Bölüm-8

9.1K 674 368
                                    

Jungkook hyungun bana neden bu kadar korkunç baktığını anlayamadığım için gergin bir şekilde yemek yedim. Okula gitmem gerekiyordu ama gitmek istemediğim için dudak büzerek kalktım ve odama dudak büzerek gittim. Bu benim kendi çapımda hayata trip atma şeklimdi.

Üstüme okul formamı giydim ve yavaş adımlarla aşağıya indim.

"Ben bugün okula gitmezsem bence hiç bir şey olmaz. Her gün okula gidemem ya."

Salonda koltuklarda oturan hyunglarıma karşı konuşmuştum ve hepsi aynı andan bakınca yutkundum.

"Okula gitmek istemiyoruuuuum~"

Belki aegyo işe yarar diye yapmıştım. Jongin hyung gülmüştü.

"Bence de gitmesin zaten son sınıf evde çalıştırırız onu."

Gülümseyip Jongin hyungun yanağını öptüm. Kesinlikle beni çok iyi anlıyordu.

Bana bakıp göz kırptı. Umarım öpmemden dolayı yanlış anlamaz diye düşünüp geri çekildim ve hyunglarıma baktım.

"Ee sizce?"

"Jimin bunu sorman bile hata. Düş önüme okula götüreceğim seni." Dudak büzdüm. İlk kez  Jungkook hyung benimle bu kadar sert konuşuyordu.

"Ama hyung sen demiştin ki e-"

"Jimin düş önüme dedim!"

Yutkunup kafa salladım. Ne vardı da bağıracak sanki. Önden gidip ayakkabılarımı giydim ve ondan önce çıktım. Kesinlikle kırılmıştım bu yüzden hyunguma bakmadan arabaya binip kollarımı önümde birleştirdim. Dudaklarımı büzüp kaşlarımı çatınca da küs olduğumu belli ettim.

"Çocuk gibi davranmayı kes Jimin. Lafımı ikilettin ben de bağırdım. Seni daha önce uyarmıştım zaten."

Aşırı sert sesiyle konuşmuştu. Ona döndüm.

"Hyung bir şey mi yaptım? Seni kızdıracak falan ne yaptım da bu kadar sertsin?"

Göz devirdi.

"Ben senin hyungunum Jimin. Ve bir sevgilin olursa bunu ilk benim bilmem gerekir öyle değil mi?"

Sesi biraz daha yumuşamıştı  kafa sallayıp bedenimi ona döndürdüm.

"Evet hyung zaten ben sana söylemiştim eğer sevgilim olursa sana söyleyeceğim."

"Zaten bir sevgilin var!"

Ne?

"Hayır."

"Jimin bana yalan söyleme. Jongin ile sevgili olduğunuzu biliyorum."

Kaşlarımı çattım. Öyle bir şey yoktu Tanrı aşkına neyden bahsediyordu?

"Hayır hyung. Jongin ile sevgili değiliz. Ve eğer olsaydık zaten ilk önce sana söylerdim. Lütfen yanlış şeyler düşünüp bana bağırma."

Biraz durdu.

"Gerçekten sevgili değil misiniz? Ama onun yanağını öptün?"

Göz devirip yanağını öptüm.

"Seninde öptüm. Tüm hyunglarımın yanağını öpüyorum. Onlarda benim yanağımı. Hiç biri ile sevgili değilim hyung. Artık bana inanır mısın? Çünkü çok kırıcı olmaya başlıyorsun."

Hayatım boyunca hiç bu kadar ciddi konuşmamıştım sanırım. Kafa salladı.

"Özür dilerim güzelim."

Affetmedim.

Kafa salladım. Kesinlikle uzun bir süre benden soğuk yiyeceksin Jeon Jungkook. Ben sana koşulsuz şartsız güveniyorum. Sen neden bana güvenmiyorsun ki?

Okula geldiğimizi farkedince inip hiç ona bakmadan sınıfıma ilerledim. Taemin'in yanına oturdum ve ders başladı. Ne yani? İlk ders matematik mi? Kahretsiiiin..

__________________

Tekrardan merhaba. Biraz kısa ve boş oldu.

Impossible~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin