç ay sonra sınava girip kurtulacaktım bu piçten.
Sarhoş olduğu belliydi bayık konuşuyordu. Telefonu kapatıp yatağa oturdum ve ne yapmam gerektiğini düşündüm. Göt kafa beni asla rahat bırakmıyordu.
Hyunglarıma söylememe kararı aldım. Boş yere sinirlenmesinler diye. Aşağıya indim ve hiç bir şey olmamış gibi gülümseyerek Yoongi hyungun dizine yattım. Hemen saçlarımı okşadı.
"Yoruldun mu miniğim?"
Kafa salladım.
"Tae, güzelim, yanında battaniye var onu getirir misin?"
Ani bir hızla kalktım.
"Güzelim mi dedin sen?"
"Evet?"
"Ya sizin aranızda ne var? Zaten bir haftadır hep birliktesiniz."
Güldü.
"Kıskandın mı?"
Göz devirdim.
"Hayır, sadece kardeşinden ne sakladığını merak ediyorum."
"Bir şey saklamıyorum. Tae yakın arkadaşım."
Gözlerimi kısarak baktım. Sonra aklıma Cole geldi ve suratım düşerek bacağına geri yattım.
İçimde çok kötü bir his var.
_______________
Yazarken gerim gerim gerildiğim bölümlere geliyoruz sanırım...
Hep iyi olun. Sizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible~ Jikook
RandomAynı evde kaldığı hyunguna aşık oldu Jimin. Ama daha kendi bile farkında değil. Tek istediği onu seven birinin olması.