Jimin'den
Gözümü bembeyaz odada, makine sesleriyle açtım. Neredeydim ki ben?
Etrafıma bakınca hastane olduğunu anlamam uzun sürmedi. Hareket edince sağ omzumda keskin bir acı hissettim.
"Ahh.. siktir."
Cole'un beni vurduğunu hatırlayınca sinirle nefes verdim.
"Orospu çocuğu ne olacak."
Bu sefer kendime daha çok sinirlendim.
"Ulan Jimin! Ne güzel küfürsüz yaşıyordun şimdi ağzından küfür eksik olmuyor. Göt kafalı."
Kendime de bir güzel sövdükten sonra neler olduğunu tekrar anlamış ve neden odada tek başıma kaldığımı düşünmeye başlamıştım. Hyunglarım neredeydi?
Kapı aniden açılınca beklediğim cevabı almıştım Jungkook hyung gelmişti.
"Güzelim?"
"Gelsene hyung."
Ah doğru. Biz onunla öpüşmüştük öyle değil mi? Tanrım... Tüm kanın yanaklarıma hücum ettiğini hissedebiliyordum.
"Ağrın var mı?"
"Eh, biraz."
Kafa sallayıp yanımdaki sandalyeye oturdu ve elimi tuttu.
"Sana bir şey olacak diye çok korktum. Hepsi Jongin'in yüzünden."
Göz devirip kendi kendine mırıldanmasıyla elinin içindeki elimi çıkarıp onun elini tuttum.
"Onun hiç bir suçu yok. Bu kadar sorumsuz olmamam gerekiyordu. Cole piçinin beni takip ettiğini bildiğim halde dışarı çıkmamalıydım. En azından yanımda siz yokken."
Bana keskin bir bakış attı.
"Sen ne çok küfür etmeye başladın öyle?"
Sevimlice gülümsemeye çalıştım.
"Bu sondu. Gerçekten."
Gülüp saçımı karıştırdı.
"Şaka yaptım bebeğim."
Kapı yine açılınca oraya baktım.
"Böldüğüm için üzgünüm ama kuzenimi biraz daha görmezsem ve Mingyu biraz daha konuşmaya devam ederse katil olacaktım."
Kıkırdadım. "Gel noona."
Kapıyı kapatıp girdi. "Ben senden izin mi aldım da gel diyorsun bücür?"
Gözlerimi kıstım.
"Yine formundasın noona."
Güldük.
Yanıma gelip saçımı karıştırdı.
"Orospu çocuğu nasıl da vurmuş ya."
Üzgün bir şekilde kendi kendine söylendi. Bende saçımdaki elini tutup öptüm. "Benim noonam bana çok iyi bakar ve iyileşirim." Güldüm.
"Biz neyiz burada?"
Jungkook hyung ve Moonbyul noonam komik bir tartışmaya girdiklerinde gülerek kafamı arkama yatırdım ve olanları düşünmeye başladım.
Jungkook hyung ile ne olduğu belirsiz bir ilişki içindeydik. Sahi, ilişkiydi bizimki öyle değil mi?
Öpmüştü beni. Beni sevdiğini de söylemişti. İlişki evet. Bizimki bir ilişki.
______________
Yatakta dikleşmeye çalıştım ama giren sancı ile inledim. Omzum eskisinden iyiydi ama hâlâ daha acıyordu ve vücudumda bıraktığı çeşitli izler vardı. Sırtımda kemer ve bir kaç bıçak, vücudumda da tekmelerden kalan morluklar vardı. Kaşım ve dudağım patlamış, sağ elmacık kemiğimin üstünde kocalaman bir morluk vardı. Evet kocalaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible~ Jikook
De TodoAynı evde kaldığı hyunguna aşık oldu Jimin. Ama daha kendi bile farkında değil. Tek istediği onu seven birinin olması.