"Ya hyung git başımdan uyuyorum görmüyor musun?"
Çatık kaşlarımla Yoongi hyung'a baktım. Uyandığından beri kafama vurup okula gitmem gerektiğini söylüyordu.
"Hyung okul tatil. Bugün haftasonu ne okulu ya~"
Aegyo ile karışık konuştuğumda az önce ona 'git başımdan' dediğimi unutturmaya çalışıyordum. Ama kafama inen şaplak unutturamadığımı gösteriyordu.
"Bir daha bana o tarz şeyler söylersen sinirlenirim ve seni döverim. Sinirli halimi görmek istemezsin değil mi miniğim."
Masumca baktım. Bana küçüklüğümden beri bu tarz kelimeler kullanırdı. Ve gerçekten ama gerçekten çok sinirli biriydi. Sinirlenince hem ağır konuşur hem de vururdu bu yüzden görmek istemezdim.
"Özür dilerim hyung sadece uykuluyum ve kafamı çok acıttın."
Kafamı gülerek öptü.
"Dün o kadar ısrar ile dans kursuna yazıldın ve şimdi kalkmıyorsun Jimin. Gerçekten sinirleniyorum."
"Hyung haftaya haftasonu başlayacak kurs. O yüzden kalkmıyorum."
Kalkıp yanağını sulu bir şekilde öpüp kıkırdadım. Sulu öpmemi asla sevmediği halde hep öyle öperdim. Bana kızmaya kıyamazdı.
"Iyy Jimin."
Yüzünü buruşturarak yanımdan kalktı. Ben de uykumun olmadığına kanaat getirip kalktım. Banyoda işimi halledip üstümü giydim ve aşağıya mutfağa indim. Yoongi Hyungun ailesi çok zengindi ve hem onu hem beni çok seviyorlardı. Bu yüzden bize bu evi alıp içini zevkimize göre donatmış ama sonra her şeyinize kendiniz bakın demişlerdi. Yani evin faturaları biz ödüyor, dolabı biz dolduruyorduk. Bu bile bize yeterdi ama iki kişi için bu ev fazlası ile büyüktü. Bu yüzden yakın olduğumuz herhangi bir arkadaşı ev arkadaşı yapmayı planlıyorduk.
Mutfağa girdiğimde Yoongi hyung'u telefonla konuşurken gördüm.
"Evet Taehyung sadece iki kişi kalıyoruz. Tatlı biri. Tanrım Tae, çok konuşuyorsun. Sana diyorum ki gel burada hep beraber kalalım. Evet Taehyung Jungkook'ta gelebilir. Onlarda gelebilir Taehyung sinirlenmemi mi istiyorsun? Pekâlâ tamam. Kapatıyorum. Kapat artık!"
Şaşkınca bakmıştım. Galiba artık iki kişi kalmayacaktık.
Merhaba arkadaşlar,
Kısa ve boş bir bölümdü. Bana gelen anlık güncelleme ile yayınlamak istedim. Kitap aynı, sadece yazım yanlışlarını düzeltiyorum o kadar. Haftaya yeni bölüm gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible~ Jikook
RastgeleAynı evde kaldığı hyunguna aşık oldu Jimin. Ama daha kendi bile farkında değil. Tek istediği onu seven birinin olması.